Onko täällä muita joilla "ei ole leukaa"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leuaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leuaton

Vieras
Mua niin rassaa kun on vaan tällänen tynkä leuka, näyttää kasvot ihan omituiselta. Vielä kun on iso nenä niin voi perskeles sentään, tuntee itsensä tosi kauniiksi. :kieh:

Silmät minulla on kauniit, monetkin sanoneet. Millä korostaisin siis silmiäni, pienentäisin/häivyttäisin nenääni ja saisin leukani näyttämään leualta?

Kiitos ja kumarrus! :flower:

Se BB:ssa ollut turha julkkis... Henna vaimikäsenytolikaan, niin hänellähän myös ei ole leukaa paljo ollenkaan. Etsi hänen kuvia ja ota mallia. Hällä vaan taitaa olla meikkiä vähän rankemmalla kädellä, että en tiedä ap haetko ihan sellaista luukkia.

ota leukaimplantti. Nenä näyttää sitten normaalin kokoiselta kun on isompi leuka. Tvssä näitä leikkauksia olen nähnyt jo useita. Kyllä ihminen muuttuu kauniiksi niissä!

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Heh...arvasin et otit leukaas..eiku nokkaas..eiku leukaas !

Otin sitten varmaan leukaani, kun mulla sellainen kuitenkin on?

Oli vaan niin huono provosointiyritys, niin päätin ihan sun mieliksi sen huomioida, ettei ihan hukkaan mennyt. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Ei se haittaa jos ei ole leukaa. Pääasia että on aivot.

Peesaan tätä viisasta vastausta. Ihmisiä on erilaisia ja erinäkoisiä ja hyvä niin. Ei sitä tarvi heti leikkauksiin lähteä. Ei nekään aina niin hyvin mene ja komplikaatioita tulee aina joillekin.

Sitä paitsi se Hennakin on ihan nätti. Onko tää palsta muuten jokin , kuka osaa olla ilkein -palsta.

Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Ei se haittaa jos ei ole leukaa. Pääasia että on aivot.

Peesaan tätä viisasta vastausta. Ihmisiä on erilaisia ja erinäkoisiä ja hyvä niin. Ei sitä tarvi heti leikkauksiin lähteä. Ei nekään aina niin hyvin mene ja komplikaatioita tulee aina joillekin.

Sitä paitsi se Hennakin on ihan nätti. Onko tää palsta muuten jokin , kuka osaa olla ilkein -palsta.

totta!kaikki on kauniita.

Oikomishoidon aikana hammaslääkärini väläytti idean, että siirrettäisiin alempaa leukaluutani eteenpäin leikkauksessa. En yhtään lämmennyt idealle. Mieluummin leuaton kuin puoli vuotta hampaat raudoitettu yhteen ja pilliruoalla eläen. Ei ole haitannut tämä seikka minua, ettei mulla muiden mielestä leukaa olekaan.

Ohoh; menin aloitukseni jälkeen nukkumaan ja olipa tänne tullut ystävällisiä vastauksia sillä aikaa. :kieh: Noh; kaipa se täytyy uskoa että tälle palstallekin on pesiytynyt kaikenmaailman ilkimykset. :/
Kiitos teille asiallisesti kommentoineille.

Alkuperäinen kirjoittaja leuaton :
Mua niin rassaa kun on vaan tällänen tynkä leuka, näyttää kasvot ihan omituiselta. Vielä kun on iso nenä niin voi perskeles sentään, tuntee itsensä tosi kauniiksi. :kieh:

Silmät minulla on kauniit, monetkin sanoneet. Millä korostaisin siis silmiäni, pienentäisin/häivyttäisin nenääni ja saisin leukani näyttämään leualta?

Kiitos ja kumarrus! :flower:

Leikkauksella tekemään leukaa kuten BB:n Henna. Odotsan mielenkiinnolla uusia kuvia kun ihmisen näköinen.

Alkuperäinen kirjoittaja leuallinen:
Leikkauksella tekemään leukaa kuten BB:n Henna. Odotsan mielenkiinnolla uusia kuvia kun ihmisen näköinen.

Aha. Eli siis ihmisen näköinen ei voi olla jos ei ole leukaa. Minäköhän nuo ihmiset mua tuolla pitää kun ulkona liikun? Alienina? :/

Yhteistyössä