Onko tällainen normaalia, onko muunlaisia olemassakaan enää? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lytätty arvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lytätty arvoton

Vieras
Tätä kirjoittelen melko herkässä mielentilassa, pettyneenä ja harmistuneena.
Tuntuu, että koko naisellinen itsetunto tippui eilen nollaan ja mietin, olenko minä tässä nyt se liian vaativa, vai olenko vaan törmännyt poikkeukselliseen mieheen.

Eli: tapasin joku aika sitten itseäni reilusti vanhemman miehen, ikäeroa siis noin 15 vuotta. Mies hyvin viriilin oloinen, nuorekas (pukeutumiseltaan ja käytökseltään) ja hauskan oloinen. Treffailimme joitakin kertoja, kunnes ajauduimme miehen luona ensimmäistä kertaa intiimimpään puuhaan. Annoin miehelle suuseksiä josta hän nautti, samoin hän minulle, mutta juuri kun olin alkamassa nauttia, hän lopetti ja yritti tulla sisääni, toki ilman kondomia. Sanoin, että hei, please, ethän jätä hommaa ns. kesken, ja sen jälkeen toivon käytettäväksi kumia, koska en harrasta suojaamatonta seksiä. Mies suuttui, ja tiuskaisi: "Mitä hittoa sulle pitää oikein vielä tehdä?" Olin mykkä, menin ihan hämilleni moisesta. Tunnelma lätsähti siihen, mies kellahti kyljelleen ja totesi, ettei huvitakaan enää. Minä sanoin, että sama vika, ja lähtiessäni yritin kertoa hänelle, että minulle tuli sellainen olo, että minun nautintoni on vain riesa, pakollinen touhu ennen maalia. Sanoin, että aiemmissa suhteissa mies on innolla tyydyttänyt minut kielellään ennenkuin on halunnut tulla sisääni. Mies väitti että olen väärässä, ja että olen liian vaatelias jne. Emme olleet muutamaan viikkoon puheväleissä.

Ajattelin sittemmin antaa miehelle vielä mahdollisuuden, ja tapasimme uudelleen. Illan aikana huomasin, ettei häntä liiemmin kuulumiseni kiinnosta, puhuimme lähinnä hänen existään ja siitä, kuinka häntä naiset yleensä lähestyvät. Halusin vain nukkumaan, joten koska olin ottanut kaksi lasia viiniä, jäin nukkumaan hänen luokseen. Hän tuli perässä makuuhuoneeseen, ja alkoi aika suoraan ehdotella seksiä. Hän pyysi suoraan itse suuseksiä, jota en heti antanut, koska sanoin, ettei hänkään sitä minulle mielellään tee. Mies kouraisi minua haaroista ja sanoi, että mitä vittua, miksi pitäisi kun "sähän olet jo ihan valmis!" Hän oli taas tunkeutumassa suoraan sisääni, jolloin minulla paloi hermo. Nousin ylös ja sanoin, että tämä ei voi olla totta, minä lähden nyt.

Mies jäi pää käden varassa tuijottamaan pukeutumistani, ja nauroi, että kyllä naiset tähän asti ovat pitäneet hänen touhustaan. Että eivätpä ole valittaneet. Ja "jos sinä haluat tulla nuolluksi, sinun pitää ottaa myös suihin." Totesin, että siitä ei ole kyse, koska annoin hänelle suuseksiä viimeksikin, mutta nyt ei ole fiilistä, koska tuntuu siltä ettei tämä ole kovinkaan epäitsekästä touhua, ei hauskaa, eikä kiihottavaakaan enää. Mies ei ymmärtänyt lainkaan sitä, että minä en välttämättä saa yhdynnässä, vaan tarvitsen suullista orgasmia ensin, jotta voin nauttia. Mies laukeaa yhdynnässä varmasti, itse en voi olla varma. Mies vaan totesi, että parempi kuin lähdet siitä. Katsoin häntä suu auki, ja lähdin sitten. Autossa tuli itku.

Olen kuitenkin jo yli 35-vuotias nainen, ja tässä elämässäni jokaisessa suhteessani seksi on ollut läheisyyttä, antamista, toisen nautinnosta välittämistä. Ei vain "pukille pääsemistä" , jossa esileikki on turhaa ajanhukkaa ja sisään voidaan yrittää silloin kuin ei enää huvita toista "räplätä". Aiemmin koskaan ei ole tuntunut, että seksi olisi vallan peliväline. En oikein pysty vieläkään uskomaan, että joku todella ajattelee ja käyttäytyy noin kuin mies teki.

Jännää, miten masentuneeksi tuo episodi sai. Tuntuu, että olen maan matonen ja huono nainen. Ei uskoisi että yli 50-vuotias mies tiuskii tosiaan nuoremmalle naiselle, että mitä helvettiä sussa vielä pitää roplata, eikö sulle mikään riitä...

Onko miesnäkökulmaa tähän? Onko maailmassa oikeasti toivoa sellaisesta kumppanista, joka ei pidä naisen nautintoa vaivana? :/

Tähän riittää yksi sana: Juokse!! Ja nopeasti, nimittäin poispäin. Olet ansainnut jotakin ihan muuta, olet arvokas eikä sinun tarvitse sietää tuollaista käytöstä. Meissä miehissä on kaikenlaisia, kannattaa valita huolella.

Sanon vielä kerran, olet enemmän arvoinen. Pidä siitä kiinni ja yritä unohtaa tapahtunut ja tuo mies. Tällaiset lausunnot satuttavat aina, muista että se, mitä toinen sanoo tai tekee ei aina ole totta tai oikein.

Vanhemmissa miehissä on yleensä tuo vika. Ovat usein eron jäljiltä niin katkeria, että vihaavat jokaista vastaan tulevaa naista ja myös näyttävät sen.
He ovat kasvaneet aikana jolloin miestä ei jätetty ja naisten oletettiin sietävän ihan mitä porsastelua tahansa. Sitten kun mokaavat ja tulevat jätetyksi, niin ego ei anna myötä myöntään virheitään joten kaikki on sitten naisten syy. He eivät ota vastuuta omasta käytöksestään.
Heidän mielestään he saavat tehdä mitä tahansa ja syy on aina jonkun toisen; parisuhteessa naisen, työpaikalla alaisten, ratsiassa auton, median, ihan kenen vaan. Valitettavasti tätä keski-ikäisten sikailua siedetään ja siihen suhtaudutaan naureskellen.
Onneksi naiset ovat vihdoin heränneet ja potkivat pihalla näitä uhmaikään jääneitä miehiä.

Ei kannata tuhlata aikaansa näihin. Ota joku söpö 25v. adonis.

Ei kannata ottaa itseään 15 vuotta vanhempaa miestä. Ovat jo aika eri maailmoissa, kuten tuo kertomasikin osoittaa. Aiemmat miehesi ovat ehkä olleet suunnilleen ikäisiäsi, vai? Tuossa 35-vee ikäpolvessa on jo sitä porukkaa, joilla on avoimempi suhde seksiin ja jotain tajua siitä, miten siinä molemminpuolisesti mennään.

Sinussa ei ole mitään vikaa, päinvastoin.

Kiitos rohkaisevista sanoistanne.

Tulin juuri töistä kotiin ja itkettää vieläkin. Vaikka kuinka järki sanookin, että mies on itsekeskeinen ja ilkeä, mielessä pyörivät hänen sanansa: "Kyllä useimmat naiset ovat olleet tyytyväisiä."
Ihmettelenkin, että miten hän on saanut ikäiseni naisen minua ennenkin ja kuinka joku nainen voi oikeasti olla tyytyväinen, jos mies on tuollainen. No, ihmisiä on erilaisia. Minä olisin ollut valmis keskustelemaan ja kertomaan toiveistani, mutta jos se leimataan hankaluudeksi, niin hiljaiseksi vetää.

Mies oli ensimmäinen minua reilusti vanhempi tuttavuuteni näissä merkeissä, ja kyllä kieltämättä oletin, että tuon ikäinen osaisi ja tahtoisi ilomielin saada naisen nauttimaan.

Taidan unohtaa hänet. Tuskinpa mies menee itseensä, ja miettii edes minuuttia mikä meni pieleen. Koska aina löytyy valitettavasti myös niitä, jotka tyytyvät tylyyn kohteluun, ja moiset sovinistin oloiset voivat jatkaa samalla linjalla. Onneksi voin itse kuitenkin valita seurani.
Kyllä, seuraava mies, jos tästä depiksestä nyt ylipäätään noustaan, on ehkä sitten häntä nuorempi, ja ainakin osaan entistä lujemmin arvostaa sellaista, jota kiinnostaa muukin kuin paneminen. Imhimillisyys, siitä pisteet ainakin.

Täys toopehan tuo mies on ollut, mitä ihmettä SINÄ siitä oikein masennut? Eihän asia liity sinuun mitenkään!

Ja puhuahan saa. Ei se niistä jutuista totta tee. Tuskinpa se on naisiltaan, jos niitä nyt on niin montaa edes ollut, mitään asiasta koskaan kysynyt. Ovatpa nyt vaan antaneet jätkän touhuta ja tuhahtaneet vasta oven ulkopuolella. Harvoinkos mies uskoo naisen hihkuvan mielessään onnesta, vaikka...

Ei veikkosten tuollaisen miettimiseen kannata kovin montaa minuuttia elämästään käyttää ! Uutta kehiin, seuraava voi taas olla ihan normaali tyyppi.

Sinä toimit aivan oikein, kun vaadit itsellesikin nautintoa. Älä luovu siitä vaikka tulisi millainen sovinisti vastaan!

Minua pisti kirjoituksessasi silmään yksi toinenkin asia näiden seksiasioiden lisäksi: kerroit, ettei miestä kiinnostanut sinut kuulumisesi. Minusta tämä kertoo itsekkyydestä, huomaavaisuuden puutteesta, törppöydestä ja ennen kaikkea siitä, ettei suhteenne olisi hyvä, vaikka seksi toimisikin. Eli älä jää itkemään tuollaisen moukan perään, hän halusi vain kuuntelijan ja panopuun, mutta sinä ansaitset kunnollisen, tasa-arvoisen, nykyaikaisen suhteen, jossa on aitoa molemminpuoleista välittämistä ja vastavuoroisuutta. Ja jossa seksi ei ole mitään valtapeliä, vaan molemmat haluavat antaa toiselle nautintoa eivätkä vaadi tai edes pyydä sellaista, jota toinen ei haluaisi tehdä.

Kuivaa kyyneleet, usko meitä kommentoijia, ja hemmottele itseäsi jollain mukavalla, niin olosi paranee.

Kyllä tässä täytyy kompata edellisiä. Kuulostaa todella kuvottavalta mieheltä -ihanko totta että on jo viisikymppinen tai yli? Mistä löytyy tosiaan naisia, jotka hyväksyvät moisten sovinistisikojen röyhkeän kohtelun? Tuollaiselle otukselle ovea ja numeron deletointi puhelimesta. Kuulostaa todella runkvistilta, siis TODELLA! Jaiks.

Mielestäni ongelma ei ole miehen seksikäytöksessä tai siis käytöksen puutteessa, vaan hänen suhtautumisessaan naiseen, naisen nautintoon ja tarpeisiin. Kuulostaa valitettavasti mieheltä, jonka ei ole tarvinnut koskaan nähdä vaivaa naisia saadakseen. Ja jos joku nainen tuollaista miestä mistä lie omasta syystään ihailee, niin toki antaa sängyssäkin toimia miten vaan.
Surullista onkin, että ne naiset eivät tosiaan tule tietämään, mitä on hyvä seksi. Se on toisen henkilökohtaiset toiveet huomiomista, toisen tyydyttämistä samanaikaisesti, eli tarkoitan, ettei vain toinen osapuoli tyydytä toista, vaan kumpikin toisensa, ja se vaatii jo luonteeltakin tiettyä epäitsekkyyttä. Sääliksi käy mies, joka niputtaa kaikki naiset samaan kastiin ja lähes pakottaa heidät hyväksymään oman kylmän toimintansa sängyssä. Noloa hänelle suorastaan.

Ei kannata ottaa itseään 15 vuotta vanhempaa miestä. Ovat jo aika eri maailmoissa, kuten tuo kertomasikin osoittaa. Aiemmat miehesi ovat ehkä olleet suunnilleen ikäisiäsi, vai? Tuossa 35-vee ikäpolvessa on jo sitä porukkaa, joilla on avoimempi suhde seksiin ja jotain tajua siitä, miten siinä molemminpuolisesti mennään.

Sinussa ei ole mitään vikaa, päinvastoin.

No eipä nyt iän suhteen yleistetä ;) kyllä sentään usemmilla meillä viiskymppisillä on ihan avoin suhde seksiin ja itselläni ainakin on ikäiseni erittäin (vähän liiankin) viriili miesystävä joka osaa homman loistavasti, on paras rakastaja mitä ikinä olen kokenut - olen ihan koukussa häneen juuri hyvän seksin takia. Hänen kanssaan vietetyn viikonlopun jälkeen ja jalat ei tahdo kantaa ja reisilihakset huutaa hoosiannaa...

Viimeksi muokattu:
Joo, tuon hille2:n viestin voi tietysti laittaa omaan osastoonsa, henkilökohtaiseen näkemykseen, huonoihin kokemuksiin tai muuhun, katkeroitumiseen.

Sen sijaan pitää paikkansa että ap:n miesystävä on kerta kaikkiaan toope. Eihän naista noin oteta huomioon, olkoon ikä mikä tahansa. Noin käyttäytyvän miehen kanssa ei kyllä kannata olla missään tekemisissä. Uskompa vielä että tuokin käytös oli vain raapaisu hänen huonoimmista puolistaan. Ei muuta kuin ap laitat lipun liehumaan, jatkat matkaa ja unohda tuo mies.

Voi herranjestas! Mikä tässä hommassa on nyt sellainen ongelma, että pitää alkaa itkemään? Meinasin vastasta jo eilen, mutta en viitsinyt käyttää aikaan. Juttu vaikutta silti niin pöljältä, että ei tätä voi jättääkään.

1. Mies on töykeä ja itsekeskeinen. Jos antaa tyydytyksen yhden yön suhteessa niin sitten OK, mutta jos ei anna, niin voi-voi. Itsekeskeisen ihmisen kanssa ei kannata miettiäkään yhtään sen pidempää suhdetta eikä perään kannata itkeä.

2. Mies on melkoinen naistenmies, jos saa itsekeskeisyydessäänkin jallitettua itseään nuorempia naisia panoseuraksi. No! Huomaavaisuus ym. ominaisuudet eivät ole niitä joilla naisia oikeasti isketään, vaan röyhkeys ja loputon usko itseensä, siis ne itsekeskeisen tunnusmerkit. Näillä sinutkin iskettiin.

3. Miksi ihmeessä viitsit vikistä jos et saa ..llun nuolemista enempää ensimmäisellä kerralla? Ja tämän jälkeen vaadit kondomia? Mikä logiikka tässä on? Taudit kun tarttuvat kyllä siinä suuseksissäkin. Vai etkä tiennyt? No! Ei ehkä yhtä helposti. Minä koen suuseksin ensimmäisellä kerralla liian intiiminä. No! Ehkä juuri siksi päädyin yhteen naisen kanssa, joka ei suuremmin perusta oraali-iloittelusta - kumpaakaan suuntaan. Tai nuolemista pitää suorastaan ällöttävänä, koska ..lluhan on niin ällöttävä. Joskus nuorempana ihmettelin miten tässä näin kävi, koska unelmoin kovastikin ..llun nuolemisesta, mutta kun ikää tulee tarpeeksi niin sitä huomaa että eipä tuo olisi maistunutkaan.

4. Tunnut suoraan sanottuna tyhmältä. Juuri sellaiselta, joiden kiksauttamisella monet miehet rehvastelevat.

Kiitos vastanneille :)

Mies on menneen talven lumia täst'edes, se on selvä. Jätän hänet sellaisille naisille, joille riittää pikainen pano ilman lämmittelyjä ja muutenkin kylmä asenne.

Edelliselle Nysälle: heh, voit määritellä minut sitten vaikka tyhmäksi tekstini perusteella, ei haittaa. Minua itketti jutussa se, että aluksi mukavalta vaikuttanut mies olikin itsekkään oloinen ja tunteeton mitä petipuuhiin tulee. Sinulle tuskin kannattaa enempää vaivautua tässä kertomaan. Kyse ei ole pelkästä nuolemisesta, vaan koko äijän asenteesta, joka oli yllätys, ja se, että hän suhtautuu naisiin kuin esineisiin.

Mitä tulee tauteihin ja suuseksiin, niin koko suuseksiin ei päästy, joten sinun ei kannata huolehtia siitä, olisiko mies käyttänyt ehkäisyä. Ei varmaan olisi halunnut eikä viitsinyt, mutta minä puolestani vaadin sitä aina. Pysytään kuitenkin faktoissa; miehen mielestä kaikki esileikki on turhaa.

Olet siinä oikeassa, että mies on töykeä ja itsekeskeinen, ja naistenmieskin taitaa olla. Kyse ei ollut yhdenyönsuhteesta, jos jaksoit lukea sen kuitenkin, joten unohdetaanpa se lajityyppi.
Jos olen tyhmä, koska en halua olla pelkkä panopuu, niin sitten olen -sinun mielestäsi.
Kiksauttamaan mies ei päässyt, joten rehvastelkoon niillä muilla valloituksillaan sitten :) Iloista päivänjatkoa vaan Nysä sinullekin.

Ai niin: ja kyllä, edellisellä kerralla kun MIES sai suuseksiä, niin puin hänelle kondomin. Joten don't you worry 'bout a thing. Mutta kiitos ot-huolestasi.

Olet noin 35-vuotias ja menet viisikymppisen äijänkuvatuksen kanssa sänkyyn? Oletko joku ennen aikojaan vanhentunut haahka vai mikä sinussa on vikana, kun et saa edes oman ikäistäsi miestä, nuoremmista puhumattakaan? Itse en koskaan menisi sänkyyn yli 25-vuotiaan miehen kanssa, kun kerran nuorempaa ja herkumpaakin on tarjolla - ja olen melkein sinun ikäisesi.

Olet noin 35-vuotias ja menet viisikymppisen äijänkuvatuksen kanssa sänkyyn? Oletko joku ennen aikojaan vanhentunut haahka vai mikä sinussa on vikana, kun et saa edes oman ikäistäsi miestä, nuoremmista puhumattakaan? Itse en koskaan menisi sänkyyn yli 25-vuotiaan miehen kanssa, kun kerran nuorempaa ja herkumpaakin on tarjolla - ja olen melkein sinun ikäisesi.

Nuorempaa ja herkumpaa - sekö on kriteeri? Kestoa niillä voi olla mutta ei kyllä naisen käsittelytaitoa - elämästä ne ei vielä tiedä paljoakaan. Etpä ole tainnut kunnon Miehen käsittelyä itse koskaan saada.

Kysehän ei ole siitä, etteikö nuoria joku nainen saisi mutta mitä siitä itse saa? Usko tai älä, minulle 50+ tarjoudutaan. Kun sanon, että ei kiitos, mulla on itselläni sinun ikäisesi poika (22 ja 26 v.), nämä vastaavat että ´mitäs sitten?' Oppiahan ne haluaa mutta ei enää jaksa siihen alkaa. Kyllä se pitää olla valmis paketti, joka tietää heti ensi hetkestä loppuun asti mitä tekee ja missä mennään.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä