Onko täällä muita pedofilian uhreja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
paranoidista skitsofreniaa , ei ole mitään sairaudentuntoa hällä. Lisäksi voimakkaasti uskonnollinen.
Muistan aina äidin kohdelleen minua oudosti, esim ei ikinä halunnut halata kun mulla oli isommat tissit kuin hänellä ym naurettavuuksia.
Vasta kun sain oman lapsen, ne insestimuistot tuli pintaan, eka luulin vaan että pahoja unia mutta niiden jälkeen aloin todella muistaa. Mun terapeutti on ollu siitä fiksu ettei ole kysynyt niistä mitään, ettei vahingossakaan tule johdatelleeksi mua.
Psykoterapiaa suositeltiin mullekaiken kokemani jälkeen mutta se on niin tiivis ja raskas kokemus ettei musta ole siihen ollut, ainakaan vielä. Elämäni kuitenkin menetin tuon myötä, aloin saada hirveitä kidutuspainajaisia joissa pikkuvauvoja raiskataan ja mun on pakko katsoa, sitten tuli unettomuus, paniikkihäiriö, ihmispelot, masennus jota lääkitsin tyhmyyksissäni alkoholilla ja päädyin lopulta sekakäyttäjäksi.
Sekoamiseni seuraksena tuli ero, lapsi isälleen. Tapaan lasta silloin kun "voin" = pää kestää sen verran esittää reipasta etten ala vollottaa lapsen nähden. Kaipaan häntä joka solullani, minun ihana täydellinen tyttäreni!! Mutta siitä olen kiitollinen että hänestä pidetään kyllä hyvä huoli. Eksäni uusi vaimo on lapselle todella ihana.
Itsemurha pyörii päässä joka päivä.
Anteeksi ap, ei musta ollut vertaistukea. En vaan pystynyt lopettamaan kirjoittamista kun kerrankin tätä aihetta joku sivusi.

Voimia sinulle ja toivon sulle ihanaa elämää vielä edessä.

naapurin setä, jalkapallo valmentaja oli pedari. Ei onneksi yhdyntää. Mut 13 v eteenpäin monta vuotta suuseksiä yms. Pitkään luulin, että olin itse syyllinen asiaan. Nyt puran asiaa traumaterapiassa. Lapsen odotuksen aikana tuli pelko et toiv. lapsi ei oo tyttö ja muistot tulivat ja lopulta ko. hlö alkoi tulla unissakin mieleen :/

juu. Setäni =/
Setä on mua vain 8 vuotta vanhempi.
Ensimmäiisä mjuistikuvia jostain 5 vuotiaasa, en tiedä onko tapahtunut aiemmin.
Jotenkin ymmäerins ett se on väärin mutta mitä lapsi voi silloin tehdä?
Usein oli meillä lapsenvahtina ja ainkin kerrna muistan heräneeni niin että oli pikkuhousut jaloista otettu poia ja pitkä yöpaitani oli nostettu kainaloihin. Ihmettelin myös sitä että miksi setäni oli polvillaan sängyn päädyss ja "pissasi" päällleni. Enhän minä sitä tiennyt mitä siinä tapahtui. Hän äkkiä lähti pois ja kun sitten menin käymään vesassa hän vannotti että tästä ei kerrota kenellekkään,. Kysyin että miksi pissasit mun pääle, hän ei vastannut mitään. itkin pitkään ja yksin sängyssäni. Toivottavasti siskoni ei ole tarvinnut tällaista kestää.
usein hän myös kahdestaan ollessa sanoi, että mä lämmitän sun mahaa. se tarkoitti sitä että hän ölaittoi kätensä mun housihin ja silitti sieltä. Joskus soriakin oli siellä sisällä, muta ei syvällä, koska ikinä se ei sattunut.
Koskaan en muista että itse yhdyntää olisi ollut, mutta useionkin hioeroi penistään mua vastaan aj sitä hyväilyä oli paljon. Lapsena paljon nukuttuttiin teltassa siskon kanssa, kun mamman luona oltiin. setäni asui äiitnsä kanssa. Tietenkään mamma ei päästänyt meitä kaksin nukkumaan koko yöksi, joten setä tuli amtkaan sinne.

Tämä kaikki loppui kun täytun 14v.

Yhteistyössä