Onko tämä lääkkeen ''väärinkäyttöä''?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minulle on määrätty migreeniin ja pääsärkyyn panacottia. Ja olen nyt monta yötä joutunu lasten takia nukkuun mielettömäm huonosti ja sitten ku pääsisin nukkuun niin en saa unta. Viime yönä vuoden ikänen huusi neljä tuntia lähes putkeen. :o
No mä hain sit ku sain pojan kunnolla nukkuun ni panacotin. Päätä kyllä särki mutta ei vielä kovin pahasti (aamulla sitä olis kyllä särkeny). Mut se kipu olis menny varmaan ohi lievemmälläki lääkkeellä. Mut siksi otin ton cotin ku se väsyttää ja en tahdo saada unta.
Nyt vaan jäin miettiin et onko tuo lääkkeen väärinkäyttöä?
Lääkäriin olen menossa et josko saisin tähän unettomuuteen sieltä apua.
 
joo mä käytin jonkun aikaa tota konstia, ja mä jäin siihen niin riippuvaiseksi, että uni ei enää tullut, jos en ollut sitä ottanut. sain tehdä todella paljon töitä, että pääsin eroon kyseisestä lääkkeestä. joten voin ihan vilpittömästi sanoa, että älä ala tuohon. siitä seuraa vain kiusaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
joo mä käytin jonkun aikaa tota konstia, ja mä jäin siihen niin riippuvaiseksi, että uni ei enää tullut, jos en ollut sitä ottanut. sain tehdä todella paljon töitä, että pääsin eroon kyseisestä lääkkeestä. joten voin ihan vilpittömästi sanoa, että älä ala tuohon. siitä seuraa vain kiusaa.

En mä alakkaan, mut en enään yöllä muuta keksiny. Mä menen tästä asiasta lääkärille jutteleen ku tästä unettomuudesta alkaa tulla todellinen ongelma.
Toisekseen tuo on kolmiolääket et sitä ei voi ottaakaan paljoa et voi ajaa autolla ko minulla ainaki laittaa jalat veteläksi.
 
eli nukahtamisvaikeuksia, lasten ja selkäkipuni takia. selkäsärkyyn otan 3 krt päivässä 600mg buranaa, mutta viime yönäkään noin klo 2 aikaan ei uni ollut tullakseen ja selkää jomotti niin otin lihasta rentouttavan kolmio lääkkeen niin ei kauaakaan niin nukuin hyvin aamuun asti. tiedän kyllä että kun tohon totuttautuu niin siihen voi jäädä koukkuun. mutta toisaalta sitähän varten niitä lääkkeitä on että ei tarvitse särkyäkään kestää.
 

Yhteistyössä