Onko tämä palsta joku himmeiden tyyppien yleinen kokoontumispaikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Siis ainahan tänne on jos jonkinmoista ihmistä mukaan mahtunut ja joukosta tosiaan löytyy myös äärimmäisen värikkäitä persoonia. Mutta jotenkin nyt viimeaikoina niiden himmeiden tyyppien määrä on lisääntynyt ihan selkeästi.

Mä en kertakaikkiaan voi uskoa että nämä kaikki tyypit käyvät ihan täysillä, tai edes puoliteholla, eli heidän on pakko olla jonkinsortin provoja tjtn. Ja tämän väitteen perustan sille, että tunnen/tiedän satoja, ellen jopa tuhansia ihmisiä enkä ole ikinä livenä moisia persoonia tavannut.

Muutama mt-potilas toki on joskus vastaan kävellyt, mutta siinä kaikki.

Mulle tämä palsta on ollut lähinnä paikka mistä saa ihan hyviäkin vinkkejä jne. ja täältä on kyllä vissiin lähes aina saanut vastauksen mieltä askarruttavaan kysymykseen. Toisaalta täältä on myös saanut ns. vertaistukea ihmisiltä jotka ovat samassa elämäntilanteessa, eli tämä on tietyllä tapaa jopa josakin määrin tärkeä paikka.

Mutta nykyään tämä touhu on mennyt ihan hulluksi :o en nyt meinaa sen tarkemmin määritellä mistä juuri nyt on kyse (koska tarkoitukseni ei ole loukata nyt ketään, vaikka kyseessä olisikin mahdollinen provo), mutta kyllä mua vähän harmittaa että tullaan toisten ihan fiksuja juttuja sekoittamaan ihme sönkötyksellä :(

Kaikkein himmeimpiä ovat ne, jotka luulevat olevansa kunnossa. Yleensä diagnoosin kanssa elävät ovat mukavaa sakkia ja varsin tietoisia siitä, missä mennään.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Samaa mieltä. Mä tosin viihdyn edelleen, kuten olette saaneet havaita :D

Mä en oikein enää viihdy. Kyllä mä täällä "Mitäs nyt?" osiossa viihdyn sillä tällä puolella niitä provoja jne. on ollut ihan aina...mutta mä en enää viihdy noissa muissa osioissa, sillä olen jotenkin olettanut että niissä meno olisi siistimpää.

Ja ennen siis olikin. Mä olen palstaillut vuodesta 2001 ja vielä 2008 oli mukavaa. Vaan eipä ole enää :/

Tietenkään mun ei ole pakko palstalla olla lainkaan jos ei meno miellytä, mutta kyllä se tietyllä tapaa on mielestäni sääli.

Entisinä, hyvinä aikoina ollaan palstalaisten kanssa terffattu, käyty jopa akkojen kesnek viihteellä pitämässä hauskaa jne. Tavattiin lasten kera säännöllisesti ja kivaa oli.

Eipä taitaisi enää moinen kovin helpolla onnistua :/

Onneksi täältä on yksi helmikin löytynyt, jotta kiitoksia vaan BKM:älle olemassaolostaan :D

Mä taas olen aina kuvitellut että tämä puoli on se hiekkalaatikko ja nuo muut osiot niitä siistejä ja fiksuja leikkikenttiä.

Tosin aika harvoin mä mitään vastausta olen niistä saanut, siksi mä olenkin ongelmineni tällä puolella!

En yleensä jaksa edes lukea noita oudoilta vaikuttavia ketjuja. Kiinnostavimmat ketjut ovat usein harmiteltavan lyhyitä. Mutta onneksi täällä on kuitenkin elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
En yleensä jaksa edes lukea noita oudoilta vaikuttavia ketjuja. Kiinnostavimmat ketjut ovat usein harmiteltavan lyhyitä. Mutta onneksi täällä on kuitenkin elämää.

En mäkään jaksa lukea ketjuja joista heti alkuun (ellei peräti jo otsikosta) huomaa, ettei tulossa ole mitään järkevää tekstiä...mutta tämä ketju josta nyt olen harmistunut, on fiksu ketju. Tai siis oli.

Se oli kiva ja kätevä ja tietyllä tapaa tärkeä. Nyt se on pilalla. Ja mua harmittaa :ashamed:

"Mä en kertakaikkiaan voi uskoa että nämä kaikki tyypit käyvät ihan täysillä, tai edes puoliteholla, eli heidän on pakko olla jonkinsortin provoja tjtn."

Omituinen käsitys sulla on siitä, mitä tarkoittaa provo.

Palstalla saa hirveän helposti mielenterveyspotilaan leiman. Siihen riittää jo mielipide-erot. Palstalla saa diagnoosin helposti itselleen, puolisolleen ja lapsillekin. Tarvittaessa myös naapurin kissalle. Ja yleensä ei kovinkaan mairittelevan.

Eikö se olisi helpompaa, jos ette ottaisi palstaa niin tosissanne? Jotenkin aina tällaisista aloituksista tulee mieleen, että joku ottaa tän liian vakavissaan... Suodatin päälle vain.

Kerrankin Vispilän kanssa samaa mieltä.
Mikä SINÄ ap olet määrittelemään sen, kuka on mt-potilas tai kuka on muuten vaan outo?! Tunnetko itse olevasi järkeväkin tyyppi?
Ihmisiä on yhtä monta erilaista, kuin maailmassa meitä täällä on ja kuka h*lvetti on käskenyt raamittaa ihmiset tiettyyn raamiin, jotta nämä olisivat ns. NORMAALEJA?

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
"Mä en kertakaikkiaan voi uskoa että nämä kaikki tyypit käyvät ihan täysillä, tai edes puoliteholla, eli heidän on pakko olla jonkinsortin provoja tjtn."

Palstalla saa hirveän helposti mielenterveyspotilaan leiman. Siihen riittää jo mielipide-erot. Palstalla saa diagnoosin helposti itselleen, puolisolleen ja lapsillekin. Tarvittaessa myös naapurin kissalle. Ja yleensä ei kovinkaan mairittelevan.

Eikö se olisi helpompaa, jos ette ottaisi palstaa niin tosissanne? Jotenkin aina tällaisista aloituksista tulee mieleen, että joku ottaa tän liian vakavissaan... Suodatin päälle vain.

Tarkoitan tässä kohtaa provolla sitä, että joku ihminen esittää palstalla tahallaan ns. sekopäistä tai miten sen nyt sanoisi. Ja tosiaan perustelinkin sen asian jo, että miksi näin luulen.

En siis ole sitä mieltä että se palstapersoona on oikeasti mt-potilas vaan lähinnä pohdin sitä, että onko hän ensinnäkään nainen ja jos niin onko hällä ikää päivääkään yli 14v? Lähinnä epäilen että kyseessä on joku henkilö joka aikaansa tappaakseen ja itseään huvittaakseen ns. leikkii muiden kustannuksella.

En ota palstailua tällä yleisellä puolella tosissani, mutta kyllä mä hieman enempi tosissani olen ollut noille muille puolille kirjoitellessani. Ja tämä siis siksi, että homma on tosiaan toiminut loistavasti aina ennen jne.
Ei mun elämä tästä piloille mene tms. mutta kyllä kieltämättä vähän ottaa kuuppaan se, ettei mikään paikka pysy siistinä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Kerrankin Vispilän kanssa samaa mieltä.
Mikä SINÄ ap olet määrittelemään sen, kuka on mt-potilas tai kuka on muuten vaan outo?! Tunnetko itse olevasi järkeväkin tyyppi?
Ihmisiä on yhtä monta erilaista, kuin maailmassa meitä täällä on ja kuka h*lvetti on käskenyt raamittaa ihmiset tiettyyn raamiin, jotta nämä olisivat ns. NORMAALEJA?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ei ap palstalla mt potilaita bongailekaan.
Tais tarkoittaa että livenä tavatutkaan ei ole yhtä outoja kuin jotkut persoonat täällä.....

Juurikin näin...en minä ole ketään mt-potilaaksi väittänyt vaan provoksi.

Tunnen sikäli olevani ihan järkevä tyyppi, että en ole koskaan mennyt tahallani provoilemaan ja leikkimään idioottia kenenkään ketjuun. Jos olen jossakin ketjussa idiootti jonkun mielestä ollut, niin ainakaan tahallani en sitä ole kiusan vuoksi tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Tarkoitan tässä kohtaa provolla sitä, että joku ihminen esittää palstalla tahallaan ns. sekopäistä tai miten sen nyt sanoisi. Ja tosiaan perustelinkin sen asian jo, että miksi näin luulen.

En siis ole sitä mieltä että se palstapersoona on oikeasti mt-potilas vaan lähinnä pohdin sitä, että onko hän ensinnäkään nainen ja jos niin onko hällä ikää päivääkään yli 14v? Lähinnä epäilen että kyseessä on joku henkilö joka aikaansa tappaakseen ja itseään huvittaakseen ns. leikkii muiden kustannuksella.

En ota palstailua tällä yleisellä puolella tosissani, mutta kyllä mä hieman enempi tosissani olen ollut noille muille puolille kirjoitellessani. Ja tämä siis siksi, että homma on tosiaan toiminut loistavasti aina ennen jne.
Ei mun elämä tästä piloille mene tms. mutta kyllä kieltämättä vähän ottaa kuuppaan se, ettei mikään paikka pysy siistinä.

Ihanne toki olisi, jos palstalla jokainen olisi rehellisesti oma itsensä, mutta koska se ei tule ikinä toteutumaan, kannattaa ottaa rennompi asenne. Jos jokaisen omasta mielestään hämärän palstailijan motiiveja alkaa miettiä, menee mun mielestä energiat väärään suuntaan. Totuus kun ei useimmiten selviä. Eri asia, jos tuntee palstailijan IRL. Itse jotenkin oletuksena jätän vastaamatta kaikkein omituisimpiin viesteihin, etenkin jos kirjoittajana harmaa. En toki usko automaattisesti kirjautuneidenkaan juttuja todeksi.

Mutta juu. Palsta on palsta, meininki tuskin muuttuu, eli asennemuutos paikallaan, jos alkaa ahdistaa liikaa.

sanoo ihminen joka käyttää palstaa kaatopaikkana jonne kaadetaan kaikki mitä omassa elämässä tapahtuu, edelleenkään ymmärtämättä mitä siitä usein seuraa!

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Valivalirutiruti. Ei ne sunkaan kokkauspinot kaikkia naurata. :snotty:

juu ihmettelen kans et sit kokkaamiseen saa 5 sivun ketjun, kun joka viikonloppu tarvii apua ruuanlaitossa!?!?!
ihan yhtä älytön aloitus kuin tuo hevostallijuttu!

Alkuperäinen kirjoittaja !?!:

sanoo ihminen joka käyttää palstaa kaatopaikkana jonne kaadetaan kaikki mitä omassa elämässä tapahtuu, edelleenkään ymmärtämättä mitä siitä usein seuraa!

En todellakaan kerro tänne kaikkea, enkä usko, että kukaan niin tekee. Ja siksi tänne joistakin asioista kerronkin, koska en todellakaan ota henkilökohtaisesti vieraiden ihmisten mielipiteitä, vaan poimin viesteistä rakentavat mielipiteet, olen sitten samaa mieltä sisällöstä tai en. Palsta on hyvää ajanvietettä ja toisinaan hyvä paikka purkaa asioita ja saada koko kirjo mielipiteitä. Anonyymina palstailu tosin saa ihmiset kirjoittamaan mitä päähän pälkähtää, joten suodatin päällä luen. Ei tätä niin vakavissaan saa ottaa.

Yhteistyössä