Onko tämä kangas retroa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sikke1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
melkein tuonlaisen pussilakana setin laitoin kirppikselle ja retrona 5eurolla on 70luvulta

Mäkin meinasin laittaa nuo neljä putkiloa Huutikseen. Ne on olleet kerrossängyssä laidassa ja päädyssä pehmikkeenä. Sisällä on ollu "tyynyt". Ompeleet sais avattua ja hyödyntää vaikka johonkin muuhun. Aattelin kokeilla jos pääsisin niistä eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Jos mä laittaisin lähdöksi nolla euroa ilman hintavarausta.
varmaan ok ja varmaan kivasti siitä nousee..itse laitoin nyt useampia vaan kirppikselle kun ei jaksanu kuvata jne..vaikka huutiksessahan niistä parhaiten saisi =)

Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Jos mä laittaisin lähdöksi nolla euroa ilman hintavarausta.
varmaan ok ja varmaan kivasti siitä nousee..itse laitoin nyt useampia vaan kirppikselle kun ei jaksanu kuvata jne..vaikka huutiksessahan niistä parhaiten saisi =)

Kieltämättä huutikseen laittaessa on hieman hommaa, mutta taas siihen nähden helpompaa, kun ei tarvi siivoilla kirppispöytiä.

Alkuperäinen kirjoittaja apa:
Mulla on minun vanha lasten peitto samaa kuosia ja oon syntyny -84, eli olisko tuo kangas suurinpiirtein vm -88

En osaa sanoa ikää, kun olen ostanut ne käytettynä. Mulla on käytössä samanlaiset päiväpeitteet. Nuo tyynyjutut on ollu meillä tarpeettomina.

Yhteistyössä