Onko täällä muita samanlaisia hikipossuja joitten pitää käydä suihkussa max. 2 kertaa päivässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hikiperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hikiperse

Vieras
Minulle ei vaan riitä kerta päivässä suihkussakäynti. Aamulla ja illalla on ihan pakko käydä koska hikoan ihan älyttömästi. :/ Ärsyttää kyllä tää "jatkuva" suihkussa ramppaaminen kun joidenkin ei tarvi edes joka päivä käydä.

Hiusten kunnon kannalta lähinnä asiaa ajattelen kun hiusten pesua ei suositella kuin pari kertaa viikossa mielellään, mutta kun tosiaan hikoan niin julmetusti ja pää märkänä niin pakkohan sitä on aina suihkussa käydessä tukkakin pesasta.

Mulla oli kans kesällä sama ongelma, mutta nyt kun kelit jäähtyi, ei tule hiki niin helposti. Ärsyttävää tällainen helposti hikoaminen. Mulla on myös sellainen ongelmaiho kasvoissa ja päänahassa. Alkaa tosi nopeeta haisemaan talilta, vaikka olisi aamulla käynyt suihkussa.

jos ongelma myös kainaloiden hikoaminen niin tää ehdoton.

tilasin reilu viikko sit tän http://www.apteekkikulma.fi/epages/YkkosApteekki.sf/AU_en/?ObjectPath=/Shops/YkkosApteekki/Products/OE0321334

ja en uskonut että toimisi,mutta viime sunnuntaina laitoin ekan kerran koko viikkona ei tarvinnu deodoranttia. nyt la rupes taas hiukan hikoomaan kainalot ja laitoin nyt uudestaan.. mahtava tuote jos todellakin toimii jatkuvassa käytössä

Älä laita sitä sitä absolut torria liian usein.

Itse huomasin sen kanssa käyvän niin, että hikeni alkoi HAISTA. En siis enää hionnut märäksi, mutta se pienikin hiki mikä tuli niin HAISI. Itselläni tuota absolut torria on vieläkin, mutta en ole säännöllisesti käyttänyt. Mutta se kyllä toimii!

Yhteistyössä