Onko tämä mahdollista vai yrittääkö joku nyt huijata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";22230365]Lapussa lukee pelkkä Reima ja meillä on samantapainen poikien takki ja samat laput siinä on (ja on siis Reiman takki, josta maksoin uutena alessa 30e).[/QUOTE]

Eli tuo myyjä huijaa. Aika törkeää. Joku voisi laittaa hänelle kysymyksen asiaan liittyen. Toivottavasti kukaan tietämätön ei osta tota takkia vedenpitävänä ja joudu sitten pettymään :(

Jos se on kokeilukappale niissä pitäisi lukea lapussa että "näytekappale tms" siinä lapussa joka on sivusaumassa.

Minä varmaan pyytäisin myyjältä ne koodinumerot siitä sivusauman lapusta ja soittaisin ja kysyisin Reimalta.

Todennäköisesti on jonkin verran vettä pitävä (siis itse kangas pitää vettä), mutta saumoja tuskin on teipattu.

Pesulapussa on ainakin aikoinaan ollut maininta siitä, että on näytekappale tai vastaavaa, meillä on yksi takki, missä ei taida edes olla pesumerkintöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22230385:
Eli tuo myyjä huijaa. Aika törkeää. Joku voisi laittaa hänelle kysymyksen asiaan liittyen. Toivottavasti kukaan tietämätön ei osta tota takkia vedenpitävänä ja joudu sitten pettymään :(

En tietenkään voi varmaksi sanoa vaan meillä on "samantapainen poikien takki, jossa samanlaiset laput ja lukee Reima". Tosin kangas pitää vettä aika hyvin, että tyytyväinen olen takkiin ollut, ei siinä mitään, mutta itse en tuosta noin paljoa maksaisi mitä tuo tulee pk:neen maksamaan.

Yhteistyössä