Onko täällä muita yli 180-senttisiä? (sisältää niiiiin houkuttelevan tarjouksen=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarmoerkale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tarmoerkale

Jäsen
09.04.2007
929
1
16
Joku tuossa kyseli lyhyiden naisten housukauppoja.

Mikäs siinä on housuja ostellessa, jos on liian pitkät, niin saksilla pätkä punttia pois ja ompeleet perään. That`s it.

Mutta laitapa se 10 senttiä LISÄÄ |O |O Ei onnistu.

Onlylla, Vero Modalla ja Espritillä oli vielä 2000-luvun alussa erityispitkät housumallistot, mutta kaikki ovat ne lopettaneet, koska ei ole myyntiä tarpeeksi.

Vertailun vuoksi sanottakoon, että ihan halpisliikkeissa kuten H&M, KappAhl ja Lindex, myydään muualla Skandinaviassa erityispitkää housua. Tietysti, paitsi Suomessa.

Risoo kulkea capreissa ympäri vuoden. Farkuista löytyy toki tuumakokoja, mutta joskus olisi kiva käyttää muitakin kuin farkkuja. Naisten mallistojen farkuista ei yleensä edes löydy tarpeeksi mittaa. Unisex-housuista kylläkin.

Siis: Mistä te 185-senttiset rimppakoivet ostatte housunne?? Kertokaa heti!

Tehdään niin, että jos saan joltakin sellaisen vinkin, että se johtaa housuostoksille, lähetän kimpun kukkia. :D

muakin kiinnostaa pitkät puntit!! :attn: jestus meinaan rassaa kulkea aina kulahtaneissa farkuissa ku uusia ei löydy :kieh: jos saat tarpeeks punttia ni saat myös reittä ja takamusta mitä ei sit taas tarviis olla ku ihan normaalin verran.lantiota taas pitäis löytyä... ihanaa olla pitkä ja näyttävä :D terv. 186cm

Prismassa myydään pidempiä farkkuja.Tai näin ainakin 180cm ystäväni sanoo.En muista merkkiä, mutta se mitä niillä on aika paljon ja alkaiskohan nimi D-kirjaimella.

Alkuperäinen kirjoittaja riisku:
muakin kiinnostaa pitkät puntit!! :attn: jestus meinaan rassaa kulkea aina kulahtaneissa farkuissa ku uusia ei löydy :kieh: jos saat tarpeeks punttia ni saat myös reittä ja takamusta mitä ei sit taas tarviis olla ku ihan normaalin verran.lantiota taas pitäis löytyä... ihanaa olla pitkä ja näyttävä :D terv. 186cm

Mä en löydä tarpeeksi punttia mistään, en edes reitevistä housuista. Mulla kun on suhteessa tuota jalanmittaa ihan mukavasti :whistle:

Tosin on myös ns. naisellinen lantio, mutta ei sitten reisiä eikä muuta lihaa :kieh:

Mitkään urheiluliikkeet eivät myy ulkoiluhousujakaan, joissa olisi punttia tarpeeksi. Tai juu, myyvät, XXL-koossa, joiden toisesta puntista saisin itselleni kotelomekon.

Prismassa?? Enpä olis uskonut, tosin en koskaan siellä ole vaateostoksilla käynytkään. Pitänee tsekata tilanne. Siis muutakin kuin farkkuja? koska kyse ei nyt ollut farkuista ainoastaan, vaan ihan kaikista housuista.

Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:

Mä en löydä tarpeeksi punttia mistään, en edes reitevistä housuista. Mulla kun on suhteessa tuota jalanmittaa ihan mukavasti :whistle:

Tosin on myös ns. naisellinen lantio, mutta ei sitten reisiä eikä muuta lihaa :kieh:

Mitkään urheiluliikkeet eivät myy ulkoiluhousujakaan, joissa olisi punttia tarpeeksi. Tai juu, myyvät, XXL-koossa, joiden toisesta puntista saisin itselleni kotelomekon.

Prismassa?? Enpä olis uskonut, tosin en koskaan siellä ole vaateostoksilla käynytkään. Pitänee tsekata tilanne. Siis muutakin kuin farkkuja? koska kyse ei nyt ollut farkuista ainoastaan, vaan ihan kaikista housuista.

ulkohousut :headwall: mulla on ollu sopivat toppahousut viimeks kasiluokalla :xmas: täks talveks ois paree löytää sopivat et pääsen pulkkamäkeen pojan kanssa. että silleen :whistle:

ulkohousut :headwall: mulla on ollu sopivat toppahousut viimeks kasiluokalla :xmas: täks talveks ois paree löytää sopivat et pääsen pulkkamäkeen pojan kanssa. että silleen :whistle:

Samoja ongelmia täällä! Olispa mukava saada kerranki sopiva toppapuku ja ulkoilupuku. Lahkeet ja hihatkin ovat järjestään liian lyhyet.

Dieseleistä olen löytänyt sopivaa mittaa, sekä Zaran housuista. Ekat farkkuina ovat loistavat, mutta Zaran kamppeet vähän sekundaa...olispa mukava löytää fiksut, nuorekkaat ja SOPIVAN mittaiset suorat housut työhousuiksi. Taitaa olla täysin utopinen ajatus. JOs joku löytää jostain, niin informoikaa! Käyn ostamassa heti viidet :). Ja mitat on siis 175/63 ja jalat ovat siis pitkät.

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:

Samoja ongelmia täällä! Olispa mukava saada kerranki sopiva toppapuku ja ulkoilupuku. Lahkeet ja hihatkin ovat järjestään liian lyhyet.

Dieseleistä olen löytänyt sopivaa mittaa, sekä Zaran housuista. Ekat farkkuina ovat loistavat, mutta Zaran kamppeet vähän sekundaa...olispa mukava löytää fiksut, nuorekkaat ja SOPIVAN mittaiset suorat housut työhousuiksi. Taitaa olla täysin utopinen ajatus. JOs joku löytää jostain, niin informoikaa! Käyn ostamassa heti viidet :). Ja mitat on siis 175/63 ja jalat ovat siis pitkät.

ihan uteliaisuuttani nyt kysyn et mikä on sun lahkeen sisäpituus? ja harrastatko sisäliikuntaa? kuntosaleja, aerobiccejä sun muita? bahianetstoressa löytyy tosi pitkillä punteilla varustettuja sisäliikuntakuteita!

mä ostan siistimpiä housuja henkalta ja maukalta. Aukasemalla upslaakin, ni tulee joskus liiankin pitkiä housuja. Juhlahousut ostan sokkarilta tai haloselta ja niistä se pitkä malli. Farkkuja olen alkanut löytämään cittarista ja on viel edullista ja hyvännäkösiä. Olen tukeva 188 cm.

Yhteistyössä