Onko tämä nyt se viivanpaikka vai mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ähpuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ähpuh

Vieras
Eli nyt on kp 30/29-33, sain pe lääkekuurin jota nyt olen viivästyttänyt koska ei saa syödä raskaana ollessa ja nyt en tiedä mikä on tilanne.

Ma soitan lääkäriin ja selvittelen tilannetta.

Ollaan yritetty ja testasin kun lääkäri kysyi erikseen olenko raskaana, enkä siihen tajunnut sanoa mitään yrityksestä.

Mutta joo, tässä kuva:

Pari tuntia olin pissaamatta ja olin juonut vettä kyllä, vaikuttaako se oleellisesti?

Tuo siis ilmeistyi heti ja kuva on otettu n. 3 min kohdalla.

Ja tiedän, että on turhaa spekulointia.. Maanantaihin tuntuu vaan olevan hetki aikaa. :( Nopeasti se menee, siellä varmaan pääsen veritestiin jos ei muuten selviä.

Eli parempi odottaa sinne maanantaille kuitenkin, eikä aloittaa lääkettä nyt? Kun mietin, että jos on ihan selvä viivanpaikka niin aloitan tänään, mutta jos tuossa on vähänkään epäselvää odotan tottakai maanantaille.

Hankalia tuollaiset haaleat viivat. :(

Odotan sinne maanantaille nyt sitten, verikoehan sen tosiaan viimeistään näyttää. Voi miten meni jännäksi. Mutta tuota ei viivanpaikaksi luokitella? Se on mulle vähän käsitteenä epäselvä, siksi kyselen.

Kiitos vastauksista!

näyttäisi olevan Clearbluen testi, eikös niissä pidä tulla ihan plussa. Minusta tuo näyttää pelkältä viivalta, ei plussalta, vai liekö vaan vielä aamusilmät päässä. Itsekin olen nimittäin pariin otteeseen pettynyt kyseisellä testillä, kun luullut että nyt haikara tulee, kun heti pärähtänyt viiva ruutuun :(

Minäkin ensin ajattelin, että siinä on selkeä viiva, mutta jos pitää tulla plussa... Hmmmm.... Ehkä alemmassa kuvassa vois hyvällä mielikuvituksella kuvitella olevan plussan. Äh, en mä tiedä. Odottele nyt huomiseen ja testaa taas!

Clearblue ikävä kyllä mun tuttavapiirini kokemuksen mukaan näyttää hyvin herkästi virheellistä viivanpaikkaa/haamua tai miksi ikinä sitä haluaa nimittääkään. Eli tuon perusteella menisin väittämään, että ei ole plussa.

Osta apteekin oma testi ja tee jo vaikka tänään, oot vaan 4 tuntia pissimättä.

Millon menkkojen pitäis alkaa tai siis missä vaiheessa kierto on?

Tuosta testistä ei ossoo sanoo juuta taikka jaata, mutta jos lääkekuurin aloituksella ei ole mitään kiirettä niin voithan odottaa päivän kaksi, kunnes raskaus selkeästi näkyy testissä tai menkat alkaa.

Odotan sinne maanantaille ja olen lääkäriin yhteydessä. Tiedän, että lääkkeelle on vaihtoehto joten mennään sen mukaan sitten. Käyn kuitenkin yksityisellä niin varmasti siellä voivat myös tehdä tuon veritestin, luulisin ainakin.

Googlettelin ja katselin muitakin noita testejä. Osa näyttänyt samanlaista ja ollut raskaus, osa sitten ei ole ollutkaan (kemiallinen tai näyttänyt väärin ja korjatkaa jos sepostan omiani. :D )

Olo on sellainen outo paine alavatsassa, eli voisin kuvitella kierron alkavan.

Kiertopäivät olivat siis 30/29-33.

[QUOTE="vippis";25547988]Clearblue ikävä kyllä mun tuttavapiirini kokemuksen mukaan näyttää hyvin herkästi virheellistä viivanpaikkaa/haamua tai miksi ikinä sitä haluaa nimittääkään.
[/QUOTE]
Samat kokemukset on myös mulla ja lähipiirillä.

Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;25549870:
Oonko mie ainoa joka ei nää mitään??

Varmaan riippuu näytöstäkin, paljaalla silmällä näkyi ihan selvänä. Mutta tosiaan voi olla sitten joku viivanpaikka tai sitten vaan virheellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;25549877:
Ja jos sulla tänään pitäis menkkojen alkaa niin varmaan huomenna näkyis paremmin :)

Mulla on kp 30/29-33 ja en tiedä tarkkaan milloin ovulaatio on ollut. Joten voi olla pari päivää vielä ennen kuin kierto alkaa.

Yhteistyössä