Onko tämä ovisplussa vai ei?? /sis.kuvan/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
http://www.aijaa.com/v.php?i=5143446.jpg

En osaa laittaa kuvaa tuohon suoraan näkyville... Mutta jos joku jaksaa kattoa. Ovisplussa on jos on kaksi yhtä vahvaa viivaa tai jos testiviiva (vas. puolella) on tummempi kuin kontrolliviiva. En osaa tulkita onko tuo vas. puoleinen testiviiva vähän haaleampi kuitenkin, eli onko tuo nyt nega vai posit...

Tuo otettu siis aamuvirtsasta.

Kiitos vastauksista! Ongelma onkin siinä, että tuo otettu muutama päivä sitten aamuvirtsasta, ja tulkitsin sen plussaksi, MUTTA kun vieläkin tulee sitä ovulaatiolimaa :O Senhän pitäis loppua kai jos ovulaatio on menny ...

Mutta tosiaan enskuussa heitän varmaa testit nurkkaan, niin vaikea noita on tulkita!

mut eiks sen sit tiiä vasta sen lh-huipun kun on seuraavana päivänä haaleampi viiva kun edellinen viiva,mulla ainakin noita plussia tuli monen monta päivää oviksen aikoihin. mut siis on toi plussa,oon vaan itse joskus yrittäny perehtyä tohon ovistesteihin ja todennu etten enää kokeile :D

Alkuperäinen kirjoittaja heitä testit nurkkaan:
ja pistä peitot heiluu vähintään joka toinen päivä. tärppää ihan varmasti jos kaikki on kunnossa.

Niin ja on kyllä testailtu ovista ennenkin, mutta ei oo vauvaa kuulunu... vielä. raskautuminen on kestäny kauan.

toivottavasti tärppi tulee ap! tiedän kyllä tunteen kun sitä raskaumista odottaa,itsekkin pitkään yrittäneenä oon kohta kaikki keinot todelliset ja epätodelliset kokeillut,tällä hetkellä greippimehukokeilu menossa :)

Yhteistyössä