Onko tämä teidän mielestänne seksuaalinen vihjaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä sun tai sun ystävän miehen käytöksessä ei ollu mitään vikaa. Vika on ystäväsi pään sisällä. Tässä ketjussa on esitetty monta varteenotettavaa vaihtoehtoa... Jotain irrationaalista kuitenkin. Mustasukkaisuutta vaan veikkaan...

Ikävä tilanne, enkä oikein tiedä, miten tuo kannattaisi hoitaa. Voisitko jotenkin vastata siihen viestiin pistämällä asian leikiksi niin, että ystäväsi voisi tavallaan "muuttaa mielensä" ja naurahtaa tilanteelle omastakin puolestaan ja homma olisi sillä käsitelty ilman suurempaa draamaa? Tavallaan siis tarjoaisit ystävällesi mahdollisuuden vastata jotain tilanteen kuittaavaa yksinkertaista, jos hän on asiaa mietittyään tullut siihen tulokseen, että pimahti turhasta. En nyt oikein osaa hyvin selittää, mutta ehkä ymmärsit?

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24434589:
On sellainenkin mahdollisuus, että kaverisi mies on kunnon simpauttaja, esittää kaikille niin kauhean mukavaa, käyttää oikein ylisanoja ja kaikki pitää hänestä. Mutta samalla nakertaa sinun ystävää sisältäpäin ja tekee hänet vainoharhaiseksi ja hulluksi. On ehkä jopa kehunutkin sillä, kuinka hulluna häneen oletkaan.

Mietin vaan, että kun sanot, että olette kauan olleet läheisiä ystäviä ja nyt ystäväsi on muuttunut.

On muuttunut tosiaan, mutta muutos oikeastaan alkoi jo siinä vaiheessa kun ystäväni erosi, hän muuttui hyvin kyyniseksi ja kyseenalaista täysin uskollisuuden. Yritti välillä minuakin yllyttää "seikkailemaan" vaikka tietää että olen parisuhteessa edelleen, olen ollut jo yli 10 vuotta. Hän menetti silloin kaiken uskonsa jonkinlaiseen aitoon rakkauteen ja uskollisuuteen, mutta jotenkin on tuntunut että sai sitä takaisin kun tapasi tämän miehen. Voi olla, että tulkitset tuota miestä väärin, mutta minusta hän vaikuttaa olevan ihan aidosti sellainen seurallinen ja kohtelias tyyppi.

Ehkä pidän pienen tauon, ja laitan ystävälleni viestiä parin päivän päästä.

[QUOTE="alkup";24434656]On muuttunut tosiaan, mutta muutos oikeastaan alkoi jo siinä vaiheessa kun ystäväni erosi, hän muuttui hyvin kyyniseksi ja kyseenalaista täysin uskollisuuden. Yritti välillä minuakin yllyttää "seikkailemaan" vaikka tietää että olen parisuhteessa edelleen, olen ollut jo yli 10 vuotta. Hän menetti silloin kaiken uskonsa jonkinlaiseen aitoon rakkauteen ja uskollisuuteen, mutta jotenkin on tuntunut että sai sitä takaisin kun tapasi tämän miehen. Voi olla, että tulkitset tuota miestä väärin, mutta minusta hän vaikuttaa olevan ihan aidosti sellainen seurallinen ja kohtelias tyyppi.

Ehkä pidän pienen tauon, ja laitan ystävälleni viestiä parin päivän päästä.[/QUOTE]

Niin. Jos kysyt siltä, että milleen se oikein koki, että loukkasit ja sanot, ettei sun ollut tarkoitus mitenkään viestittää mitään seksivihjeitä tai muitakaan. Kysyt, että sanoiko mies sinusta sitten jotain sellaista...

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24434667:
Niin. Jos kysyt siltä, että milleen se oikein koki, että loukkasit ja sanot, ettei sun ollut tarkoitus mitenkään viestittää mitään seksivihjeitä tai muitakaan. Kysyt, että sanoiko mies sinusta sitten jotain sellaista...

Joo, täytyy tehdä noin. Nyt oon vaan yrittänyt todistella että on väärässä ja etten ole mitään sellaista tarkoittanut. En ole huomannut kysyä, että miksi hän niin koki, jotenkin yllätyin tästä niin täysin.

Ja mä en siis tiedä kyllä, että tietääkö ystävä miten hänen miehensä minut esitteli, en muista onko meidän kanssa ollut siitä puhetta enkä tiedä ovatko keskenään puhuneet.

Ystäväsi on vain epävarma huonojen kokemustensa takia ja hiukan mustis siitä, että sulla ja miesystävällään on jotain yhteistä.
Ystäväs veti turhasta herneen nenäänsä. Tolleenhan tuolla työpiireissä puhutaan. Ja joskus paljon hullumpiakin, edelleen ihan viattomasti. :)

Yhteistyössä