Onko tämä liian rento mekko valmistujaisjuhliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muotitiedoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehdottomasti on, tuo kuosi vielä menis, mutta leikkaus on niin rantamekkomainen, että ei juhliin. En myöskään ymmärrä mustia sukkahousuja kesäjuhlissa, hautajaisia lukuun ottamatta.

Tuo voisi herättää hilpeyttä muissa ihmisissä. Ei kai pukeutumisen tarvitse olla niin vakavaa.

Mä olen nähnyt eräissä häissä vieraalla päällä olleen polyesterisatiinisen yöpaidan. Jos se olisi ollut paksumpaa materiaalia ja vähän siistimmin ommeltu ja huoliteltu, niin olisi voinut näyttää ihan iltapuvulta. Tyttö keräsi ihan kehujakin.

Siis itse laittaisin tuollaisen korkeintaan siinä tilanteessa, että makaisin eka bikineissä takapihalla ja ovikello soisi tai pitäisi takapihan kautta hakea vaikka posti. Edes kauppaan en lähtisi tuollaisessa läpinäkyvässä sifonkipussissa, saati mihinkään juhlaan!

Ei toi minun mielestä ole liian rento, mutta riippuu hirveästi siitä, että a) mitkä ja kenen valmistujaiset b) kuinka huoliteltu muuten olet. Jos meikki, tukka, korut, kengät on juhlavat ja hienot, niin tuossa ole mielestäni mitään vikaa.

Yhteistyössä