Onko täällä Sepramin/vastaavan lääkkeen käyttäjiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Olen käyttänyt kyseistä lääkettä reilu 2kk ja nyt on alkanut mietityttämään.. Alkuun nimittäin tuntui että lääke vaikuttaa tosi hyvin, piristyin kovasti ja sellainen jatkuva ärtyneisyys ja alakulo helpotti. Nyt kun on tuo 2kk mennyt on taas vähän samanlaista fiilistä kun ennen lääkkeen aloitusta. Lääkäri sanoi että tämä on hidasvaikutteinen, eli onko nyt niin että lääke ei vielä varsinaisesti vaikuta (alkuun tullut piristyminen oli vain lumevaikutusta ) vai onko annosta nostettava? Jos jollain on asiasta kokemusta, niin kertokaa?

Alkuperäinen kirjoittaja V:
En osaa sanoa. Itse olen käyttänyt reilun kuukauden minimiannosta ja on vaikuttanut ainakin toistaiseksi vain positiivisesti.

Mullakin oli tuon ekan kuukauden tosi hyvä fiilis. Ihmettelin oikein kun siinä tuoteselosteessa varoiteltiin että heti aloituksen jälkeen oireet usein tilapäisesti pahenevat...

Mulla on ollu se lääkitys. Alkuun mullakin oli hyvä fiilis kun alkoi vaikuttaa, mutta sitten taas ei mitään vaikutusta ja lopetin lääkkeet siihen. Pitäs kai alottaa se tai jokin muu lääkitys uudestaan, kun on elämänhalu taas kateissa...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Olen käyttänyt kyseistä lääkettä reilu 2kk ja nyt on alkanut mietityttämään.. Alkuun nimittäin tuntui että lääke vaikuttaa tosi hyvin, piristyin kovasti ja sellainen jatkuva ärtyneisyys ja alakulo helpotti. Nyt kun on tuo 2kk mennyt on taas vähän samanlaista fiilistä kun ennen lääkkeen aloitusta. Lääkäri sanoi että tämä on hidasvaikutteinen, eli onko nyt niin että lääke ei vielä varsinaisesti vaikuta (alkuun tullut piristyminen oli vain lumevaikutusta ) vai onko annosta nostettava? Jos jollain on asiasta kokemusta, niin kertokaa?

sama juttu..lopetin sitten koko lääkkeen käytön,jonkun 1/2v.käytin ja alkuun tosiaan tuntui auttavan,mutta siihen se sitten loppukin=(

Alkuperäinen kirjoittaja v:

sama juttu..lopetin sitten koko lääkkeen käytön,jonkun 1/2v.käytin ja alkuun tosiaan tuntui auttavan,mutta siihen se sitten loppukin=(

Et kai sä tuosta vaan lopettanut ilman lääkärille puhumista??

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Et kai sä tuosta vaan lopettanut ilman lääkärille puhumista??

juu en keskustellut lääkärin kanssa lopetuksesta,rupesin puolittelemaan pillereitä jne...

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä käytin muutaman kuukauden, minimiannoksella. Toimi mulla tosi hyvin enkä tarvinnut kauan käyttää.
Ainoa miinus oli se, että välillä tuntui päässä ihan kun sähköiskuilta :|

Missä vaiheessa uskalsit lopettaa? Tuliko huonompaa oloa lopettamisen jälkeen?

Yhteistyössä