Ihan susta itsestäs kiinni. Tuskin muita ihmisiä haittaa, harvemmin sitä tulee toisten alakertoja tuijotettua. Mulla ei ole tuota ongelmaa, kun reidet on niin paksut, ettei bikinirajaa näy :ashamed:.
Piti kattoo pitkään, kun en millään hahmottanut, että tuo on ruohoa mikä tuosta jalkojen välistä näkyy.... Ja ei, kyllä puutarha täytyy trimmata ja pitää siistinä!
Mä olen oikeasti yllättynyt! Oikeastiko teidän tulee kiinnitettyä huomiota siihen, millaisella karvalla naisväki on liikenteessä :O? Ja tunteeko joku oikeasti myötähäpeää siitä, jos kaikki karvat eivät mahdu uikkareihin? Siis ymmärrän, että jotkut teinit harrastavat tuota, kun ovat vielä epävarmoja omasta kehostaan ja vertaavat muihin jne, mutta aikuiset ihmiset?
jokainen kukkanen saa kukkia, mutta itse joko siistisin karvoja ihan vain lyhyemmäksi etteivät törröttäisi, tai niiden kasvaessa nivustaipeissa niin että näkyvät joka tapauksessa ilman sheivausta niin käyttäisin vähän peittävämpiä biksuja. häpykarvani ovat täysin luonnollinen, mutta intiimi asiani, enkä halua niiden vilkkuvan muiden näkyvillä sen enempää kuin housujen paljastavan pimppivakoani tai nännieni törröttävän näkyvästi paidan läpi.
Tee noista karvoista nätit letit ja narulla kiinni. Sitten vedät ne letit pyllyvakoa pitkin taakse ja pakaroiden väliin vaan. Siellä ne pysyy siistinä, kosteina ja hyväkuntoisina. Sitten hellepäivän jälkeen purat ne auki kuivumaan.