Onko tämä mies narsisti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaa!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakaa!!!

Vieras
Tutustuin tällä viikolla nettitreffeillä yhteen mieheen. Jo heti ensimmäisellä tutustumiskerralla mies ilmoitti, ettei halua netissä kirjoitella vaan tutustua puhelimitse. Hän antoi mulle numeronsa ja kun en ollut viiteen tuntiin hänelle soittanut, jo tuli postia, että et sitten vaivautunut soittamaan jne.
No, soitin sitten hänelle (en olisi uskaltanut numeroa antaa jos ei olisi salainen) ja aika pian kävi selväksi, että mies puhui vain omista asioistaan/ kiinnostuksen kohteistaan, minulta hän ei kysynyt juuri mitään. Kehui myös itseään kuinka kiva ja mukava ihminen hän on ja sängyssä erittäin hyvä. Jo alussa korosti myös sitä että on hyvin seksuaalinen ihminen ja että hänelle on erittäin tärkeää, että suhteessa on riittävästi hyvää seksiä.
Toisella kerralla sovimme alustavasti treffeistä, joide olisi siis tarkoitus olla huomenna, mutta nyt on lievästi sanottuna kauhu iskenyt. Mies ei halua tavata missään kahvilassa tms. Hän haluaa, että ajan hänen luokseen 100km päähän. Olen yrittänyt kertoa, että haluaisin treffata neutraalilla maaperällä ja mies ilmoitti, että voidaan me mennä vaikka kävelylle ja sitten heille, jos siltä tuntuu.

Kolmannen kerran kun puhuimme puhelimessa, mies "painosti" minut puhelinseksiin ja se ei todellakaan ollut mitään kovin kevyttä kamaa; mies tyydytti itseään mm. sauvalla pyllyynsä. Samalla hän piti aika selvänä sitä, että harrastamme seksiä heti ekalla tapaamiskerralla. Itseäni alkoi ahdistaa ja suorastaan syytin häntä pervoksi seksihulluksi. Mies otti tästä nokkiinsa ja lopetti puhelun tylysti. Tänään hän sitten lähetteli mulle viestejä kuinka loukkaavasti olin hänestä ajatellut jne. Että hän ei todellakaan painosta mua mihinkään mihin en halua jne. Yritin soittaa ja pyytää anteeksi, että olin kait sittenkin yliragoinut. Mies ei vastannut puheluihin. Laitoin sitten viestillä anteeksipyyntöni.

Ajattelin ettei mies ota enää yhteyttä ja totta puhuen se ei harmittanutkaan yhtään. No lähetti kuitenkin vietsin että voi unohtaa asian ja haluaa kuitenkin tavata jos minulle sopii, että harrastamme puhelinseksiä tänääänkin ja että emme tapaa huomenna missään ravintolassa. En ehtinyt soittaa kun hän jo rimpautti mulle päin. Hänelle tuntui olevan tärkeintä se saako hän puhelinseksiä tänään vai ei ja kun en osannut siihen tietenkään vastata haluttaako itseäni illalla vai ei, alkoi hän tivaamaan, että hänen pitää tietää jollain varmuudella.

Loptin puhelun nopeasti kiireeseen vedoten ja jo heti hän lähetti perään viestiä, että haluaa mua jo heti huomenna kun ei sitten nähdä heti uudestaan välimatkasta johtuen. Kysyi vielä haluanko minä häntä. En vastannut viestiin mitään.

Muutenkin jo tässä muutaman päivän aikana on alkanut tuntua, että mies kontrolloi minua ja mun pitäisi tehdä joka asiasta tiliä. Heti jos en vastaa viestiin, tulee uutta perään. Jos en vastaa puhelimeen (olen vaikka vessassa) tulee noottia että on kohteliasta pitä aina puhelin mukana ja olla tavoitettavissa, jopa vessassa. Kerran kun minulta loppui akku kesken puhelun, sain heti tekstarin, että löit sitten luurin korvaan ja sammutit puhelimen.

En aio tavata häntä huomenna. Onneksi hän ei tiedä minusta muuta kuin etunimen. Tuli vaan mieleen että voisiko hän olla jonkin sortin narsisti?? Osaapahan varoa vastaavia tulevaisuudessa. Seksiaddikti ainakin.

Siis ethän sä nyt vaan huijaa? No, mikäli huijaat, olen hölmöläinen ja vastaan silti...

Miten sä olet noin pitkään tommosta kattellut? Kun sua kummastutti toi puhelimessa puhuminen ja äijän painostus, seksitavat ja sen odotukset, niin olisithan sä voinut samantienkin perääntyä.

Ei toi mun mielestä ainakaan terveeltä kuulosta, jotenkin ällöltä ja ahdistavalta. sinuna tekisin nyt niin, että vaihtaisin puhelinnumeroa ja katkaisisin yhteyden koko tyyppiin ja toivoisin, ettei se löydä mua mistään enää. en vastaisi mitään viesteihin enkä muihin.

Nykyään kaikki miehet joista joku nainen ei pidä on narsisteja. Se on uusi trendi, vähän samaan tapaan kuin pari vuotta sitten kaikki joita vitutti oli masentuneita. Psyykkisten häiriöiden nimiä on niin kiva heitellä ympäriinsä.

Luin tekstin alusta loppuun,ja suoraan sanottuna mies kuullostaa vaaralliselta ja narsistiselta!määräilee sua ja jos et oo heti valmiina HÄNTÄ varten,tavoitettavissa ja valmiina tyydyttämään HÄNEN halunsa,niin saat kauheat haukut niskaan,HUH! parempi kun pysyt kaukana kyseisestä hepusta..

Siis ethän sä nyt vaan huijaa? No, mikäli huijaat, olen hölmöläinen ja vastaan silti...

Miten sä olet noin pitkään tommosta kattellut? Kun sua kummastutti toi puhelimessa puhuminen ja äijän painostus, seksitavat ja sen odotukset, niin olisithan sä voinut samantienkin perääntyä.

Ei toi mun mielestä ainakaan terveeltä kuulosta, jotenkin ällöltä ja ahdistavalta. sinuna tekisin nyt niin, että vaihtaisin puhelinnumeroa ja katkaisisin yhteyden koko tyyppiin ja toivoisin, ettei se löydä mua mistään enää. en vastaisi mitään viesteihin enkä muihin.

No en huijaa valitettavasti. Ja miten niin pitkään katsellut? Nyt on neljäs päivä. Mulla on ollut toisesta päivästä lähtien tunne että tapaaminen ei ole hyvä idea mutta nyt vasta asia konkretisoitui.

Ihan sekopää koko mies! Niinhän siinä kävi että heti kun en viestiin vastannut mitään, laittoi tunnin päästä toisen että miksi en vastaa. Meni minuutti niin jo soitteli perään pariin otteeseen ja taas viestiä miksi en vastaa.
No sitten vastasin, että homma ei toimi ja minua ahdistaa tuollainen kyttääminen ja ettei soittelisi enää. Ajattelin pääseväni hänestä eroon ja itse olen sitä mieltä, että jos haluaa katkaista välit johonkin, niin reilua sanoa eikä vaan kadota paikalta.
Mies lähetteli mulle koko illan tekstareita, jossa haukkui mut sekopääksi ja käski mennä hoitoon ym. Yöllä heräsin siihen kun soitti kolmen aikaan pariin otteeseen ja jouduin sulkemaan koko puhelimen.

miten sä annat tuntemattoman ihmisen kontrolloida sua noin,ja menet ite vielä mukaan siihen?? huhhhuh.. tajua jo olla vastaamatta sille,vaihda vaikka numeroa ellei muu auta.. äläkä hae netistä miehiä ellei sulla ole yhtään itsesuojelu vaistoa tai omaa tahtoa..

Äkkiä karkuun. Jos tyyppi rupeaa määräilemään ja esittämään vaatimuksia jo ennen kuin on edes tavattu, niin se kertoo jo aika paljon. Tuntuu, että hän on etsimässä itselleen vian seksiorjaa ja himojensa tyydyttäjää. Älä pidä tyyppiin enää minkäänlaista yhteyttä tai voit saada hänestä pahemmanlaatuisen riesan.

Siis ihan sekopää äijä. Ja tohon Leukistisen, miksi niin pitkään oot katellu, kohtaan vastailen, kun ihmettelit, että miten niin pitkään. Kyllä neljä päivää on jo todella pitkään tommosen sekopään kanssa, suurin osa varmasti olis unohtanut miehen ensimmäisen ahdistelun jälkeen. Enkä myöskään luokittelis narsistiks, kun narsistit tosiaan on ensin mukavia yms, kuten tossa joku yllä jo mainitsikin.

Kauhea sekopää, hyi!

Mäkin tapasin hiljattain netissä miehen, joka joka viestissään kertoili miten mukava ja ihana ja kiltti ihminen hän on. Ja että seksi on hänelle tärkeää ja hän voisi puhua siitä 24/7.. Noo.. jatkoin viestittelyä, mutta aika pian hän paljasti mm. että hänellä on pieni SE (tosi lumoavaa..), hän ei tapaa vanhinta lastaan koskaan, hän on pitkäaikaistyötön ja syö masennuslääkkeitä.
Jees. Arvatkaa hyytyikö mun intoni kirjoitella?
Annoin kauniisti rukkaset, ja tiedättekö mikä oli miehen seuraava siirto?
Kirjoitti mulle viestin, jossa kertoi tavanneensa aivan ihanan naisen ja viettäneensä tämän kanssa ihanan yön ja kyseli että eihän mua haittaa, kun mä kerran sanoin että "ollaan vaan kavereita"?
Tosi läpinäkyvää.
Vaikka toisaalta mä todellakin toivon, että se ois tavannut jonkun joka tykkää minimunaisesta pitkäaikaistyöttömästä. Kaikkea hyvää vaan sillekin.

Ja tuo ei oikein älylliseltä vaikuta, Narsisti osaa älykäästi kääntää asiat päälaelleen, tuo on vain niin tyhmän oloinen kaveri, että se itsekään tajua, että hänessä on vikaa.
Jos olisi jo ennen ensimmäistä tapaammistanne kukkakaupan lähetti alkanut pyöriä luonasi, niin se olisi varmempi merkki Narskusta. Mutta vaikka diagnoosi ontuu, niin päätös pysyä kaukana, onneksi sitä välimatkaa oli jo valmiiksi 100 kilometriä, on varmasti oikea.

[QUOTE="hmmm";22550643]Ei hän ole narsisti. Narsisti on huomaavainen ja kohtelias kunnes saa naisen koukkuun. Toi mies on pelkkä sika[/QUOTE]

Taidat sinäkin "hmmm" tietää jotain aidoista Narskuista, osuvasta kommentista päätellen. Ja nuo oppirahat joita Narskun jonkinlaiseen tunnistamiseksi joutuu kärsimään ovat kalliita.