Onko täällä muita jotka eivät juo humalahakuisesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja motivoitunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

motivoitunut

Vieras
olen ajatellut lopettaa humalahakuisen juomisen. Mutta kauankohan menee että se oikeesti onnistuu kun lähden kavereiden kanssa baariin? Vai pitääkö sekin lopettaa.. Haluaisin välillä tuulettua ja pitää hauskaa, mutta alkaa tuntua siltä että tuo alkoholilla läträys sais loppua. Jos muita, niin antakaa vinkkejä. Ja siis toki voin lähteä kavereiden kanssa baariin selvinpäin, mutta ei mulla kyllä hauskaa oo.

:wave:

Join ennen aina liikaa, vihaan itteäni humalassa ja mulle tulee aivan älyttömät krapulamorkkikset.

Mun vinkki ois, että jätä alkoholi joksikin aikaa kokonaan, puhtaalta pöydältä on helpompi alkaa rakentaa uusia tapoja kun vähentää vanhasta.Kun sitten lähdet ulos, niin juo joka toinen juoma alkoholittomana tms. Ei väkeviä, tietty. Älä osta halvinta juotavaa, vaa panosta laatuun.

mä oon lopettanut, mutta myös baarireissut vähentyny. ehkä oli paras kun piti ensin reilun tauon, niin sen jälkeen on ihanaa käydä juhlimassa vaikka jois yhden siiderin koko iltana. paikka tarvii kyllä olla sellainen, missä on muutakin kun ihan humalaisia, siis hyvää musiikkia tms... nykyään on siis hauskaa selvinpäin, ennen ei. :)

en juo humalahakuisesti mutta en tosin baareissakaan kovin usein käy. pikkujoulunkin voi viedä sillä kaavalla että on sen viinilasin lisäksi vesilasi ruokailun kanssa ja niistä tasapuolisesti maistelee ja muutenkin vähintään joka toinen lasillinen alkoholiton (mm ihan vaan kivennäisvesi parilla sitruunaviipaleella on ihan virkistävää ).
Luulen että ne tämän päivän pikkuryypyt mitä ne sitten onkaan nimeltään on petollisimpia kun ihmiset näyttää kippaavaan sen koko lasillisen kerralla sen sijaan että siemailtaisiin hitaasti pillillä jotakin.

Yhteistyössä