Onko täällä sähkötupakan käyttäjiä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25960806]Ja toki kaikki tutkijatkin ovat väärässä, sinä vaan oikeassa. Edelleen, mene pätemään asioista mistä oikeasti tiedät jotain, dorka.[/QUOTE]

juuri tämän vuoksi kysyinkin, koska aiemmissa keskusteluissa tätä asiallisesti kysyessäni tulee AINA joku tupakoitsija hirrrrveillä kierroksilla haukkumaan minut, nikotiinikorvaustuotteet jne. jne.

Kertaakaan ei tupakoitsija ole pystynyt vastaamaan miksi ne eivät toimi tai sovi hänelle tai keskustelemaan asiasta asiallisesti.

Miksi, oi miksi, joku nicorette aiheuttaa näin valtavaa tunteenpaloa?

Ja silti minä ja lukuisa ystäväni on päässyt eroon tupakasta niiden avulla.

Mulla ainakin auttoi se, että sai imeä jotain mistä tuli savua. Tunne kurkussa säilyi vaikka tupakkaa ei periaatteessa polttanutkaan. Nikotiinia tulee, mutta aika vähän loppujen lopuksi kuitenkin, jos vertaa tupakkaan.

Meidän sähkötupakka vastaa ainakin ihan oikean tupakan tunnetta kurkussa. Savua tulee jopa enemmän kuin tavallisessa tupakassa. Rahaa säästyy ihan sairaasti ja tää on oikeesti ihan kivaa tuprutella :)

Mulla ei oo kiirettä päästä sähkötupakasta eroon, mutta sitten kun päätän sen käytön lopettaa, laitan vain tankkiin vähemmän nikotiinia sisältävää ainetta, lopulta ainetta jossa ei oo ollenkaan nikotiinia. Sen jälkeen se on ihan sama tuprutella tuolla vaikka loppuikänsä kun ei nikotiinia saa ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja höyryttelijä;25960822:
3kk oon polttanut nyt pelkkää sähkötupakkaa, ei tee tupakkaa yhtään mieli (ekat pari päivää teki hieman), tekee mieli SÄHKÖTUPAKKAA :D

Ihan huippu vehje.. Meillä ois yks ylimääräinen, mut täällä ei vissiin saa myydä mitään :S

Saa, jos laittaa yksäriä.

Nikotiini korvaustuotteista sen verran, että purkka ei toimi minullakaan. Karmean makusta, aiheuttaa närästystä ja kurkkukipua. Ihan samat lopputulokset/ongelmat vaikka jauhaisikin ohjeiden mukaan. Eikä se purkan jauhaminen tunnu auttavan vierotusoireisiin vaikka jauhamalla jauhaisi.. Se on se tapa, saada käsille ja huulille tekemistä ja ns. "lähteä röökille" , helpotusta arkeen, pois kiireen keskeltä, rentoutumista ja seurustelua.. Kaikkea sitä mitä itselleen uskottelee, mutta tavasta on tullut tarve ja tarpeesta turva. Ehkäpä siirryn sähkötupakkaan jos tämä, jälleen kerran yksi lopetus yritys, flunssan yhteydessä (4pvää polttamatta) ei ota tuulta alleen. Kuulostaa ainakin lupaavalta tuo sähkötupakka, voisi nimittäin hyvinkin toimia omiin vieroitusoireisiin.. Tuntuu nämä oireet vastaavan juuri siltä mihin sähkötupakka parhaiten tulisi auttamaan.. Olen polttanut siis 10v ja noin 10-20 päivässä..

Yhteistyössä