Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:TÄÄLLÄ ON TUSSU MENOSSA ONNELAAN JA KUVIA ON TULOSSA JOSKIN HEIKKOLAATUISIA MUT TÄNÄÄN OLEN KUULEMMA TOSI HOTTIS :heart:
Ja nyt jo huudat![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:TÄÄLLÄ ON TUSSU MENOSSA ONNELAAN JA KUVIA ON TULOSSA JOSKIN HEIKKOLAATUISIA MUT TÄNÄÄN OLEN KUULEMMA TOSI HOTTIS :heart:
Ja nyt jo huudat![]()
![]()
Se otti yhden ja nyt on jo vaiheessa:
KÄYTSÄ USEIN TÄÄLLÄ!
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Onko täällä ainoa saamaton tussu?
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Onko täällä ainoa saamaton tussu?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Onko täällä ainoa saamaton tussu?
Ei ole tämäkään tussu vielä tänään saanut, mutta toiveita on vielä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:nyt mä en tiiä kumpaan mä kirjoittelisin :'(
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:nyt mä en tiiä kumpaan mä kirjoittelisin :'(
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:nyt mä en tiiä kumpaan mä kirjoittelisin :'(
Jos sun pitää tehdä oma pino, niille joiden tussut on jo ihan mussuna :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:nyt mä en tiiä kumpaan mä kirjoittelisin :'(
Kumpi pää vie voiton.. ah näitä elämän suuria dilemmoja.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:nyt mä en tiiä kumpaan mä kirjoittelisin :'(
alapää ei ole vienyt aikoihin mitään :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:nyt mä en tiiä kumpaan mä kirjoittelisin :'(
alapää ei ole vienyt aikoihin mitään :'(
Kyllä mää vähän luulen, että tuo toinen ketju on tähän aikaan hiukan aktiivisempi![]()