Onko tämä hyväksikäyttöä ex ukolta mua kohtaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marita

Vieras
Olen tapaillut salaa entistä miestäni ja baarireissulla menimme hänen luokse jossa exän kans harrastimme seksiä ilman ja aina seurustelu aikana hänen kanssaan käytimme kumia paitsi kerran ja nyt hän ei käyttänyt,no aamulla sanoin et mitä jos tulee lapsia ex tuumas sitten tulee.
Olen nyt raskaana 5viikolla ja ex tietää asiasta ja on nyt sitä mieltä abortti pitäs tehdä,koska ei kuulu hänen elämän vaiheeseen lapset tällä hetkellä ja minä en aijo tehä aborttia.
Nyt toissapäivänä tapasin exän se oli baarissa ja lähdimme autolla pusikkoon selvittään välejä,no ei selvinnyt mutta seksiä taas harrastettiin autossa ilman ja sen jälkeen hänet piti viedä takas baariin ja ite lähin kotiin nukkuun.
En tiedä vieläkään aikooko hän huolehtia lapsestaan saati alkaa isäksi lapselle vai halusiko hän mustasukkaisena ihmisenä laittaa vain minut raskaaksi etten voi olla muiden kanssa??

hölmöyttä tuo on kuule ihan molempien taholta...

ei se ole hyväksikäyttöä jos sinä vapaaehtoisesti harrastat seksiä exän kanssa ilman ehkäisyä etkä huolehdi jälkiehkäisystä vaikka tiedät että voit tulla raskaaksi.

Ei hitto te ootte tyhmiä. Joo eipä taida olla kysymys siitä, että mies haluaisi laittaa sut raskaaksi, ettet voisi olla muitten kanssa. Lähinnä mies oli kännissä ja halus pesää, ja sä olit äärimmäisen helppo ja vieläpä tyhmä, kun et vaatinut käyttämään ehkäisyä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hölmöyttä tuo on kuule ihan molempien taholta...

ei se ole hyväksikäyttöä jos sinä vapaaehtoisesti harrastat seksiä exän kanssa ilman ehkäisyä etkä huolehdi jälkiehkäisystä vaikka tiedät että voit tulla raskaaksi.

Juuri näin aioin kirjoittaa.

Lapset olisi hyvä tehdä suunnitellusti (ihan lasten kannalta ajateltuna) ja puhua sen miehenkin kanssa etukäteen, mitä hän haluaa ja mitä ei. Ja jos täytyy olla joka välissä harppi auki, niin ehkäisyä olisi suotavaa käyttää!

ex haluaa vaan panna paljaalla.ja sä olet auliisti antamassa.kumpikin olette olleet tietoisia,mitä voi seurata,joten nyt sitten koitat selvitä yksin eteenpäin.et sä voi vaatia mitään exältäsi muuta kuin elareita.

Miehellä elatusvelvollisuus, sulla ei tarvetta mihinkaan pakkoaborttiin. Mutta olisi suositeltavaa, että sulla olisi joku holhooja/nimetty tukihenkilö. Miten voi olla noin typerä, sori vaan? Onko tällaisia ihmisiä oikeasti olemassa, jotenkin vitsinäkin vähän tyhmä, jos provo on?
Sulla lapsihan ei mitenkään auta mustasukkaisuuteen, kun ei se lapsi estä sinua saamasta oikeaa parisuhdetta? Uusi partneri voi jopa hakea adoptio-oikeutta sun lapseen, jos niin yhdessä päätätte ja oikea isä ei ole missään tekemisissä.
Mut voi tsiisus.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Ei hitto te ootte tyhmiä. Joo eipä taida olla kysymys siitä, että mies haluaisi laittaa sut raskaaksi, ettet voisi olla muitten kanssa. Lähinnä mies oli kännissä ja halus pesää, ja sä olit äärimmäisen helppo ja vieläpä tyhmä, kun et vaatinut käyttämään ehkäisyä.

Me rakastetaan toisiamme vieläkin,mutta hän ei halua seurustella nyt mun kanssani vaikka haluaisin.Tää ei oo mikään provo.
Olen aiemmin vaatinut häntä käyttämään kumia,mut nyt hänellä ei muka ollut niitä vaikka aiemmin hänellä on ollut.Menetimme aikoinaan lapsen hänen kanssaan ja otimme kumpikin sen aika raskaasti syyttelemällä toisiamme ja erosimme kun mies syytti mua lapsen taposta.
Hän on todella mustasukkainen mua kohtaan on töninyt mua raskaus aikana aiemmin ja yrittänyt murtaa käteni oven väliin mutta olen antanut ne teot jo anteeksi.
Olen halunnut aina hänen kanssaan lapsen ja nyt sen sain mutta en tiedä alkaako hän isäksi.

Tuota vois verrata jo johonkin huor...seen annat entiselle paljaalla ja milloin hän haluaa olet hänelle niin helppo nakki jota hän vapaana miehenä käyttää hyväksi ja panee sinua paljaalla niin kauan kun löytää uuden misun sun tilallesi.Sinä jäät yksin nyytin kanssa kotiin ja ex ukkosi on uuden misun kanssa,kun hän ei halua enään höylätä sua enään paljaalla/kumilla on sut on pantu jo niin loppuun et reikä kuluu..
Annatko useasti muillekkin?

Olen välillä hänen luonaan mut jutellaan selvinpäin ja sit harrastetaan seksii paljaalla,en aina haluaisi seksiä mut se aina menee siihen et ex on tökkäämässä mua munalla koko ajan..
Epäilen vahvasti että hän on ollut vieraissa,pelkään et vauvaan tarttuu jotain tai minuun :(
Olen aiemmin yli 20 eri miehen kanssa ollut harrastelemassa aikoinaan 6 seukannut ja loput baarista yhen illan panoja,mut eihän tuo kerro sitä et olisin joku huora!

Vaadi miestä tilille tekosista eihän tuollasta voi sallia että hän paljaalla sinua painaa ja käy vielä vieraissakin eli käyttääköhän ex kumia muiden naisten kanssa sitten?
Sinun ei nyt kannata mennä hänen kanssaan sänkyyn ennen kuin oletta tuon lapsi asian selvittäneet,jos hän ei välitä lapsesta niin hän halusi sinulta vain pesää koko tuon ajan ja on huijannut sinua että hänellä olisi jokin jota painaa.
Voimia sinulle lapsen kanssa.

Mitäs jos ihan pysyisit kaukana siitä tönivästä, mustasukkaisesta miehestä joka haluu sulta vaan pesää ja väittää rakastavansa? Ja mitäs jos vaikka vähän alkaisit miettimään sun tilannetta kypsästi ja soita neuvolaan aika puhumaan sun tilanteesta. Mieti realistisesti onko sulla voimia yksihuoltajuuteen ja älä oikeesti edes ajattele tollasen isän mukaan ottamista lapsen elämään. Voit myös antaa lapsen adoptioon mikä on sun kohdalla varsin hyvä vaihtoehto.

Me lähdetään exän kanssa jokin päivä matkalle hotelliin tai mökille.
Saadaan olla rauhassa muilta ja en aijo antaa hänelle siellä pesää ellei hän puhu mua ympäri niinkuin aina sanoo tykkäävänsä ja että pitäs totella häntä jne..
En halua alkaa tappeleen hänen kanssaan koska odotan lasta hänelle.Uskon yhä et hän muuttaa tapansa ja välittää lapsestaan vaikka onkin mun pesän perään koko ajan jostain syystä..Ehkä hieman saatan nähä asiat toisin kun olen niin rakastunut häneen ja olemme 2 vuotta harrastaneet tätä hommaa,mut ennen kumilla ja nyt hän ei käytä kumia jostain syystä.

Taitaa käydä niin hotellissa/mökillä kun et anna ex ukolle pesää niin ukko lähtee samntien tai ottaa sulta väkisin.
Sitten,kun olet nyytin saanut maailmaan niin ei taatusti mene kauaa kun pystyt harrastaan seksiä niin siinä sitä taas ollaan maha pystyssä exälle,kun exäsi painaa sua koko ajan raskaaksi..Mistä tiedät onko hän laittanut jonku muunkin jo paksuksi?