M
"minä vain"
Vieras
Minut leikattiin muutama vuosi sitten ja kuuleman mukaan olin käyttäytynyt aika oudosti nukutuksesta herätessä. Olin huutanut, kiroillut todella paljon (mitä en normaalisti tee ikinä), haukkunut kaikki läsnäolijat, yrittänyt repiä heitä tukasta ja yrittänyt koko ajan lähteä kotiin, jolloin minua oltiin jouduttu väkisin pitämään paikoillaan. Itse en muista tuosta muuta kuin että kiroilin yrittäen repiä hoitajaa tukasta, sitten pyysin anteeksi, mutta yritin hetken päästä nousta ylös sängystä, koska halusin "lähteä kotiin" enkä tajunnut, että miksi minun ei annettu tehdä sitä. Käyttäydyin siis varasti todella huonosti, vaikka minusta on monesti sanottu, että minulla on kiitettävän hyvät käytöstavat. Onko tuollainen normaalia käytöstä kun herää nukutuksesta vai paljastiko nukutusaine minun ikävät, yleensä piilossa pysyvät käytöstavat? Olin leikkauksen aikaan ylipainoinen ja minulle jouduttiin siksi antamaan luultavasti aika iso annos nukutusainetta, isompi kuin normaalipainoiselle, eli vaikuttiko se asiaan?