S
syöppökö?
Vieras
Olen 59 kg ja 164 cm, 19v, urheilen säännöllisesti, ja paljon. Kulutan pelkällä kävelyllä viikossa vähintään 2000 kcal, + kunnon liikunta 5-6 kertaaa viikossa, ja lihaskunto. Välillä on päiviä, jolloin tykkään syödä enemmän, kuten tänään. Suht uusi kämppikseni syö melko vähän, ja hän koko ajan ihmettelee kuinka mä voin syödä niin paljon. Mulla on ollut syömishäiriö niin ei tee ne kommentit hyvää ja yritän terveellä järjellä miettiä että syönköhän sitten ihan liikaa välillä, paino ei kyllä ainakaan nouse.
Kävelyt on siis hyötyliikuntoja, normaalisti syön vähemmän mutta tänään oli tämmönen päivä.
Esim tänään
Kuppi kahvia kevytmaidolla, sitten
20 min kävely
CXWORX 30 min.
20 min kävely
Sitten: 2 dl kaurapuuroa, 100g raejuusto, 2 mandariinia, 5 pähkinää
25 min kävely
Kävelyä jonki verran
Lounas: fetasalaatti, ruisleipä margariinilla + juustolla + kurkulla
25 min kävely
Välipala: 2 omenaa, 2 mandariinia, 2 ruisleipää margariinilla + juustolla + kurkulla, kourallinen pähkinöitä
-
Pieni pipari, 1 valkosipulipatonki (88g), munakas: 100g pinaattia, 3 kananmunaa, 30g juustoraastetta, oliiviöljyssä paistettu, porkkanaraastetta (2 porkkanaa)
45 min. juoksu
Maitorahka, porkkana, n. 200g suklaata, mandariini
Ajattelin syödä vielä leivän tms
Ei mun mielestä mitenkään huolestuttavaa... vai? En syö näin joka päivä, mutta välillä tekee mieli syödä masu ihan täyteen, mitäs mieltä ootte?
Esim tänään
Kuppi kahvia kevytmaidolla, sitten
20 min kävely
CXWORX 30 min.
20 min kävely
Sitten: 2 dl kaurapuuroa, 100g raejuusto, 2 mandariinia, 5 pähkinää
25 min kävely
Kävelyä jonki verran
Lounas: fetasalaatti, ruisleipä margariinilla + juustolla + kurkulla
25 min kävely
Välipala: 2 omenaa, 2 mandariinia, 2 ruisleipää margariinilla + juustolla + kurkulla, kourallinen pähkinöitä
-
Pieni pipari, 1 valkosipulipatonki (88g), munakas: 100g pinaattia, 3 kananmunaa, 30g juustoraastetta, oliiviöljyssä paistettu, porkkanaraastetta (2 porkkanaa)
45 min. juoksu
Maitorahka, porkkana, n. 200g suklaata, mandariini
Ajattelin syödä vielä leivän tms
Ei mun mielestä mitenkään huolestuttavaa... vai? En syö näin joka päivä, mutta välillä tekee mieli syödä masu ihan täyteen, mitäs mieltä ootte?