Onko täällä naisia jotka ovat /ovat olleet kolmansia naisia suhteen alussa. Kauanko "välivaihetta" kesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koska julkista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Koska julkista

Vieras
Mulla on ongelma. olen pari kuukautta ollut rakastunut yhteen mieheen. Viikko sitten mieskin tunnusti tunteensa minulle. Nykyiselle tämä ei ole vielä kertonut, koska hänellä on huomenna tärkeä työhaastattelu, eikä hän halua pilata naisen unelmaduunin saantia kertomalla uutisesta.

Viilaako rakkaani mua nyt linssiin? Kauanko muilla kesti tämä "ei kerrota ihan vielä" vaihe?

Vai että kolmas nainen.

No joo. Vaikka ihan toinenkin olisit, niin yksi asia on varmaa: jos mies odottaa mukamas hyvää hetkeä kertoa asiasta naiselle, niin hän puhuu paskaa.

Jos tarkoitat toisena naisena olemista, niin mulla meni melkein seitsemän vuotta siinä olotilassa. Nyt kun rakkauden kohde viimeinkin erosi, ei hän tehnyt sitä mun takiani, vaan jonkun ihan muun.
Eli kyllä se ero hoidetaan heti tai ei ollenkaan, ja yleensä se käy vielä niin, että se uskoton osapuoli ei laita eroa vireille, vaan sen tekee se toinen, petetty osapuoli, kun uskoton osapuoli jää kiinni pelehtimisistään.

Eli kyllä se ero hoidetaan heti tai ei ollenkaan, ja yleensä se käy vielä niin, että se uskoton osapuoli ei laita eroa vireille, vaan sen tekee se toinen, petetty osapuoli, kun uskoton osapuoli jää kiinni pelehtimisistään.
Kyllä.
Ja tuossa vaiheessa uskoton osapuoli rukoilee & kerjää uutta mahdollisuutta, ja itkee ettei haluaisi erota.

Kyllä.
Ja tuossa vaiheessa uskoton osapuoli rukoilee & kerjää uutta mahdollisuutta, ja itkee ettei haluaisi erota.

Niinhän se tekee. Ja sanoo, ettei se toinen merkinnyt yhtään mitään, ja kaikki syy yritetään laittaa sen kolmannen osapuolen niskaan.
Omalla kohdalla tilanne oli se, että rakastin naista, joka oli parisuhteessa miehen kanssa, ja niin vaan luotin. Ei olisi kannattanut uskoa sanaakaan, mitä tuo nainen suhteestaan ja miehestään kertoi, mutta minä nyt vaan hirveästi ymmärsin, loputtomiin. Naisella oli hyvät selitykset joka asiaan, ja vastaukset joka kysymykseen.

Kyllä nuo, jotka haluavat suhteestaan lähteä, tekevät sen heti. Päivän viivytyksen ymmärtää, kuten ap:n tapauksessa nykyisen kumppanin työhaastattelu, mutta eipä tuota rakkautta salata voi, tai halua. Jos toiseen kunnolla rakastuu, niin ei siitä kestä olla erossa.

Biseksuaalit on ihan oma lukunsa, ja sitten vielä ihmettelevät miksi heillä on niin huono maine. Hyvin voi pitää yhtä naista ja yhtä miestä, eikä koe silloin pettävänsä ketään. Kummallisia otuksia.

[QUOTE="aapee";27247361]Eli mun kannattaa vielä odottaa sen haastattelun yli? Mut jos tulee lisää syitä ettei voi vielä kertoa?[/QUOTE]
Sun kannattaa unohtaa koko mies.

Tuskin koskaan vaimoaan jättää. Ja jos joskus onkin vapaa (ts. jos vaimo heittää sen pihalle) niin onko muka sulle uskollinen?

[QUOTE="tiuku";27247211]Melekonen pelimies jos olet kolmas nainen... Siinä on äijällä pyöritettävää.[/QUOTE]

Toinen nainen on se, joka syyllistyy omalta osaltaan perheen rikkomiseen. Kolmas nainen on korppikotka, joka käy haaskalla aiheuttamatta enää lisätuhoa. :D

(En tietääkseni ole koskaan ollut sen paremmin toinen kuin kolmaskaan nainen.)

Sun kannattaa unohtaa koko mies.

Tuskin koskaan vaimoaan jättää. Ja jos joskus onkin vapaa (ts. jos vaimo heittää sen pihalle) niin onko muka sulle uskollinen?

Komppaan tätä. Miten sellaiseen ihmiseen voi luottaa, joka aloittaisi uuden suhteen kun entinen on vielä olemassa? Jos olisit oikeasti tärkeä, niin mies olisi pistänyt nykysuhteen jäihin ja lähtenyt, ennen kuin tulee kertomaan tunteistaan sulle. Tuntuu, että mies varmisteli, että olisit saatavilla.

Suhteesta ei pidä lähteä siksi, että on löytänyt uuden, vaan siksi, ettei ole enää onnellinen. Jos eroaa uuden rakkauden takia, tulee uudelle suhteelle aika kova painolasti - etenkin jos se, josta erotaan, tekee asioista hankalia. Ja se uusi kumppani on aina "se saamarin lehmä", joka hajotti onnellisen suhteen.

On niitä vapaitakin olemassa, ja jos mies sut todella tahtoo, niin se kyllä pistää suhteen poikki, ettii asunnon ja tulee sun ovelle kun on selvinnyt erosta.

Äläs nyt.
Se on ihan mahdollista että jotakuta pettää suhteessa ja on toiselle uskollinen. Itsellänikin on takana 16 vuoden uskollinen avioliitto vaikka aiemmassa suhteessa petinkin.
Tiedän sen olevan mahdollista.

Mutten oikein jaksa uskoa, että aikuinen (?) mies, joka kertoo vaimolleen sitten joskus kun aika on sopiva, olisi mitään muuta kuin peluri.

Onneksi sinulla on selvä deadline, eli kun haastattelu on ohi, niin miehen pitää toimia. Veikkaan vahvasti ettei hän sitä kuitenkaan tee. Ensin se tulee selittämään jotain, että pitää odottaa siihen asti, että on selvillä saako se vaimo nyt sen työpaikan. Sitten se keksii, että "sillä on 4kk koeaika menossa", eli ei voi sinä aikana mennä romahduttamaan maailmaa. Tuon jälkeen tulee ehkä se, että "vaimolla on nyt niin vaikeaa". Sillä on joku tauti tai läheinen on sairastunut. Eli ei missään nimessä juuri nyt voi mennä kertomaan.

Tuo ketju kestää siis ikuisuuden. Jossain vuoden tietämillä alat stressaantumaan siihen pisteeseen saakka, että sanot miehelle kovat sanat: ota tai jätä. Sitten se venkoilee vastaamatta mitään pari viikkoa. Soittaa että "nähtäis nyt, kun on niin kova ikävä". Sinä sitten hellyt ja ajattelet tuolla tavalla helpottavasi miehen valintaa. Kuukauden tai kahden jälkeen ollaan kuitenkin edelleen samassa pisteessä ja mies ei ole tehnyt mitään.

Sitten kysyt "Nyt viimeisen kerran, ota tai jätä". Tämän jälkeen mies keksii jonkin tarinan, että miksi juuri nyt hän ei vain kertakaikkiaan pysty eroamaan. Ja hän tekee sinusta syyllisen "Ikävä että sinä laitat suhteemme tähän pisteeseen. En silti aio erota, eli jos tämä oli tässä, niin en voi sille mitään".

Äläs nyt.
Se on ihan mahdollista että jotakuta pettää suhteessa ja on toiselle uskollinen. Itsellänikin on takana 16 vuoden uskollinen avioliitto vaikka aiemmassa suhteessa petinkin.

Kyllähän se mahdollista on. Itse silti suhtautuisin varauksella ihmiseen, joka kykenee valehtelemaan kumppanilleen ja ylläpitämään sivusuhdetta. Helpostihan hän voisi tehdä niin seuraavallekin kumppanilleen, varsinkin kun kokemusta jälkien peittelystä jo on.

Jos oikeasti rakastuu toiseen, ei siinä keksitä enää mitään tekosyitä miksei voisi jättää sen hetkistä kumppaniaan.

[QUOTE="vieras";27247489]Kyllähän se mahdollista on. Itse silti suhtautuisin varauksella ihmiseen, joka kykenee valehtelemaan kumppanilleen ja ylläpitämään sivusuhdetta. Helpostihan hän voisi tehdä niin seuraavallekin kumppanilleen, varsinkin kun kokemusta jälkien peittelystä jo on.

Jos oikeasti rakastuu toiseen, ei siinä keksitä enää mitään tekosyitä miksei voisi jättää sen hetkistä kumppaniaan.[/QUOTE]

Niin, ei muuta kuin vaikkapa lapset, pitkä yhteinen elämä ja talo sun muuta, jotka saattavat saada aikaan sen, ettei voi ihan tällä sekunnilla lja noin vaan ähteä vanhasta suhteesta vaikka olisi kuinka rakastunut...

Niin, ei muuta kuin vaikkapa lapset, pitkä yhteinen elämä ja talo sun muuta, jotka saattavat saada aikaan sen, ettei voi ihan tällä sekunnilla lja noin vaan ähteä vanhasta suhteesta vaikka olisi kuinka rakastunut...

Onko se sitten parempi perheelle, että toinen vanhemmista hyppii vieraassa sängyssä kun ei voi rikkoa lapsilta perhettä? Tuollaisessa tilanteessa kannattaisi miettiä, mitä voi menettää jo ennen pettämistä. Jos ei ole valmis menettämään perhettä, taloa sun muuta, ei kannata pettää.

Tiedä tapauksen, jossa mies erosi vaimostaan ja pettää nyt aina tilaisuuden tullen uutta naistaan. Taisi vain vaihtaa sinisimäisempään, ex sentään ymmärsi olla mustasukkainen ja epäillä jotakin.

Yhteistyössä