K
kiukkis
Vieras
Tämä siis sellainen jota olen ajatellut, en siis vielä toteuttanut.
Aamupalaksi puuroa ja marjoja, maitoa.
Välipala ruisleipää ja päällä kinkkua tai juustoa, jugurttia ja maitoa, hedelmiä.
Päiväruuaksi tavallista kotiruokaa, eli mitä nyt satun tekemään.
Iltapalaksi salaattia, leipää tai jotain muuta kevyttä.
Ja tarkennukseksi vielä että käytämme aina täysjyvä pastaa, ja itse syön vain ruisleipää. Olen taaperon kanssa kotona, joten syön lounaalla vain harvoin edellisen päivän ruokaa, koska sitä ei yleensä jää ja ei ole nälkä/ tunnu tarpeelliselta.
Liikunnaksi olen nyt ottanut joka aamuisen lenkin, joka on tosin ei ole järin pitkä, mutta melko rankka kuitenkin mun kunnolla. Sitä voin sitten pidentää oman kunnon kasvun mukaan.
Jumppaan kotona päivisin. Ja vielä kun sais motivaatiota illalla lähteä lenkille yksin.
Päivällä lisäliikunnaksi tulee kuitenkin puistossa käynti ja sen semmoinen.
En siis himo laihduta, vaan haluaisin tehdä pysyvän muutoksen ruokavalioon.
Niin ja mitat on nyt 168/63, eli mikä olisi realistinen ja ns. "sopiva" paino minun pituiselle? Nyt kuitenkin on vähän tota masua ja jenkkiksiä.
Miltä kuulostaa ja mitä muuttaisit?
Aamupalaksi puuroa ja marjoja, maitoa.
Välipala ruisleipää ja päällä kinkkua tai juustoa, jugurttia ja maitoa, hedelmiä.
Päiväruuaksi tavallista kotiruokaa, eli mitä nyt satun tekemään.
Iltapalaksi salaattia, leipää tai jotain muuta kevyttä.
Ja tarkennukseksi vielä että käytämme aina täysjyvä pastaa, ja itse syön vain ruisleipää. Olen taaperon kanssa kotona, joten syön lounaalla vain harvoin edellisen päivän ruokaa, koska sitä ei yleensä jää ja ei ole nälkä/ tunnu tarpeelliselta.
Liikunnaksi olen nyt ottanut joka aamuisen lenkin, joka on tosin ei ole järin pitkä, mutta melko rankka kuitenkin mun kunnolla. Sitä voin sitten pidentää oman kunnon kasvun mukaan.
Jumppaan kotona päivisin. Ja vielä kun sais motivaatiota illalla lähteä lenkille yksin.
Päivällä lisäliikunnaksi tulee kuitenkin puistossa käynti ja sen semmoinen.
En siis himo laihduta, vaan haluaisin tehdä pysyvän muutoksen ruokavalioon.
Niin ja mitat on nyt 168/63, eli mikä olisi realistinen ja ns. "sopiva" paino minun pituiselle? Nyt kuitenkin on vähän tota masua ja jenkkiksiä.
Miltä kuulostaa ja mitä muuttaisit?