V
vieras
Vieras
Minulle on määrätty migreeniin ja pääsärkyyn panacottia. Ja olen nyt monta yötä joutunu lasten takia nukkuun mielettömäm huonosti ja sitten ku pääsisin nukkuun niin en saa unta. Viime yönä vuoden ikänen huusi neljä tuntia lähes putkeen. 
No mä hain sit ku sain pojan kunnolla nukkuun ni panacotin. Päätä kyllä särki mutta ei vielä kovin pahasti (aamulla sitä olis kyllä särkeny). Mut se kipu olis menny varmaan ohi lievemmälläki lääkkeellä. Mut siksi otin ton cotin ku se väsyttää ja en tahdo saada unta.
Nyt vaan jäin miettiin et onko tuo lääkkeen väärinkäyttöä?
Lääkäriin olen menossa et josko saisin tähän unettomuuteen sieltä apua.
No mä hain sit ku sain pojan kunnolla nukkuun ni panacotin. Päätä kyllä särki mutta ei vielä kovin pahasti (aamulla sitä olis kyllä särkeny). Mut se kipu olis menny varmaan ohi lievemmälläki lääkkeellä. Mut siksi otin ton cotin ku se väsyttää ja en tahdo saada unta.
Nyt vaan jäin miettiin et onko tuo lääkkeen väärinkäyttöä?
Lääkäriin olen menossa et josko saisin tähän unettomuuteen sieltä apua.