onko täällä muita, joilla myös muuta sisältöä elämässä kuin lapset ja mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outolintu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outolintu

Vieras
Perhe toki on ykkösenä tärkeysjärjestyksessä, mutta myös kaverit, työpaikka ja harrastukset ovat todella tärkeitä.
itseä ei kauheesti kiinnosta kakkavaippajutut tai mitä kenenkin lapsi painaa ja on pitkä, tuntuu välillä että useimmille nämä asiat ovat se ykkösjuttu elämässä.

Minulla on mieluisa työ, tarpeeksi haastavat opinnot, rakkaita ystäviä, mukava harrastus. Lapset ja aviomies ovat ykkösenä, mutta ei voi väittää etteikö elämässäni olisi hyvin paljon muutakin. Kyllä minua silti kiinnostaa lasten pituudet ja painot, kuivaksioppimisasiat, haalarihankinnat ja sellainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti ja vaikka mitä:
Minulla on mieluisa työ, tarpeeksi haastavat opinnot, rakkaita ystäviä, mukava harrastus. Lapset ja aviomies ovat ykkösenä, mutta ei voi väittää etteikö elämässäni olisi hyvin paljon muutakin. Kyllä minua silti kiinnostaa lasten pituudet ja painot, kuivaksioppimisasiat, haalarihankinnat ja sellainen.

No varmaan omien, mutta ap varmaan tarkoitti MUIDEN lapsia (mitä kenenkin....). Kyllä mua omien lasten kasvu kiinnostaa, mutta mulle on ihan yksi lysti koska naapurin taapero oppi kuivaksi.

Minulla on myös paljon muuta kuin vain koti ja lapsi sekä mies. Työ on tosi tärkeä, mutten siellä kuitenkaan vietä sen enempää aikaa kuin mistä minulle maksetaan. Ystävät ovat tärkeitä, heitä tapaan muutaman kerran viikossa ja miehen kanssa matkustetaan yhdessä ilman lasta pari kertaa vuodessa. Siltikin minusta on ihan mukava joskus höpötellä muiden äitien kanssa lapsista :)

mulla on, mieluinen työ, ja teen asioita jotka mua kiinnostaa.. toki poika ja mies on tärkeimpiä mutta ei mun elämä pyöri pelkästään heidän ympärillä.. äitiys ei ole suorittamista, ei ole mitään pakko tehdä,pakko onnistua pakko päästä pätemään juttuja.. mä en elä mun lapsen taikka mun miehen kautta.. :) mun elämän tärkein asia ei ole se miten aikasin lapsi mitäkin on oppinut, muiden kanssa asioiden vertailu eikä se kuinka siisti koti on, kuinka tehokas emäntä, kodinhengetär olen.. ja ikävä kyllä siksi en oikein muiden äiti-ihmisten kanssa toimeen tule :D

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
mulla on, mieluinen työ, ja teen asioita jotka mua kiinnostaa.. toki poika ja mies on tärkeimpiä mutta ei mun elämä pyöri pelkästään heidän ympärillä.. äitiys ei ole suorittamista, ei ole mitään pakko tehdä,pakko onnistua pakko päästä pätemään juttuja.. mä en elä mun lapsen taikka mun miehen kautta.. :) mun elämän tärkein asia ei ole se miten aikasin lapsi mitäkin on oppinut, muiden kanssa asioiden vertailu eikä se kuinka siisti koti on, kuinka tehokas emäntä, kodinhengetär olen.. ja ikävä kyllä siksi en oikein muiden äiti-ihmisten kanssa toimeen tule :D

me ollaan samanlaisia :)

Alkuperäinen kirjoittaja outolintu:
Perhe toki on ykkösenä tärkeysjärjestyksessä, mutta myös kaverit, työpaikka ja harrastukset ovat todella tärkeitä.
itseä ei kauheesti kiinnosta kakkavaippajutut tai mitä kenenkin lapsi painaa ja on pitkä, tuntuu välillä että useimmille nämä asiat ovat se ykkösjuttu elämässä.

Meillä ei ole vaakaa ollut koskaan eikä tule. Muuta sisältöä itselläni vaativa opiskelu ja liikunta.

Alkuperäinen kirjoittaja valitettavasti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Tunnen liian monta kaltaistasi!

mitäs valitettavaa siinä on?

Pakkomielle siitä "muusta sisällöstä"!

tai sitten siin on se että haluaa pysyä omana itsenään, haluaa olla yksilö, nainen.. jolla on omat mieltymykset,halut kiinnostuksen kohteet.. joka haluaa nauttia elämästään ja tehdä niitä asioita jotka tekevät iloisiksi.. sen miehen ja lapsen lisäksi..
kas kun mä olen nainen, vaimoke ja äiti.. jokaisessa on hyvät ja huonot puolensa mutta yksikään niistä ei syö tilaa noilta muilta...
mä haluan olla muutakin kuin miehen elätettävä, 24/7 lapsen ympärillä koohkaaja, hullu siivousintoinen kodinhengetär jonka maailma järkkyy jos nyt on vähän tiskiä, hiekanjyviä lattialla tai likaista pyykkiä.. mä en jaksa olla 24/7 kodissa kiinni, että koko elämä pyörii vain siinä..

Tunnen liian monta kaltaistasi!

mitäs valitettavaa siinä on?

Pakkomielle siitä "muusta sisällöstä"!

No ennemmin pakkomielle "siitä muusta" jos vaihtarina on pakkomielle niistä kasvukäyristä ja kuivaksioppimisista. :D

Juu ja kyllä, tunnen liian monta SINUN kaltaistasi.

Juu. Vaikkakin perhe tulee ykkösenä kaikessa, on mulle tärkeää myös kiinnostava työ ja muut jutut. Toivon myös että kaikki perheenjäsenet löytävät niitä omia, itselleen tärkeitä juttuja ympärilleen perheen lisäksi. Eihän se ole perhe-elämältä pois, vaan parhaimmillaan rikastaa sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

me ollaan samanlaisia :)

Minä liityn joukkoonne :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti ja vaikka mitä:

No varmaan omien, mutta ap varmaan tarkoitti MUIDEN lapsia (mitä kenenkin....). Kyllä mua omien lasten kasvu kiinnostaa, mutta mulle on ihan yksi lysti koska naapurin taapero oppi kuivaksi.

Minä tarkoitin, että minua kiinnostaa myös muiden lasten pituudet ja muutkin asiat. =)

Yhteistyössä