onko tämä masennuksen alkua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lumihiutale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lumihiutale

Vieras
pelottaa, kun oma olo on ollut jo viikon huono. Alkoi sillein että töissä tuli huonoa asiakaspalautetta, pomo ei ottanut asiaa vakavasti, eks-mies tulistui puhelimessa. Juuri kun ajattelin, että ihanaa, kun oman miehen kanssa välit kunnossa edes, ni heti seuraavana pvänä sain kuulla olevani huono ruuanlaittaja jne. sitten olinkin jo huono kasvattaja lapsille ja tänään sain kuulla, että kotona on kaikki vanhaa ja huonosti sisustettua. verhotkin järkyttävät. sanoin, että vapaasti vaan mene kauppaan ja ala ostaan uutta. sain kuulla, että vaimon täytyy osata ne hommat ilman miestä. eilen rakasteltiin, ja mies tuli, ennenkuin ehti edes sisälle. siis kaikki on pielessä. mua itkettää vaan. ja tuntuu ensimmäistä kertaa siltä, että kukaan ei välitä. kaikki vaan kaataa likavettä päälle.
aina olen ennen ollut sitä mieltä, että kyllä ne hyvät ajat taas koittaa, nyt vain pelottaa, että entäs jos mä pimahdan niitä hyviä aikoja odotellessa...

Meillä taas niin et riidellään vaan koko ajan ukon kans, kaikki on aina mun syytä muka! Seki et lapsi kiukuttelee.Joka aamu tuntuu vaikealta aloittaa päivä

Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Meillä taas niin et riidellään vaan koko ajan ukon kans, kaikki on aina mun syytä muka! Seki et lapsi kiukuttelee.Joka aamu tuntuu vaikealta aloittaa päivä

tietääkö lapset,että riitelette?Mies on vihainen siitäkin, että lapset näkee mun itkeneen. sanoinkin, että älä sit laita mua itkemään.

Yhteistyössä