Onko tämä nyt joku ufo kokemus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Yöllä en saanut unta. tuli vuorotellen kylmä ja kuuma. Sitten rupesi "sirittämään" :o

Menin parvekkeelle ja avasin ikkunan. Taivaalla oli joku ihan oudon näköinen valo tai joku ihme läiskä, vihertävä. Tomaatit alkoi ihan oikeasti "rupistua" tai siin ihan kuin nuukahtivat, ja kaikki muutkin kasvit siellä. En muista mitä kävi, mutta sitten vaan heräsin siitä.

Aamulla kun kävin kattomassa, tomaatit oli elpynyt, mutta pudottanut kaikki raakileet. :o

ja mulla kädessä ihan outo jälki! :$

No eihän tuo jälki siitä tullut vaan siitä jouskarista, vai?
Mutta kyllä ufoja on! Kun katsoo täydenkuun aikaan taivaalle oikealla tavalla siellä näkee vaikka mitä.

Mäpäs kerron oman kokemukseni. Se sattui kun meidän isompi neiti oli 5 v. Oltiin menossa päiväkotiin eräänä talviaamuna kun neiti sattui kattomaan taivaalle ja sanoi mulle että kato äiti mikä tuolla taivaalla on. Mä katoin niin se meni tosi hiljaa, surisi sillai ihan oudosti, oli oudon mallinen. Kyllä mua ja tyttöä pelotti. Ensin en uskaltanut kertoa kellekään mutta olin silloin työelämässä ja töissä sitten mun pomolle kerroin siitä niin olivat nähneet saman ilmiön. Musta se ei ollut lentokone kun lensi niin matalalla ja oli niin oudon mallinenkin ja piti ihme surisevaa ääntä. Oli siitä muistaakseni paikallislehdessä joku kirjottanutkin. Pitäis ettiä se kirjastosta se lehti vai löytäisköhän sen netin kautta siltä vuodelta? Vuosi oli 89 alkuvuodesta. Vieläkin puistattaa kun aattelenkin koko juttua.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Siis mistä noi jäljet on tullu?

No mä ammuin siis jousella enkä laittanut sitä käsisuojaa ja se osu se jänne monta kertaa, muttei mitenkään kipeesti. Mulla tulee helposti mustelmia. Ei oo kipee.

Harmi ku jotkut heti muisti ton jutun, ku ois ollu niin hauska puhua uhvoista. :p :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mäpäs kerron oman kokemukseni. Se sattui kun meidän isompi neiti oli 5 v. Oltiin menossa päiväkotiin eräänä talviaamuna kun neiti sattui kattomaan taivaalle ja sanoi mulle että kato äiti mikä tuolla taivaalla on. Mä katoin niin se meni tosi hiljaa, surisi sillai ihan oudosti, oli oudon mallinen. Kyllä mua ja tyttöä pelotti. Ensin en uskaltanut kertoa kellekään mutta olin silloin työelämässä ja töissä sitten mun pomolle kerroin siitä niin olivat nähneet saman ilmiön. Musta se ei ollut lentokone kun lensi niin matalalla ja oli niin oudon mallinenkin ja piti ihme surisevaa ääntä. Oli siitä muistaakseni paikallislehdessä joku kirjottanutkin. Pitäis ettiä se kirjastosta se lehti vai löytäisköhän sen netin kautta siltä vuodelta? Vuosi oli 89 alkuvuodesta. Vieläkin puistattaa kun aattelenkin koko juttua.

Ilmalaiva? =)

Yhteistyössä