Onko täällä muita oikeasti xxxl kokoisia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja santsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä yksi just ap:n kokoinen :) Ihan mukava kuulla, ettei kaikki ole 170/56. Siis en nyt tarkoita, että ylipaino olisi terveellistä, mutta koska meitä isompiakin on, niin mukava kuulla, että myös täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
täällä on. Pahimmillaan ollut 150kg ja nyt olen 126,5kg ja pituutta 170cm

Oletko laihduttanut tietoisesti ja jos niin miten?

enemmän ja vähemmän jo muutaman vuoden. Olen lääkityksellä joka hidastaa vaikeaa aineenvaihduntaa ja sairauteni takia elämä jojoilee.Nyt olen maaliskuusta asti ollut ihan tosissani ja aloitin silloin kuntosalin ja ihan nyt vahtinut itseäni joka käy työstä sanoisinkos niin 10kg.

Haluaisin kysyä et onko teil tietty paikka johon kasaantunut vai kuten mulla et kaikki on ikäänkuin aika tasaisesti ihan jokapaikassa. Tietty mahas ny silleen eniten ja näin.

Mulla on mahassa. Olen ns. omena. Kaikki housut roikkuu =o( No joskus löytää jotkut hyvän malliset. Mutta kun vyötärö on paksuin kohta, niin on vähän vaikeeta.

:wave: Suurimmillani olen ollut pitkälti päälle 150 kg, nykyään vähän pienempi :)

Kävin muuten eilen Turussa, enkä missään ole nähnyt niin paljon isoja naisia, siis sellaisia arviolta 150 kg ja ylikin.... Ei ole ensimmäinen kerta, kun teen tämän havainnon Turussa. Ehkä siellä ollaan erityisen paljon hyvän ruuan perään :D

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mä olen 178cm ja 138kg.
Mun koko on 50-52

Mulla on tasaisesti pitkin kroppaa läskit.
Ja tähän kokoon saa mun mielestä vielä ihan kivoja vaatteita isojen osastolta. Mä käytän ihan farkkuja ( en mitään joustovyötärö stretsejä ) t-paitoja, mekkoja, toppeja...
Ihan siis kaikenlaisia vaatteita. En osaa tehdä vaatteita itse.
Ja rintaliivit mul on kokoa 95D.

moikka,mie oon melkein samankokoinen kun ap,170cm ja 126kg..kovasti tuota painoa olen yrittänyt saada alaspäin ja kyllä se hiljalleen tuleekin..
vaatteita on tosiaan jonkin verran hankalaa löytää..mulla kun on tuota rinnanympärystäkin kiitettävästi niin esim.paidat on yleensä niukkoja rinnasta..ja toinen mulle hankalaksi koitunut on rintaliivien löytäminen...

Oonko mä sitten ihan friikki pienine rintoineni? Rintsikoita on ihan älyttömän vaikee löytää, kun tissit on hädin tuskin b-kuppi ja ympärysmitta pitäis olla ainakin 100...

Haluaisin kysyä et onko teil tietty paikka johon kasaantunut vai kuten mulla et kaikki on ikäänkuin aika tasaisesti ihan jokapaikassa. Tietty mahas ny silleen eniten ja näin.

Mä olen päärynä, suurin osa massasta pepussa, reisissä ja käsivarsissa... Nuo käsivarret ärsyttää... Mahaa on tietysti jonkin verran, mutta ihan selvästi olen kapeampi keskeltä :)

Lempishoppailupaikka on Evansin nettikauppa, käytän paljon hameita ja mekkoja, korostavat parhaita puolia ja piilottavat vähemmän kivat. Yritän yleensä korostaa rintamusta ja vyötäröä, ja häivyttää reisiä ja käsivarsien yläosaa. Nykyään löytyy näissä 50+ kokoisissa vaatteissa kivasti valikoimaakin. Vielä muutama vuosi takaperin tilanne oli erilainen, ja kun käväisin kokoluokassa 56-62, niin meni jo vähän vaikeammaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mulla ei ole pahemmin rintoja, rintsikat 95-100 b tai c. Tosi kiva. Ei edes raskaus muuttanut niitä mihinkään suuntaan.

Mulla on rinnat kasvanut sitä mukaa kun olen lihonut. Nuorena lin kokoa 80B ja nykyisin siis 95D.
Raskaudet ovat myös varmasti vaikuttaneet.

Te keillä on lapsia niin minkä kokoisia he ovat? Mimmoista ruokaa teillä syödään? Mistä teidän lihavuus johtuu? Sairaus, lääkitys, syöminen, masennus?
Oletteko koko aikuisiän olleet lihavia? Onko vanhempanne lihavia?

Lapset normaalipainoisia ja ihan normaalia kotiruokaa syödään, äiskällä se liikuntapuoli hieman tökkii ja tulee sitä herkuteltuakin.
Sain mä reductililla 50 kg pois ja tulin raskaaksi, tammikuussa aloittelin kutistumista niin ne vedettiin markkinoilta pois, ja putosin tyhjän päälle.

Yhteistyössä