V
vierailija
Vieras
Tammikuun alusta on fortumin mukaan sähköä kulunut mulla 1157,04 kWh. Miltä se teistä kuulostaa, onko paljon vai vähän? Asun yksin rivarissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
riippuu siitä, onko rivarissas sähkö- vai kaukolämpöTammikuun alusta on fortumin mukaan sähköä kulunut mulla 1157,04 kWh. Miltä se teistä kuulostaa, onko paljon vai vähän? Asun yksin rivarissa.
Minkä kokoinen kämppä ja mikä lämmitys?
tammikuu oli todella kylmä joten kyllä tuon verran on voinut mennäNoin 42 neliötä, sähkölämmitys ja Ilppi lisäksi
On paljon koska meillä sähkölämmitys, ilmalämpöpumppu ja takat n 300 neliötä ja kulutus tammikuulta 14000 kWh.Noin 42 neliötä, sähkölämmitys ja Ilppi lisäksi
Meillä meni 26€. Ei lämmitetä vettä koskaan sähköllä.Ihan normi jos on suora sähkö
On paljon koska meillä sähkölämmitys, ilmalämpöpumppu ja takat n 300 neliötä ja kulutus tammikuulta 14000 kWh.
Meillä meni 26€. Ei lämmitetä vettä koskaan sähköllä.
Maassa se olisi paljon sähköä..mutta että kuussa?Tammikuun alusta on fortumin mukaan sähköä kulunut mulla 1157,04 kWh. Miltä se teistä kuulostaa, onko paljon vai vähän? Asun yksin rivarissa.