Onko tämä hyväksikäyttöä ex ukolta mua kohtaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja salla tunturi:
Taitaa käydä niin hotellissa/mökillä kun et anna ex ukolle pesää niin ukko lähtee samntien tai ottaa sulta väkisin.
Sitten,kun olet nyytin saanut maailmaan niin ei taatusti mene kauaa kun pystyt harrastaan seksiä niin siinä sitä taas ollaan maha pystyssä exälle,kun exäsi painaa sua koko ajan raskaaksi..Mistä tiedät onko hän laittanut jonku muunkin jo paksuksi?

En tiedäkkään onko hänelle tulossa muita lapsia :(
Jos niin käy että tulee toinen vaavi hänelle niin aijon pitää senkin,en aijo tehä koskaan aborttia ja vaikka hän jatkas loppu elämän mun painamista paljaalla ja lapsia sitä mukaa tulee niin en tee aborttia koska se on murha ja kyllä uskon et ex jollain tapaa välittää minusta koska hän ei muiden kanssa ilman ole.

Alkuperäinen kirjoittaja marita:
Alkuperäinen kirjoittaja salla tunturi:
Taitaa käydä niin hotellissa/mökillä kun et anna ex ukolle pesää niin ukko lähtee samntien tai ottaa sulta väkisin.
Sitten,kun olet nyytin saanut maailmaan niin ei taatusti mene kauaa kun pystyt harrastaan seksiä niin siinä sitä taas ollaan maha pystyssä exälle,kun exäsi painaa sua koko ajan raskaaksi..Mistä tiedät onko hän laittanut jonku muunkin jo paksuksi?

En tiedäkkään onko hänelle tulossa muita lapsia :(
Jos niin käy että tulee toinen vaavi hänelle niin aijon pitää senkin,en aijo tehä koskaan aborttia ja vaikka hän jatkas loppu elämän mun painamista paljaalla ja lapsia sitä mukaa tulee niin en tee aborttia koska se on murha ja kyllä uskon et ex jollain tapaa välittää minusta koska hän ei muiden kanssa ilman ole.

No onko sulla sitten jotakin ehkäisyä vastaan???

En tiedä tykkääkö sitten ex kun annan hänelle pesää joka kerta,kun hän haluaa ja hän kuulemma tykkää panna mua paljaalla ja muita ei pane.Tässä vaiheessa kun olen raskaana niin se paljaalla ei haittaa,mut kun nyytti on syntynyt aijon vaatia ehkäsyä ukolta.
Ootko tosissaan että exäni muka haluaa pelkkää pesää minulta?En voi uskoa sitä vieläkään.
Edellis kerralla otin poskeen ja ukko painoi mua sen jälkeen paljaalla loppuun eli olenko jotenkin huoramainen kun välillä otan poskeen loppuun saakka häneltä?Sen jälkeen lähen kotiin ja ukolla on muuta menoa sen jälkeen.

En tiedä tykkääkö sitten ex kun annan hänelle pesää joka kerta,kun hän haluaa ja hän kuulemma tykkää panna mua paljaalla ja muita ei pane.Tässä vaiheessa kun olen raskaana niin se paljaalla ei haittaa,mut kun nyytti on syntynyt aijon vaatia ehkäsyä ukolta.
Ootko tosissaan että exäni muka haluaa pelkkää pesää minulta?En voi uskoa sitä vieläkään.
Edellis kerralla otin poskeen ja ukko painoi mua sen jälkeen paljaalla loppuun eli olenko jotenkin huoramainen kun välillä otan poskeen loppuun saakka häneltä?Sen jälkeen lähen kotiin ja ukolla on muuta menoa sen jälkeen.

Olet minun mielestäni huoramainen,ukkosi käyttää sua vain hyväkseen seksin puutteessa ja toteuttaa omia fantasioita sun kustannuksella,kohta hän saa anaalipesää ellei ole jo saanut?!Anna vain hänelle lisää paljaalla kohta sulla on liuta lapsia huollettavana yksin ja reikä höylätty loppuun ja ex siirtynyt muualle painaan muita naisia.

Alkuperäinen kirjoittaja saila:

Olet minun mielestäni huoramainen,ukkosi käyttää sua vain hyväkseen seksin puutteessa ja toteuttaa omia fantasioita sun kustannuksella,kohta hän saa anaalipesää ellei ole jo saanut?!Anna vain hänelle lisää paljaalla kohta sulla on liuta lapsia huollettavana yksin ja reikä höylätty loppuun ja ex siirtynyt muualle painaan muita naisia.

En usko et hän siirtyy muualle paneskeleen vaan rakastaa mua.
Kyllähän viimeks kuvas kameralla laittoi kameran päälle,kun laitto mua edestä,takaa paljaalla hän ei aijo laittaa sitä minnekkään nettiin jne.kun kysyin ja uskon häntä koska rakastan häntä niin paljon.
Kai mää oon niin rakastunut etten huomaa hänen virheitään ja tekojaan enään.

Annoin yhelle hänen kaverilleen myös paljaalla samana päivänä kun ex oli painanut mua ensin,mitä sitten haukkukaa vain ihan vapaasti!
Kumpikin päästi sisään,mut raskaanahan olen joten siitä ei ole pelkoa enään.

Ei kukaan voi olla noin sinisilmäinen ja tyhmä..Tottakai hän on näyttänyt videon kavereilleen kun laittaa sua ja sanonut et tuolta muijalta saa pesää helposti ja vielä paljaalla.Vielä menit raskaana olessasi paljaalla exän kaverin kans painaan kyllä voi ihminen olla tyhmä...
Mitä ajattelit kun annoit sen kaverille ja miksi?Nyt ne nauraa sulle kun kumpikin on höylännyt raskaana olevaan helppoa muijaa paljaalla.Kohta sulla on muitakin exän kavereita jonossa painamas sua paljaalla töryt sisään sä oot kiertopalkinto niille ymmärrä jo!!!

Alkuperäinen kirjoittaja nosto:
Ei kukaan voi olla noin sinisilmäinen ja tyhmä..Tottakai hän on näyttänyt videon kavereilleen kun laittaa sua ja sanonut et tuolta muijalta saa pesää helposti ja vielä paljaalla.Vielä menit raskaana olessasi paljaalla exän kaverin kans painaan kyllä voi ihminen olla tyhmä...
Mitä ajattelit kun annoit sen kaverille ja miksi?Nyt ne nauraa sulle kun kumpikin on höylännyt raskaana olevaan helppoa muijaa paljaalla.Kohta sulla on muitakin exän kavereita jonossa painamas sua paljaalla töryt sisään sä oot kiertopalkinto niille ymmärrä jo!!!

Niinpä totta puhut ja tuollaselle vielä lapsi tulee voi mitä sekopää porukkaa..
Tiiä vaikka se video pyörii jossain youtubessa kun jätkä painaa sua urakalla :)
Vielä sen kaverikin höyläs laitettua sua sä taidat olla haarat auki jokaiselle miehelle et sellanen nainen tämä on..kiertopalkinto joka jakaa jokaiselle paljasta p...

Alkuperäinen kirjoittaja tiia:
Marita onko tuo kuva sun masusta tuossa linkissä?
Voimia sulle ja koeta selvittää mies asiat.Ihana masuasukki itelläkin oli noiniso massu aikoinaan.

On mun musu mun kullalle ootan lasta.Kasvais nopsasti lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Ei hitto te ootte tyhmiä. Joo eipä taida olla kysymys siitä, että mies haluaisi laittaa sut raskaaksi, ettet voisi olla muitten kanssa. Lähinnä mies oli kännissä ja halus pesää, ja sä olit äärimmäisen helppo ja vieläpä tyhmä, kun et vaatinut käyttämään ehkäisyä.

Me rakastetaan toisiamme vieläkin,mutta hän ei halua seurustella nyt mun kanssani vaikka haluaisin.Tää ei oo mikään provo.
Olen aiemmin vaatinut häntä käyttämään kumia,mut nyt hänellä ei muka ollut niitä vaikka aiemmin hänellä on ollut.Menetimme aikoinaan lapsen hänen kanssaan ja otimme kumpikin sen aika raskaasti syyttelemällä toisiamme ja erosimme kun mies syytti mua lapsen taposta.
Hän on todella mustasukkainen mua kohtaan on töninyt mua raskaus aikana aiemmin ja yrittänyt murtaa käteni oven väliin mutta olen antanut ne teot jo anteeksi.
Olen halunnut aina hänen kanssaan lapsen ja nyt sen sain mutta en tiedä alkaako hän isäksi.

Mitä tarkoitat kun sanot että menetitte lapsen aiemmin.? Siis ennen syntymää vai syntymän jälkeen?

jos sää ny iha tosissas väität ettei ol provo, ni sit seuraava kysymys olis sun ikäs.
tää "me rakastetaa toisiimme iha oikeesti mut ei se ny just vaa haluu ol mun kaa"-liikkis-touhu kuulostaa vaa siltä et oot 15v.