Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Mäkin haluan tietää mitä Tumpulan tussu teki tänään?? Saiko se piiskaa kun oli niin tuhma??![]()
![]()
Hei, heiheiheihei! Ei saa kiusata. Mulla ei -ihan vielä- ole pullo tyhjänä.
Loiskuu ties minne!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Mäkin haluan tietää mitä Tumpulan tussu teki tänään?? Saiko se piiskaa kun oli niin tuhma??![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Mäkin haluan tietää mitä Tumpulan tussu teki tänään?? Saiko se piiskaa kun oli niin tuhma??![]()
![]()
Hei, heiheiheihei! Ei saa kiusata. Mulla ei -ihan vielä- ole pullo tyhjänä.
Loiskuu ties minne!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Mä tässä vakavasti harkitsen käsitöiden pariin siirtymistä. Olen vielä kahden vaiheilla; palsta, käsityöt,palsta käsityöt..........![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:TÄÄLLÄ ON TUSSU MENOSSA ONNELAAN JA KUVIA ON TULOSSA JOSKIN HEIKKOLAATUISIA MUT TÄNÄÄN OLEN KUULEMMA TOSI HOTTIS :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Mä tässä vakavasti harkitsen käsitöiden pariin siirtymistä. Olen vielä kahden vaiheilla; palsta, käsityöt,palsta käsityöt..........![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Mä tässä vakavasti harkitsen käsitöiden pariin siirtymistä. Olen vielä kahden vaiheilla; palsta, käsityöt,palsta käsityöt..........![]()
Mä teen molempia vuorotellen.Kierros tai pari käsitöitä, viesti palstalle, lisää käsitöitä...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:TÄÄLLÄ ON TUSSU MENOSSA ONNELAAN JA KUVIA ON TULOSSA JOSKIN HEIKKOLAATUISIA MUT TÄNÄÄN OLEN KUULEMMA TOSI HOTTIS :heart:
Ja nyt jo huudat![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:TÄÄLLÄ ON TUSSU MENOSSA ONNELAAN JA KUVIA ON TULOSSA JOSKIN HEIKKOLAATUISIA MUT TÄNÄÄN OLEN KUULEMMA TOSI HOTTIS :heart:
Ja nyt jo huudat![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:TÄÄLLÄ ON TUSSU MENOSSA ONNELAAN JA KUVIA ON TULOSSA JOSKIN HEIKKOLAATUISIA MUT TÄNÄÄN OLEN KUULEMMA TOSI HOTTIS :heart:
Ja nyt jo huudat![]()
![]()
viestiä oli sulle :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:![]()
Eikös siinä näppis tahraannu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä luen tämän aloituksen jatkuvasti että "onko täällä tussun tuoksuja"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Fjonga kyllä sut kuullaan.
Ja toivottavasti myös nähdään pian.![]()