Onko tämä nyt se viivanpaikka vai mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ähpuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täältäkin varovaiset onnittelut..:) Mulla oli tuollanen (ehkä jopa haaleampi, siis aika olematon mut kuitenkin sellanen et sen just näki) kun testasin herkällä testillä jo ennen kuukautisten odotettua alkamispäivää. Siitä se sitten voimistui.:) Mutta toisaalta, kerran olen saanut haaleahkon viivan (apteekin omalla testillä), enkä ollut silloin raskaana..

Mun mielestä viivan paikka on sellanen harmaa. Ainakaan siinä ei ole väriä. Mun mielipide on, jos toi viiva tuli testiajalla, että olet raskaana. Tai ainakin joku siellä pyrkii kovasti kiinnittymään. Kyseisestä testistä mulla tosin ei ole kokemusta, mutta muut testit joilla olen tehnyt (kolme raskautta), negaan ei tule yhtään mitään ja plussa on, jos vähääkään tulee värillistä viivasta.

Alkuperäinen kirjoittaja öhhöhöhöö;25550082:
jos plussa pitäis tulla, niin ei oo varmasti positiivinen. viivanpaikka näkyy muttei siinä edes himmeenä väriä.

Harottaako mun silmät, mutta mä nään tossa sinerrystä pystyviivan kohdalla???

Mielestäni tuo on haamu. Varsinkin, kun edellisestä pissasta oli ollut niin vähän aikaa. Miksi kuitenkin arvailet asiaa, etkä mene hakemaan paria uutta testiä apteekista, kuten joku jo ehdottikin? Ole silloin pissaamatta neljä tuntia niin saanet varmaan paremman vastauksen mitä netistä googlaamalla.

Tuossa testissä merkkaa eniten se viivan leveys. Mulle on tullut ohuita, sinisä viivoja kun en ole ollut raskaana ja kolme kertaa tuollainen himmeä, paksu viiva kun olen ollut raskaana. Mulla tuollaiset on aina olleet oikeita plussia.

Itse kanssa ärsyyntynyt noihin CB:n testeihin, olin ihan varma silloin raskaudesta kun apteekista vielä sanoivat että viivan vahvuudella ei ole väliä, jos plussa tulee niin raskaana on. Mutta, se viivanpaikka/väärä plussa mitä itse noilla sain oli semmonen ihan ohut pystyviiva, paljon ohuempi kuin tuo poikkiviiva. Se sinersi pienesti, mutta enemmänkin ainakin kuivuttuaan se oli harmaa. Ja tosiaan ihan ohut, kuin kynänkärjellä vedetty viiva tuossa. Kuvissa siis mun mielestäni olis äärimmäisen hailakka plussa ennemmin kuin viivanpaikka. Mutta en lähtis tuollakaan vielä tuulettamaan mitenkään varmasti kun noi kiertopäivät on jo noin pitkällä, tän testinhän pitäis näyttää jo aika aikasin varmaksi plussaa.

[QUOTE="Minä";25550109]Mielestäni tuo on haamu. Varsinkin, kun edellisestä pissasta oli ollut niin vähän aikaa. Miksi kuitenkin arvailet asiaa, etkä mene hakemaan paria uutta testiä apteekista, kuten joku jo ehdottikin? Ole silloin pissaamatta neljä tuntia niin saanet varmaan paremman vastauksen mitä netistä googlaamalla.[/QUOTE]

Kun en tiedä minkä testin ostaisin, kun tuntuu että vähän jokainen on antanut tuloksia miten sattuu. Ajattelin josko veritesti olisi selkein.

[QUOTE="kolmen äiti";25550126]Itse kanssa ärsyyntynyt noihin CB:n testeihin, olin ihan varma silloin raskaudesta kun apteekista vielä sanoivat että viivan vahvuudella ei ole väliä, jos plussa tulee niin raskaana on. Mutta, se viivanpaikka/väärä plussa mitä itse noilla sain oli semmonen ihan ohut pystyviiva, paljon ohuempi kuin tuo poikkiviiva. Se sinersi pienesti, mutta enemmänkin ainakin kuivuttuaan se oli harmaa. Ja tosiaan ihan ohut, kuin kynänkärjellä vedetty viiva tuossa. Kuvissa siis mun mielestäni olis äärimmäisen hailakka plussa ennemmin kuin viivanpaikka. Mutta en lähtis tuollakaan vielä tuulettamaan mitenkään varmasti kun noi kiertopäivät on jo noin pitkällä, tän testinhän pitäis näyttää jo aika aikasin varmaksi plussaa.[/QUOTE]

Se oli ihan sellainen leveä viiva ja vaalean sininen. Ovulaatiosta en tosiaan tiedä ja onhan monet testanneet plussan vasta kun kk pitäisi alkaa. Mulla tosiaan vaihtelee tuon 29-33 välillä.

Tein tuossa sellaisen ratkaisun, että lasken tuon olevan nyt selvä nega ja toimin sen mukaisesti.

Viimeinen kerta kun testailen tälläisillä. :(

Kiitos kuitenkin vastauksista. Aina ei toivo riitä.

Toivottavasti et nyt alottanu sitä lääkekuuria. Mun mielestä tuo näyttää haamulta, ei viivanpaikalta. Eihän se sun kierto oo edes välttis vielä lopussa ja laimea pissa. Tee aamulla uus testi.

Yhteistyössä