Onko täällä muita köyhiä perheitä?Millainen tilanne teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Täällä on yksi, mutta uskon ettei tää oo ikuista vaikka raastavaa onkin... Emme saa sossusta yms mitään. Olen itse töissä ja mies opiskelee nyt, sit kun hän valmistuu ja menee töihin niin ei ole näin köyhää. Josksu ahdistaa kun joutuu joka ikisen sentin laskea mihin on varaa, hedelmät ja kasvit olleet näin talvella tosi harvinaista herkkua. Onneksi lapset saavat niitä sitten hoidossa.
Ja meidän perheessä ei ryypätä/polteta. Sitä rahaa vaan ei ole. Kaikki maksut on vaan niin isoja (vuokra, sähkö, hoitomaksut, jne).

hoitomaksuthan lasketaan tulojen mukaan, eli eivät ne käsittääkseni kamalan isoja ole jos on tulositaan selvityksent ehnyt ja niiden mukaan laskettanut ne.

meillä talouden kaatoi nyt se,että puolison työnantaja jätti palkat maksamatta ja niiden saaminenhan kestää ja kestää.

No meillä minä töissä ja mies opiskelee, mutta ei tällä hetkellä saa mistään rahaa. Lapsia kolme. Ilmeisesti ollaan tulojen perusteella ns. köyhiä, mutta tuntuu, että rahaa on hurjasti. Reilu vuosi sitten tilanne oli se, että me miehen kanssa molemmat opiskeltiin. Silloin ei varaa mihinkään ylimääräiseen ollut, mutta koskaan ei olla esim. hedelmistä jouduttu tinkimään.

Yhteistyössä