Å
"åpoi"
Vieras
Aamupala:
Paahdettua ruisleipää, juustoa, leikkele, salaatti, kurkku ja tomaatti.
10v heittelee tomaatit pitkin pöytää
-yyäää en syö mä en pidä tomaatista! Karjuu
5 v itkee huutaen kun näkee leivällään salaattia, juustoa ja kurkkua.
- eeeeiiii! En syö!
Raivoavat, huutavat toisilleen, murisevat ja kiukuttelevat.
Tämä on joka päiväistä.
Minä aikani paasaan ja mietin, onko tosiaan pakko syödä jos ei tykkää? Mutta toisaaltaan mietin, ei opi jos ei totuttele. 5 v ei pistä suuhun mitään harmaanruskeenvaaleasta sävystä poikkeavaa. Ei koskaan ole laittanut.
Laihtuu silmissä, oikeasti.
Kerroin tilanteen:
Nämä on aamupalanne ja ne syödään. Ne löytyy nenänne edestä päivällisellä, välipalalla ja lounaalla ja jopa iltapalalla niinkauan että ne menevät alas.
Tunnen itseni natsiksi.
Jokaisella lapsella on oikeus päättää itsestään.
Olen nyt lopen kyllästynyt närppimiseen, yököttelyyn ja ruuan aliarvostamiseen.
5 v neuvola ehdotti tarrataulua. Joo , söi sen verran että tuli tarra ja niitä kertyi 20 ja sai pikku lelun. Loppu syönti sen jälkeen.
Että tympäsee koska tajuan sen johtuvan vain minusta. Minun vika ja se tympäsee.
Tunkekaa niille lapsille kaikkea suuhun jo pienestä pitäen että oppivat syömään.
Tää ruuan kanssa temppuilu on helvettiä.
Nyt palaan takaisin keittiöön ja pidän tyyneyden ja linjan.
Paahdettua ruisleipää, juustoa, leikkele, salaatti, kurkku ja tomaatti.
10v heittelee tomaatit pitkin pöytää
-yyäää en syö mä en pidä tomaatista! Karjuu
5 v itkee huutaen kun näkee leivällään salaattia, juustoa ja kurkkua.
- eeeeiiii! En syö!
Raivoavat, huutavat toisilleen, murisevat ja kiukuttelevat.
Tämä on joka päiväistä.
Minä aikani paasaan ja mietin, onko tosiaan pakko syödä jos ei tykkää? Mutta toisaaltaan mietin, ei opi jos ei totuttele. 5 v ei pistä suuhun mitään harmaanruskeenvaaleasta sävystä poikkeavaa. Ei koskaan ole laittanut.
Laihtuu silmissä, oikeasti.
Kerroin tilanteen:
Nämä on aamupalanne ja ne syödään. Ne löytyy nenänne edestä päivällisellä, välipalalla ja lounaalla ja jopa iltapalalla niinkauan että ne menevät alas.
Tunnen itseni natsiksi.
Jokaisella lapsella on oikeus päättää itsestään.
Olen nyt lopen kyllästynyt närppimiseen, yököttelyyn ja ruuan aliarvostamiseen.
5 v neuvola ehdotti tarrataulua. Joo , söi sen verran että tuli tarra ja niitä kertyi 20 ja sai pikku lelun. Loppu syönti sen jälkeen.
Että tympäsee koska tajuan sen johtuvan vain minusta. Minun vika ja se tympäsee.
Tunkekaa niille lapsille kaikkea suuhun jo pienestä pitäen että oppivat syömään.
Tää ruuan kanssa temppuilu on helvettiä.
Nyt palaan takaisin keittiöön ja pidän tyyneyden ja linjan.