Onko tämä naisten kateellisuutta vai mitä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että tälleesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olen samaa mieltä siitä, että ap itsee tarkkailee hellittämättä kaikkia muita ja odottaa reaktiota laihtumiseensa. Mutta nyt on talvi, untsariaika, ei sitä niin huomaa ja vaikka olisi kesäkin niin pitäisi puhua varmaan kymmenien kilojen laihdutuksesta ennen kuin muut huomaisi. KOSKA ihmisten elämä pyörii siinä oman elämän ympärillä, ei ne ole sinuun mitään huomiota kiinnittäneet. Sori. Vaikka kuin ka haluaisin sanoa niiden olevan valmiita tappamaan sinut upean ulkomuotosi takia.

Itse paljon laihduttaneena tiedän kyllä kokemuksesta että toisille on tosi kova paikka kun painoa saat alas, oma äitinikin oli aluksi kateellisen oloinen... Varsinkin jos itse ovat yrittäneet laihduttaa siinä onnistumatta.

varmaankin ovat kateellisia sinun itsekurillesi ja hoikalle olemuksellesi. ja alitajuntaisesti voivat ajatella että nyt olet heille kilpailijatar vaikka kuinka olisivat naimisissa. heillä on ihmisenä kehittyminen vielä siinä vaiheessa, mutta jossain vaiheessa jokaisen pitäisi oppia iloitsemaan toisen saavutuksista.

Olen huomannut (tälläkin palstalla) että laihtuneita usein kannustetaan ja tsempataankin, mutta jos olet aina ollut hoikka/normaalipainoinen niin sitten jotkut katselevat nyreissään (etenkin, jos kuuluu siihen joukkoon että "olen kahden lapsen äiti ja en ehdi seurata syömisiäni, joten olen lihonut 20 kiloa" )

Yhteistyössä