Onko tämä ihan oikein?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vattu

Vieras
Alkaa risomaan nämä työhommat pikkuhiljaa! Kävin toimistolla jossa pomo sanoi että minulle tulee illalla uusi työntekijä opetettavaksi. Illalla se sitten tuli,ja kysyin että mitä hän täällä tekee,onko vihdoinkin se tuuraaja jonka hommamisesta on puhuttu jo monta kuukautta.
Kirkkain silmin tämä uus työntekijä kertoo että on tulossa tänne ihan vakituisesti töihin = minä lähden johonkin toiseen paikkaan. Aha?
Noh,vihainen puhelu esimiehelle että mikä on homman nimi ja esimies sanoo että juu minut siirretään toiseen paikkaan. Sen lisäksi että joudun opettelemaan uuden paikan,työmatka pitenee. Ehkä vain kilsan pari,mutta silti. Toisaalta ihan mukavaa vaihtelua,mutta silti inhottavaa kuulla tuollaista uudelta työntekijältä eikä suoraan esimieheltä.

Esimies on vähän pönttö ja huonosti on juttu hoidettu tämän tarinan mukaan ajatellen. Sitä en taas osaa sanoa, onko se jotenkin oikein tai väärin. Tottakai uusi työntekijä sanoi kirkkain silmin. Hänhän on toiminut oikein ja ohjeiden mukaan ja oli varmaan täysin tietämätön sinun tilanteestasi. Tietysti kannattaa miettiä, miksi sinun kohdallasi näin on menetelty.

ja lisäänpäs,että olen siis hyvä ja pidetty työntekijä tässä paikassa ja minua on kehuttu paljon. Enkä siis syytä tätä uutta työntekijää,kiukuttaa vain koska tämä olis ollu mukavampaa kuulla pomolta

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no huh huh. mua ei tollasessa duunipaikassa enää näkyis.

Sulla on varmaan ottajia joka puolella tarjoamassa parempaa palkkaa näinäkin aikoina. Hyvä niin. Useimmissa työpaikoissa on myös irtisanomisaika, joten kommenttisi on taas tyypillisen tyhmä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sulla on varmaan ottajia joka puolella tarjoamassa parempaa palkkaa näinäkin aikoina. Hyvä niin. Useimmissa työpaikoissa on myös irtisanomisaika, joten kommenttisi on taas tyypillisen tyhmä.

Ei muuten ollu mun kommentti. Näyttäis vähän että ei noita paikkoja kovin mahdoton ole,enkä ala siis tälläisen takia irtisanomaan itseäni. Ainakaan vielä,katotaan mitä muuta se keksii.

Alkuperäinen kirjoittaja vattu:
ja lisäänpäs,että olen siis hyvä ja pidetty työntekijä tässä paikassa ja minua on kehuttu paljon. Enkä siis syytä tätä uutta työntekijää,kiukuttaa vain koska tämä olis ollu mukavampaa kuulla pomolta

Mä en kovin usko tätä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no mitä se tähän liittyy? totta kai on irtisanomisaika. tuollaisen toiminnan jälkeen kuitenkin luultavasti irtisanoutuisin, jos työtehtävä ja -paikka muuttuisivat kysymättä, enkä niissä haluaisi toimia. ap:n tekstistä sai myös kuvan, että ei ollut ihan ensimmäinen negatiivinen kokemus kyseisestä paikasta.

oli ottajia tai ei, niin en siltikään jäisi työpaikkaan, jossa alaisia kohdellaan noin. samanlaisesta paikasta on kokemuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Saara:
Alkuperäinen kirjoittaja vattu:

Mä en kovin usko tätä.

Usko pois.Esimieskin sanoi että minuun ollaan erittäin tyytyväisiä eikä ole mitään valittamista,mutta uusia paikkoja tulee jatkuvasti niin paljon että niihin on pakko saada työntekijä. Ja ilmeisesti haluavat vanhoja työntekijöitä joihin tietävät voivansa luottaa ja jotka osaavat hommat.

Yhteistyössä