Onko tämä hyvä hampaidenvalkaisu juttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ota denivittiä, itse käytän sitä ja ihan on valkoiset hampaat:)

[QUOTE="minski";27306527]Mikä denivit on ja mistä sitä saa? :)[/QUOTE]

Se on sellainen kiillettä vahingoittamaton tahna jota myyvät melkein kaikki kaupat.

Itse en uskaltaisi noita tyjympiä aineita hampaisiin laittaa koska pelkään sen johtavan siihen että niitä saa aina olla valkaisemassa. Mutta tietoa mulla ei tästä ole että käykö näin.

Mitkään kaupan "valkaisevat" hammastahnat eivät valkaise oikeasti hampaita.
Tarvitaan vahvempaa tavaraa jotta hammas valkaistuu ja suomessahan ei tunnetusti mitään vahvempaa saa kaupassa myydä.

Suosittelen tilaamaan netistä kenties maailmanlaajuisesti käytetyimmän kotivalkaisusysteemin, crest-hampaidenvalkaisuliuskat.
Inhimillisen hintainen ja toimiva, miksi muuten sitä niin paljon ostettaisiin?

Tämän takia siellä usassa niillä on kaikilla niin hemmetin valkoiset hampaat,täällä meidän paskamaassa vaan ei mitään toimivaa saa myydä inhimillisellä hinnalla.

[QUOTE="vieras";27306632]Mitkään kaupan "valkaisevat" hammastahnat eivät valkaise oikeasti hampaita.
Tarvitaan vahvempaa tavaraa jotta hammas valkaistuu ja suomessahan ei tunnetusti mitään vahvempaa saa kaupassa myydä.

Suosittelen tilaamaan netistä kenties maailmanlaajuisesti käytetyimmän kotivalkaisusysteemin, crest-hampaidenvalkaisuliuskat.
Inhimillisen hintainen ja toimiva, miksi muuten sitä niin paljon ostettaisiin?

Tämän takia siellä usassa niillä on kaikilla niin hemmetin valkoiset hampaat,täällä meidän paskamaassa vaan ei mitään toimivaa saa myydä inhimillisellä hinnalla.[/QUOTE]

Vahingoittaako kiillettä?

Kyllähän ne valkoseks saa vaikka ruokasoodalla mutta kiille on mennyttä sen jälkeen.

ps.valkaisin cresteillä vuosi sitten hampaani ja ovat pysyneetkin tosi valkoisina.Tietty riippuu aina hamamsluusta et miten hyvin valkaisu toimii..Mulla luonnostaan harmahtava hammasluu joten olen tosi yllättynyt (positiivisesti) että ovat pysyneetkin valkoisina koska harmahtavat valkaistuvat huonommin kuin kellertävät.

http://xytol.fi/

Tuota on jotku suositellu, toimii kuulemma. Itse en ole kokeillu..
"Vihdoin Suomessa!

Hammaslääkärien kehittämä
Xytol Teeth Whitening Strips -hampaiden valkaisuliuskat ovat helppokäyttöinen ja turvallinen tapa valkaista hampaat kotona.

Yhdysvalloissa jättimenestyksen saanut menetelmä on nyt saatavana Suomessa hyvin varustelluista apteekeista kautta maan!"

Kallishan tuo on ku mikä!!

Mä olen valkaissut Dentway-nimisellä aineella, saa tilattua netistä. Valkaisi todella hyvin, mulla oli ruskea läiskä etuhampaassa, mikä näkyi selvästi ja jopa se lähti. Hammaslääkärin mukaan kiille ei ollut vaurioitunut, kun kysyin seuraavan käynnin yhteydessä.

Itse ostin Xytol pakkauksen täältä apteekista: http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/6430037990052
On myös pysynyt tosi valkoisena vaikka käytöstä on jo yli vuosi.
Minulta suosittelut edottomasti tälle tuotteelle!

Yhteistyössä