Onko täällä rekkamiesten siippoja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rekkakuskin vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rekkakuskin vaimo

Vieras
Lähinnä olisi kiinnostanut, kuinka paljon miehesi on poissa kotoa? Työpäivän pituus ja keskikuukausiansio?

Omani ajaa yhdistelmää täällä kotimaassa. Palkkaa saa bruttona 3000-4000 riippuen ajoista ja todellakin tuohon palkkaan tekee pitkiä päiviä.
Olen yrittänyt hänelle vihjailla työpaikan vaihtoa moneen otteeseen. Hänellä koulutus sähköpuolelle myös ja olisi tarjollakin paljon paikkoja esim. autosähköasentajaksi, myös raskaan kaluston huoltoasentajien hommia hänelle tarjottu.
Tykkäisi niistä töistä kovin, mutta ei palkan vuoksi halua vaihtaa. Eräästäkin paikasta tarjottiin 15 e tunti, mutta mies oli sitä mieltä ettei kannata vaihtaa!!:(
Mä rupean olemaan vaan niin kypsä siihen, että aina pois ja sen ajan kun kotona niin nukkuu lähinnä. Viikonloppuisin käy illalla aikaisin nukkumaan ja nukkuu noita univelkojaan pois. Eli sekin aika menee perheeltä.
Sittenhän hänellä on noita omia harrastuksiaan... Argh, onko kukaan muu ärsyyntynyt noista työajoista, vai oletteko ihan sinut asian kanssa?

Paljon on pois juu. Mua ei oikeastaan kauheasti ahdista se, sillä olen siihen niin tottunut näiden vuosien aikana.
Oikeastaan enempi ahistaa jos on esim. lomalla ja enemmän tässä kotosalla :whistle: .
Palkkausasia on aika kuukausiriippuvainen eli vaihtelee aika paljon.

Yhteistyössä