Onko täällä muita Mulle Heti Kaikki Nyt-ihmisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kääk

Vieras
Minä olen sellainen.
Arvatkaa millainen kriisi minulla välillä on, kun kaikki pitää saada HETI.
Nettitilausten tekemisen jälkeiset päivät on yhtä tuskaa, kun en malttaisi odottaa tilattujen tuotteiden saapumista.

Kaikista pahin on lapsentekovaihe. Meillä yksikään lapsista ei ole tullut heti kun olen halunnut, vaan ovat odotuttaneet yli 2 VUOTTA, jokainen raskaus siis. :headwall:
Eikä siltikään opi mielenmalttia ja odottamisen taitoa. :(

:wave:
Onneksi mulla raskaudet on aina alkanu heti kertalaakista. Raskauden odottaminen olisi ollut tosi rasittavaa.

Mun mielestä kaikki-heti-mulle-nyt-asenne on hyvä. Eihän sitä tiedä, minä hetkenä kupsahtaa. Äkkiä pitää saada kaikki kokea ennen sitä.

Mulle pahinta on se, jos jonkin asian selvittäminen ei onnistu heti. Esim. jos vaikka perjantai-iltana katson postia ja siellä on joku väärin tehty lasku, mua sieppaa suunnattomasti, kun en pääse selvittämään asiaa heti vaan vasta maanantaina.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mulle pahinta on se, jos jonkin asian selvittäminen ei onnistu heti. Esim. jos vaikka perjantai-iltana katson postia ja siellä on joku väärin tehty lasku, mua sieppaa suunnattomasti, kun en pääse selvittämään asiaa heti vaan vasta maanantaina.

Tuo on kyllä niin totta. Koko viikonloppu menee pilalle. :headwall:

Ja onnekkaita ovat ne, joiden ei ole tarvinnut odotella raskauden alkamista. Voisin sanoa, että se on ollut elämässäni pahinta aikaa! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Minä olen sellainen.
Arvatkaa millainen kriisi minulla välillä on, kun kaikki pitää saada HETI.
Nettitilausten tekemisen jälkeiset päivät on yhtä tuskaa, kun en malttaisi odottaa tilattujen tuotteiden saapumista.

Kaikista pahin on lapsentekovaihe. Meillä yksikään lapsista ei ole tullut heti kun olen halunnut, vaan ovat odotuttaneet yli 2 VUOTTA, jokainen raskaus siis. :headwall:
Eikä siltikään opi mielenmalttia ja odottamisen taitoa. :(

Mun mies, mutta onneksi pikkuhiljaa alkaa tulla järkeä päähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

Aivan!!!!!!! Mun mies on just päivastainen tässä asiassa, "miks se pitäs nyt hoitaa kun voi myöhemminkin? :o" Miksi ihmeessä sitä ei voi hoitaa HETI, niin ei tarvii myöhemmin enää sit murehtia esim. maksamatonta laskua!! Sit sillä on kaikki rästissä ja unohtuu.... huoharght

Yhteistyössä