Onko tämä mielestäsi pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miehellä on naispuolinen ystävä, jonka pitää minulta salassa, mutta käyttäytyy kuin mikäkin ihastunut pelle (ostelee uusia vaatteita, pitää kännyä äänettömällä jne.)
Puhunut naisen kanssa kuulemma kaikkea elämän asioita ja pohtinut avioeroa hänen kanssaan.
Mies sitten hakikin avioeroa ja tämä tuli minulle täytenä yllätyksenä.

No en tiedä onko pettäminen oikea sana, jos kerran otti eron melko pian uuteen tutustuttuaan ja ei harrastanut juttelua kummempaa naisen kanssa ennen sitä. Se on uuden löytämistä ja lennosta vaihtamista.

Mutta voimia sulle, alota uus ja entistä ehompi elämä!

Siis häh? Miksi olisi pettämistä? Mullakin on miespuolisia ystäviä, joista en miehen toiveesta puhele miehelle. Ystäviä ne on siinä missä naisetkin ja kyllä me puhutaan just kaikesta. Kuten omasta parisuhteesta jne.

Sitä en tiedä, onko heidän välillään ollut jotain, mikä luokitelleen pettämiseksi, mutta en mä pelkästään erosta keskustelemista pitäisi pettämisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Jos miehesi pitää naispuolisen ystävänsä sinulta salassa, niin keneltä olet kuullut, että hän on puhunut naisen kanssa kaikkia elämän asioita? Naiselta itseltäänkö?

No mustakin tää kuulosti siltä, että ei se ole sillä tavalla "salassa", mutta mies ei pahemmin puhele tästä naispuolisesta ystävästään...

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Jos miehesi pitää naispuolisen ystävänsä sinulta salassa, niin keneltä olet kuullut, että hän on puhunut naisen kanssa kaikkia elämän asioita? Naiselta itseltäänkö?

Mä veikkaan että joltain tämän naisen ystävällismieliseltä "kaverilta". :D

Tutustui tähän naiseen joskus syksyllä, mutta itse en tiennyt sitä vielä silloin. Sitten mies haki eroa tammikuussa ja mulla oli tunne, että hänellä on joku toinen. Sitten mies vihdoin myönsi, että hänellä on naisystävä, jonka kanssa puhunut henkeviä, mutta mitään muuta kuulemma ei ole tapahtunut.
No, joo sitä en kyllä usko, mies pettänyt mua ennenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tutustui tähän naiseen joskus syksyllä, mutta itse en tiennyt sitä vielä silloin. Sitten mies haki eroa tammikuussa ja mulla oli tunne, että hänellä on joku toinen. Sitten mies vihdoin myönsi, että hänellä on naisystävä, jonka kanssa puhunut henkeviä, mutta mitään muuta kuulemma ei ole tapahtunut.

Juu, no ei varmasti ole pelkkä ystävä tai jos vielä onkin, miehesi on hänen ihastunut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No mut voihan se olla, että mitään ei oikeasti ole tapahtunut. Ja ehkä mies ei ole just tosta syystä kertonut sulle, että sä oot heti varma, että se pettää...