Onko tämä mies kiinnostunut minusta vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Entajua?`:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Entajua?`:)

Vieras
Treffasin miehen, jonka kanssa lähtökohtaisesti oli puhetta että kumpikaan ei tiivistä seurustelusuhdetta ole hakemassa, mutta enemmän kuin kaveripohja toisen (jonkun) kanssa olisi toiveissa. Sain kehuja ulkonäöstä ennen tapaamista, juttelimme myös pitkän puhelun. Mies totesi sen jälkeen, että on sen verran yhteistä että on aiheellista tavatakin. Olin samaa mieltä.

Tapasimme ja rupattelimme tunnin verran kahvilla. Heti alussa sanoin, että jos jostain syystä emme enää sen jälkeen tapaa, niin on ollut mukava tutustua häneen ja mukavaa että edettiin ainakin kahville asti. Hymyilyä ja juttu luisti ihan hyvin. Sitten mies totesi, että hänen pitää kohta alkaa lähteä töihin. Todettiin, että oli hauska tavata. Lopulta mies totesi, että ollaan yhteyksissä jos siltä tuntuu, hymyili sen sanoessaan. Totesin, että "Joo, palataan".

Ollaan yhteyksissä jos siltä tuntuu? Miltähän hänestä tuntui? En ole sellainen tyyppi, joka alkaa kysellä perään että mitä mieltä hän minusta oli. Hän on myös käynyt useammin treffeillä kuin minä. Hän tuntui etsivän persoonallista naista, kun siksi oli kuulemma minulle vastannutkin että erotuin joukosta. En nyt tiedä vaan että oliko tuo "jos siltä tuntuu" viittaus että jos hänestä siltä tuntuu, vai jos minusta siltä tuntuu? Keksisikö joku jonkun tekstarin, jonka hänelle voisi laittaa jossa sopivasti vihjautuisi ( ;D ) että minusta olisi kiva tavata uudelleenkin, mutta ei liian tyrkky viesti koska en halua vastausta että "Ihan kiva olet, mutta ei meillä taida olla oikeasti tarpeeksi yhteistä.." Vai odotanko vaan kylmästi, että se pistää minulle viestiä jos haluaa nähdä vielä?

nimim. kolme- ja nelikymppiset :D

Toi on niiin perus paskan jauhantaa. Kun ei uskalleta sanoa päin naamaa, että ei kiinnosta, niin sitten sanotaan sama asia vähän "kauniimmin" eli "ollaan yhteyksissä jos siltä tuntuu" TAI sitten, se antoi pallon sulle, ja jäi odottamaan, että SÄ otat yhteyttä siihen..jos siltä tuntuu, et jos alkoi kinnostamaan enemmänkin.. :) Tiedä noista miehistä sitten. Hyvä kun just omaansa osaa tulkita :D

Minusta se on ihan ok, jos toista ei kiinnosta ja yleensä koen tajuavani nämä jutut, mutta nyt en tajua. Ehkä se sitten oli niin, ettei miestä tosiaan kiinnostanut enää tämän jälkeen, vaikka alku oli hyvä. Tapaamisemme aikana puhuin aika paljon ja pahoittelin sitä, että höpöttelen niin liikaa ja mies sanoi vaan, että ei tarvitse olla lainkaan pahoillaan.

No, ehkä se antoi mulle kauniit pakit ja kun en tiedä, niin en taida alkaa peräänkään kysellä..

Todennäkäisesti mies on ollut kiinnostunut, mutta sä kaadoit jäävettä sen munille, tokaistessasi lauseesi, että jos me ei enää tavata...Kuka sellaisen aloituksen jälkeen enää ehdottelee yhtää mitään?'
Jos haluat vielä miestä tavata, niin laitat viestiä ja lopetatte molemmat tuon vatkaamisen.

Ehkä paras toi nimimerkki! =D Niin sitä teininä luuli, että tuossa (no, mäkin olen 35v) iässä ihmisten tulkkaaminen olisi helppoa. Ei ole, ei. Helpompaa yleensä kuin nuorena, mutta ei aina. Ja laita nyt joku viesti, helppoahan se nykyään on kun ei tarvi SOITTAA niin kuin ennenvanhaan..

Ehkä paras toi nimimerkki! =D Niin sitä teininä luuli, että tuossa (no, mäkin olen 35v) iässä ihmisten tulkkaaminen olisi helppoa. Ei ole, ei. Helpompaa yleensä kuin nuorena, mutta ei aina. Ja laita nyt joku viesti, helppoahan se nykyään on kun ei tarvi SOITTAA niin kuin ennenvanhaan..

No huh, se tästä puuttuisikin kun pitäisi miettiä, alkaako veivata jotain lankapuhelinta :D

Ehkä tässä illan maistelen mahdollisia sanavalintoja, että mitä hänelle kirjoittaisin. Tarkoitin sen "jos me ei enää nähdä" lauseen siltä osin, että mikäli häntä ei kiinnostakaan. En halunnut (uskaltanut) itsekään (yli-) innokkaasti osoittaa, että pidin hänestä livenäkin yhtä paljon, kuin sitä ennen.

Hei, jos mä laitan sille illalla vaan viestin jossa kysyn, että miten työpäivä sujui tms? Niin se hoksaa, että mua kiinnostaa ja jos se haluaa, se voi ilmaista oman kiinnostuksensa JOS sitä on :D

nimim. aikuinen nainen mä oon..

Hei, jos mä laitan sille illalla vaan viestin jossa kysyn, että miten työpäivä sujui tms? Niin se hoksaa, että mua kiinnostaa ja jos se haluaa, se voi ilmaista oman kiinnostuksensa JOS sitä on :D

nimim. aikuinen nainen mä oon..

Ei mitään "miten työpäivä meni" -länkytystä, vaan kirjoitat (omaan tyyliisi), että oli kiva tavata, tavattaisko uudestaankin. Siinä saat haluamasi vastauksen suoraan eikä tarvii enää arpoa palstalla tyypin ajatusmaailmaa :)

Joo, suoraan vaan asiaan, ei liian pitkiä läpätyksiä. Oli kiva tavata, nähdäänkö uudestaan? Vastauksen saat (paitsi jotkut paskat ei vastaa, mutta sekin kertoo jo jotain) ja tiedät. =) Ja tuu kertomaan kuinka kävi!

Miehen vastaus kuulostaa ihan omituiselta.

Mä oon käynyt kymmenillä treffeillä. Ja joka ainoan kerran kun mies on ollut kiinnostunut niiden jälkeenkin, niin mies on todellakin ilmaissut sen. Sanonut että oli tosi kivaa, koska sulla ois aikaa tavata uudelleen jne. Siis ei pienintäkään epäselvyyttä siitä, nähdäänkö vai ei.
Tällä pohjalla mä en kovin paljoa laskis tuon sun nettideittisi varaan.. vaikuttais siltä että ainakaan mitään lähtemätöntä vaikutusta sä et tehnyt, mutta ehkä voi tavata sua toisenkin kerran jollei ole parempaakaan tekemistä.

Voi hitsin hitsi.. Kun en haluaisi nolata itseäni, jos sitä ei kiinnostakaan.. Siis olihan se kyllä selkeästi kiinnostunut ennen tapaamista, jotenkin mietin vaan jos minussa oli jotain livenä ettei sitä kiinnostanutkaan? Ja olin jotenkin vähän asennoitunut siihen, että se huomaa ettei ole minusta oikeasti kiinnostunut. "Ollaan yhteyksissä jos siltä tuntuu" Olisiko se voinut olla kysymys? Hmm.. Olisi pitänyt älytä sanoa siinä, että "Kyllä, se olisi mukavaa" mutta kun en älynnyt.

[QUOTE="vallu";25360598]Mies ei ole sinusta kiinnostunut millään tavalla.[/QUOTE]

Niin.. ehkä livenä meni sitten pieleen. Annan siis olla. *soutaahuopaa* Tulen kertomaan, jos se ottaa yhteyttä, mutta onkin sellainen tunne, että se olisi toiveajattelua..

Niin.. ehkä livenä meni sitten pieleen. Annan siis olla. *soutaahuopaa* Tulen kertomaan, jos se ottaa yhteyttä, mutta onkin sellainen tunne, että se olisi toiveajattelua..

Selvennykseksi vielä: nainen voi olla treffeillä sellainen, ettei hänestä huomaa onko hän kiinnostunut vai ei. Miehestä kyllä huomaa ja jos nainen on miehen makuun, niin mies sanoo sen suoraan ja pyrkii vähintään pöksyihin.

Yhteistyössä