V
väsynyt
Vieras
Kun oon niin väsynyt ton 1vee 3kk lapsen kans... Onko niillä tähän aikaa joku uhma vai mitä tää voi olla,kaikki kielletty tehdään,peräjälkeen paikasta toiseen,minne on kielletty,kun koitat antaa jotain toista tekemistä tilalle,lentää se saman tien mäkeen tai sit suuttuu niin että menee aivan punaseksi ja pidättää henkee tai alkaa huutaa.. ja uudestaan vaan ku pääsee irti.. syömisestä ei tuu mitään kun touhutaan kaikkee muuta päydässä,kaadetaan maitoo töydälle tai kiekotetaan muuten vaan ja pidetään ruoka suussa,posket vaan on lommolla tai sitten ne syljetään pitkin lattioita ja nauretaan päälle kun kiellät. joskus otan pikkasen niskavillasta kiinni,siis en tukista vaan ihan vaan koitan sinne kiharaan,taas suututaan tai huudetan pää punasena,ja silti ei auta,suuremmalla vimmalla vaan pahoja tekemään. Ku tuntuu että tuota sais vaan kieltää kaiken aikaa,mitään "sallittua"ei oo kiva tehdä :ashamed: Hetkeäkään ei oo paikoillaan,ihan oikeasti,ei sekuntiakaan,et ehtis jollain vaikka leikkiä siinä lattialla,vaan jo mennään taas,koko aika tepastelee eestaas,aina on ollu vilkas,sylissä ei viihdy yhtään ja jos koitat pitää,ei mee ku hermot. kauheeta vinkumista ja vanumista,ku tuntuu että mikää mitä koitat,ei oo hyvä,mä en kertakaikkiaan keksi enää mitä mä sille keksisin.. ja mitä mä sen kans teen.. ja ku ei yhtään yksin voi olla,mitän tuskaa ei oo ku vieres kökötän,mut jos vähänki meinaan keskittyä johki muuhun ku häneen,roikkuu heti pultussa tai sitten mennään jonneki "kiellettyyn"hommiin. Je siitä ei oo kyse ettei tietäs mikä on kiellettyä ja mikä ei,jos ei tiedä ni sitte se ei koskaan opi mitään..... Mä alan oikeesti olla ihan loppu,kun pitäs huusholliaki yrittää pitää pystys ja muuta... :ashamed: