H
"huolestunut"
Vieras
Minulle tehtiin keskeytys kesäkuun alussa lääkkeillä. Vuoto oli melko niukkaa, mutta kohtu tyhjeni verikokeen perusteella normaalisti. Aloitin ehkäisyrenkaan vuodon alettua. Käytin sitä 1,5kk, mutta jouduin lopettamaan käytän pahentuneen migreenin vuoksi ja "tuntemattoman" vuodon takia joka tuli emättimestä. Naistenpoliklinikalla sanottiin sen johtuvan varmaan ekoista kuukautisista keskeytyksen jälkeen. Vuoto siis oli todella runsasta ja yösidettä sai vaihtaa n. 1tunnin välein.
Nyt sitten minulla alkoivat toiset kuukautiset. Nämäkin ovat todella runsaat ja normaaliside ei riitä kuin 1tunniksi jos edes sitäkään. Aikaisemmin päivällä meni 2 sidettä 1½h sisään. Nyt 2 tuntia sitten laiton normaalin tamppoonin ja siteen ja tamppoonista tuli alle 2 tunnin sisään vuoto jo siteelle.
Omasta mielestäni vuoto ei ole kovin normaalia sillä yleensä minulla on riittänyt pelkkä pikkuhousunsuja pitämään vuotoa..
Nyt sitten minulla alkoivat toiset kuukautiset. Nämäkin ovat todella runsaat ja normaaliside ei riitä kuin 1tunniksi jos edes sitäkään. Aikaisemmin päivällä meni 2 sidettä 1½h sisään. Nyt 2 tuntia sitten laiton normaalin tamppoonin ja siteen ja tamppoonista tuli alle 2 tunnin sisään vuoto jo siteelle.
Omasta mielestäni vuoto ei ole kovin normaalia sillä yleensä minulla on riittänyt pelkkä pikkuhousunsuja pitämään vuotoa..