ONKO TÄMÄ ÄLVSBY TALO??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lemmenlaiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kalevatar_1.jpg

Tässä yksi älväri.

Odottakaas hetki, käyn nappaamassa kuvan tollasesta perus-älväri keittiöstä, saatte sitten vapaasti haukkua,

Enkä jaksa edes siivota sitä varten( huisia:O)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis toi on ihan saletti älväri. Kaikissa älväreissä on samanlainen khh/pesuhuone ja sauna. Laatathan on voitu laittaa jälkikäteen. on monissa muissakin älväreissä tehty niin.

ja sitä paitti,sä saat valita jo rak.vaiheessa älväriin vaikka parketit jos haluat,näin olen kuullut.hinta toki nousee.. ja oon ihan varmana älvsbytalo!!!

kattokaas älvsbytalon sivuilta kohta kuvia..siä on sisä ja ulkokuvia...näätte että millanen se tosiaan voi olla sisältä(mutta ne maksaa extraa..)

ja hintaa taitaa tulla sit yhtä paljon kuin laadukkaammalle tönölle...

Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:
järkyttävää, linkitin kuvan perus-älväristä ja vielä kukaan ei ole haukkunut mun köökkiä pystyyn:O

mä katoin että ihan kiva, kelpais mullekkin kyllä, ny on minikokoinen keittiö. ap, eiks myyjältä/välittäjältä voi kysyä minkä firman talo on, sähköpostia vain kehiin

järkyttävää, linkitin kuvan perus-älväristä ja vielä kukaan ei ole haukkunut mun köökkiä pystyyn:O

mä katoin että ihan kiva, kelpais mullekkin kyllä, ny on minikokoinen keittiö. ap, eiks myyjältä/välittäjältä voi kysyä minkä firman talo on, sähköpostia vain kehiin

siis pointtina tuossa oli juurikin kaapinovet ja laminaatti, joille tuli paketin päälle hintaa lisää n 1500e yhteensä( siis laminaatti koko taloon tietty)

Onko teillä myös laatat pesuhuoneessa, ajattelin vaan paljon siitä tulis extraa? Hienon näköinen keittiö on, onko kaapit peruspaketista?

siis pointtina tuossa oli juurikin kaapinovet ja laminaatti, joille tuli paketin päälle hintaa lisää n 1500e yhteensä( siis laminaatti koko taloon tietty)

Alkuperäinen kirjoittaja älväteistä kiinnostunut:
Onko teillä myös laatat pesuhuoneessa, ajattelin vaan paljon siitä tulis extraa? Hienon näköinen keittiö on, onko kaapit peruspaketista?

Hiukan myöhässä vastaan, et ehkä ole paikalla? ei ole peruskaapit, maksoi nuo 700e lisää ja ei ole laattoja kylppärissä, eikä tule, meillä aivan ihana kylppäri ja olenko oikeassa jos on tämä rossipohja niin ei suositellakaan laattoja?

Yhteistyössä