Onko täällä palstalla syntynyt suhteita? Tai ihastumisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä kai täällä ihastumisia ainakin on syntynyt.. ❤️ Itsekin tapasin tätä kautta kiva miehen, johon taisin ihastuakin, mutta hän oli ikävä kyllä varattu. Toista tapailin pari kertaa, mies oli kyllä vapaa ja kiinnostava mutta ei siitä sitten mitään tullut. =) Hän taisi olla sellainen, joka tykkää vaan tapailla mahdollisimman monia naisia täältä. Jos olet jostain kiinnostunut, niin laita vaan yksityisviestiä, rekkaudu siis, ja lähetä ihmiselle, joka on kiinnostunut, yksäri. Mä ainaki vastaisin. :D
Heetlessi (😈) oli aina vonkaamassa *illua monilta mimmeiltä tääl noihin aikoihin 😂

Päätön yritti lämmitellä monia naisia aikoinaan, en muista onnistuiko.

Taasko tää alkaa?

Lähempää, ystävänä seuranneena, voin sanoa että saattoi toi mennä niinkin että aluksi tavattiin puolin ja toisin uteliaina mutta samantien huomattiin ettei tästä mitään vakavampaa tule.

Sitä en tiedä, jäikö jotakuta kaihertamaan mutta mitä ilmeisemmin on selvää että jotakuta miespuolista ystävätasollakin treffailu v.itutti ja käy näemmä vieläkin niin perkuleesti kateeksi.

Miten kauan ihminen jaksaa olla katkera? En tajua!

Taasko tää alkaa?

Lähempää, ystävänä seuranneena, voin sanoa että saattoi toi mennä niinkin että aluksi tavattiin puolin ja toisin uteliaina mutta samantien huomattiin ettei tästä mitään vakavampaa tule.

Sitä en tiedä, jäikö jotakuta kaihertamaan mutta mitä ilmeisemmin on selvää että jotakuta miespuolista ystävätasollakin treffailu v.itutti ja käy näemmä vieläkin niin perkuleesti kateeksi.

Miten kauan ihminen jaksaa olla katkera? En tajua!
Anna nyt ihmisten vapaasti muistella menneitä. Kts foorumin aihe! (AV)

Oisko mahdollista muistella positiivisesti?

Silleen ettei samalla tölvisi jotakuta muistelun osapuolta.
Olisiko mahdollista saada olla rehellinen? Taisit olla lääpällään häneen kun tuolla lailla kirjoittelet? Minulle teki todella pahaa kuinka hän käytti todella törkeää ja tölvivää kieltä erästä häneen selvästi ihastunutta, ystävällistä ja tosi mukavaa naista kohtaan ( joku E***77). P oli ilmiselvä narsisti.

Mut voinkin sitten tunnustaa että palstan Dude sai mut aikoinaan niin kiimaiseksi että ois tarvittu siteitä.

Ihastumista en kai kokenut mutten ole senkoommin "tavannut" ihmistä joka ois ollut spontaanisti utelias sen aihepiirin suhteen kuin mä.

-Ja samalla vinkannut ja työntänyt mut oikeaan suuntaan ja sopivimmille saiteille joiden kautta myöhemmin löysin nykyiseni.

Isosti kiitollinen olen yhä.

Olisiko mahdollista saada olla rehellinen? Taisit olla lääpällään häneen kun tuolla lailla kirjoittelet? Minulle teki todella pahaa kuinka hän käytti todella törkeää ja tölvivää kieltä erästä häneen selvästi ihastunutta, ystävällistä ja tosi mukavaa naista kohtaan ( joku E***77). P oli ilmiselvä narsisti.

Sinäkö tunsit?

Vai ootko rehellinen sen perusteella mitä täällä näet?

Säkö puolustat vain ihastuksenkohteisasi?

Eikä varmasti ollut narsisti. Vaan mukava, huomioonottava ja avulias.

Sitä en kiellä etteikö olisi ollut tyly palstalla muttei se ole koko totuus.

Mut voinkin sitten tunnustaa että palstan Dude sai mut aikoinaan niin kiimaiseksi että ois tarvittu siteitä.

Ihastumista en kai kokenut mutten ole senkoommin "tavannut" ihmistä joka ois ollut spontaanisti utelias sen aihepiirin suhteen kuin mä.

-Ja samalla vinkannut ja työntänyt mut oikeaan suuntaan ja sopivimmille saiteille joiden kautta myöhemmin löysin nykyiseni.

Isosti kiitollinen olen yhä.
Sinä? 😁

Ei oo sama, Dude on Hot Hot Hot! :p

Yhteistyössä