Onko tämä liian kuuma vauvalle joka syntyy kuun lopussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no pientä et saa viedä ulos kahteen viikkoon (paitsi jos tietty on lämmintä) joten on valitettavasti liian kuuma. Kuitenkin kuun loppu on suomeksi kesäkuun alku jolloin tollanen on liian kuuma. Varmaan riittäisi ihan gollege asu...:)

Alkuperäinen kirjoittaja höppö:
no pientä et saa viedä ulos kahteen viikkoon (paitsi jos tietty on lämmintä) joten on valitettavasti liian kuuma. Kuitenkin kuun loppu on suomeksi kesäkuun alku jolloin tollanen on liian kuuma. Varmaan riittäisi ihan gollege asu...:)

Juu niin epäilinkin..piti tulla tarkistamaan äideiltä :)
Itse en semmonen vielä ole :p

liian kuuma. Kesävauvaa ei ole minulla ollut, mutta nytkin tuo 3,5kk:n ikäinen tuntuu lämpenevän liikaa melkein vaatteissa kuin vaatteissa. Turvakaukalo on kuuma kuin mikäkin.

Minua opastettiin, että näin keväällä se on viikko sisällä ja kesällä saa mennä heti.

Ja kyllä, puku on varmaankin liian kuuma (jos ei tule takatalvea). Joku pumpulipuku voisi olla kivempi, sekin voi olla jo liian kuuma.

TALVELLA jos on pakkasta, toukokuussa voi viedä kyllä ihan vastasyntyneenkin ulos (jos ei oo pakkasta).

Tämä koskee vain talvivauvoja. kevät,kesä ja syksyvauvat voi viedä ulos heti vaikka. Toki järjen käyttö on sallittu.
Mut riippu toki vauvasta. Mä tilaisin tuon syksyksi jo valmiiksi.
Tosin kesälläkin voi tarvita pakumpaakin vaatetta.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Riippuu varmaan lapsesta... Mun lapset olis varmaan tukehtuneet tuohon :snotty:

ok..no sitten on..

Haluan löytää nallepuvun joka olisi viileä..kaikissa noissa aina tuo hiton vuori..plaah...

Nää mun tenavat on ollu kyl niin lämminverisiä, vastasyntyneestä molemmat ollut kovia hikoomaan... Mu tiedän kyl vauvoja joilla on huhtikuun lopulla ollu toppahaalarit päällä ja silti lapsella on ollut siniset huulet ja jääkylmät kädet.

Me asutaan oulunseudulla ja jos teillä olis yhtä kylmäverinen vauva niin mä ostaisin ton. Meidän pojalla pitää olla vieläkin paljon vaateta et tarkenee. Niin pidän sellaista tosi ohkasta talvipukua ja siltikin pitää laittaa alle kunnolla vaatetta.
Jos esikoiselle olisin laittanu saman verran niin tukehtunu olis.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Pieni kuitenkin tarttee lämmintä päälle, että voisin vaikka ostaakin. Mistäs sitä tietää kuin kylmä on. Kesäkuukin on vielä usein viileä.

Ja illat voi olla varsinkin vielä tosi kylmiä. Mä ostaisin ja möisin sitten vaikka jos ei tarvis.
Osta ap kahta kokoa niin saat syksyllekkin sit samallaisen puvun käyttöön ;)

Siis jos on PAKKASTA ei saa viedä vauvaa ulos kahteen viikkoon. Luultavasti nyt ei enääkovia päiväpakkasia ole.:D

Meillä oli vastaavan näköinen ja poika syntyi viime kesäkuun puolivälissä. Kyllä me käytettiin sitä muutaman kerran mutta alla oli vain body ja potkarit. Siis se meidän oli sellaista teddykarvaa ja sisäpinta trikoota. Ei ollut liian kuuma.

Yhteistyössä