Työaika vaihtelee 3.00-11.00 ,1.00-9.00 ,2.00-10.00.Mies hoitaa lapset hoitoon aamulla.Kun tulen kotiin nukun n.16.00 asti, jolloin mies tulee lasten kanssa tai jos mies illassa,niin minä haen lapset.Nukkumaan n.20.00 tai jos mies illassa niin pääsen nukkumaan vasta kun lapset unille 21.00.Raskasta on.Miestä ei näe eikä lapsiakaan kun pari tuntia pävässä.Jatkuva krooninen väsymys päällä.
Yövuoro on 21-07. Harvoin onneksi on yövuoroja kun meillä on monta halukasta yövuoron tekijää osastolla. Mies on tietty lasten kanssa. Jos meillä on yöt yhtä aikaa mun äiti tulee meille nukkumaan. Aamulla mä katson lapset kouluun tarvittaessa ennenkun menen nukkumaan tai jos mun äiti on ollut yötä niin se sitten huolehtii. Jos miehellä on vp niin ei ongelmaa.
Tajusin että tässä varmaan kysyttiin niitä jotka tekee pelkkää yötä... Mutta tulipahan kuitenkin kommentoitua :ashamed:
No en ole ollu nyt ku vasta viikon töissä.
Hoitaja tullu puol seittemän ku mies on lähteny ja ku mä olen ottanu torkut niin hoitaja lähtee klo 15.00
Olen menny 4.00 tai 5.30
Teen tällähetkellä vain yövuoroja (joskus harvoin muuta ). Yövuorot on 22-07 tai sit 22-08.30.
Mulla on nuorimmainen öissä mukana ja esikoinen on isin kans kotona tai sit anopin luona.
Nukun päivällä kuopuksen päiväunien ajan pari tuntia ja se piisaa...