onko tämä teistä reilua???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "köyhä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"köyhä"

Vieras
Meillä on 5 lasta ja olen äippälomalla.mieheni käy hyväpalkkasessa työssä ja pyörittää lisäksi omaa firmaa.ja minä joudun maksamaan asumiskulut ja ruuat,vaatteet jne...ja sitten valittaa kun mulla on rahat vähissä.onko tämä reilua?

Kai se sun mieheskin jotain maksaa? Ja toki ainakin yhteisten lasten osalta miehelle ainoana työssäkäyvänä kuuluu suurempi osuus kulujen maksamisesta.

[QUOTE="köyhä";29692141]Meillä on 5 lasta ja olen äippälomalla.mieheni käy hyväpalkkasessa työssä ja pyörittää lisäksi omaa firmaa.ja minä joudun maksamaan asumiskulut ja ruuat,vaatteet jne...ja sitten valittaa kun mulla on rahat vähissä.onko tämä reilua?[/QUOTE]

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29692225:
Mee töihin

Voinko mennä vaan vaikka terkkariin lääkäritakki päällä ja sanoa, että tulin töihin? Ai niin, ei ole koulutusta moiseen, mutta sanon sitten että pidän sairaanhoitajan vastaanottoa siellä.
Seuraavana päivänä menen kauppaan ja sanon kassalle, että nyt on mun vuoroni hoitaa kassaa. Näin voi vaan mennä töihin.
Menkää kaikki töihin.

Voinko mennä vaan vaikka terkkariin lääkäritakki päällä ja sanoa, että tulin töihin? Ai niin, ei ole koulutusta moiseen, mutta sanon sitten että pidän sairaanhoitajan vastaanottoa siellä.
Seuraavana päivänä menen kauppaan ja sanon kassalle, että nyt on mun vuoroni hoitaa kassaa. Näin voi vaan mennä töihin.
Menkää kaikki töihin.

Ootko sä pitkäänkin ollut työtön?

Ajattelin vain siitä kun näytät olevan vieraantunut kokonaan tiedosta kuinka niitä töitä hankitaan...

Kysyit onko tuo reilua? No ei. Mutta elämä EI ole, sitäkään. Tosin maailmassa on paljon asioita jotka on epäreiluja joille ei silti VOI mitään, tuo asiahan on vain susta kiinni. Tee sille jotain tai tyydy osaas, niin se vaan menee....

[QUOTE="köyhä";29692299]mies maksaa vain autolyhennyksen,ei mtn muuta.kumpa loppuiskin tmä äippä[/QUOTE]

Apua! :O Eihän tuo nyt noin voi mennä!! Eiköhän teillä ole nyt vakavan palaverin paikka..

Ootko sä pitkäänkin ollut työtön?

Ajattelin vain siitä kun näytät olevan vieraantunut kokonaan tiedosta kuinka niitä töitä hankitaan...

Tyhmä
En ole koskaan ollut työttömänä elämäni aikana.
Osaatko lukea?
Vastaukseni oli tuohon kommenttiin jossa käskettiin menemään töihin. Ei töihin noin vain mennä.
Jos et tajunnut pointtiani niin voi voi.

Alkuperäinen kirjoittaja mä...;29692245:
Älä sitten muuta yhteen ihmisen kanssa, jolla on jo valmiiksi lapsia. Helppoa ja yksinkertaista eikä kelleen tule paha mieli.

just tuo oli eka ehto puolisolle, ku aloin aikanaan ittelleni miestä katteleen. samoilla linjoilla ollaan miehen kans, on vain yhteiset lapset, ei kummallakaan omia.

Mies kuullosta vapaa-matkaajalta, jolla ei ole mitään halua osallistuaperheen elatukseen, ainoastaan autonsa.
Mihin hänen hyväpalkkaisesta työstä/firmasta sit rahat menee? Säästöön?
Heitä hänet ulos asunnosta, sano ettei hän ole maksanut mitään asumisesta. Voi nukkua autossa.

Tyhmä
En ole koskaan ollut työttömänä elämäni aikana.
Osaatko lukea?
Vastaukseni oli tuohon kommenttiin jossa käskettiin menemään töihin. Ei töihin noin vain mennä.
Jos et tajunnut pointtiani niin voi voi.

Siis ei voi noin vain alkaa etsiä työpaikkaa ja mennä sitten töihin kun sellaisen saa? Miksei? En todella tajunnut pointtiasi. Ja vastauksesi kyllä antoi ymmärtää ettet ymmärrä työnhausta yhtään mitään. Tai sitten se oli yritelmä antaa näppärä vastaus majurille.

Siis ei voi noin vain alkaa etsiä työpaikkaa ja mennä sitten töihin kun sellaisen saa? Miksei? En todella tajunnut pointtiasi. Ja vastauksesi kyllä antoi ymmärtää ettet ymmärrä työnhausta yhtään mitään. Tai sitten se oli yritelmä antaa näppärä vastaus majurille.

Voi idiootti sua.
Kommentti oli heitto majurille ja hän varmasti tajusi sen ihan oikein.
Sinä taasen olet tosikko.
En jaksanut sun tyhmyyteen kuitata sen pidempää vastausta. Hohhoijaa.
Tiedän kyllä miten töitä haetaan ja jos ja kun työpaikan saa niin sinne mennään sitten töihin, mutta ei töihin mennä ihan tuosta vaan. Mikä on niin vaikeeta ymmärtää?
Saappaanikin ovat viisaammat, joten en enää kommentoi kun et tajua niin et tajua.

Yhteistyössä