Esimerkkinä: Poika sanoo "Haluun jogurttia". Sitten mä sanon, että "Joo, tuun antamaan". Sitten poika huutaa "Eii eii jogurttia!". Sit mä sanon, että "Ei sitten". Sitten poika suuttuu tosissaan ja huutaa "Haluun jogurttia, byäääh"!! Sitten mä sanon, "Jaa sää haluut sittenkin jogurttia, mennään syömään". "EIIIIII!!!!Byäääh!!!" huutaa poika. Laitan jogurtin ja otan itsekkin, ja poika poraa ja raivoaa.
Ei ole huomion puutetta, koska oon kova sylittelemään ja hellimään, laulamaan jne.
Välillä tuntuu, kun tuo episodi tulee toisinaan monta kertaa päivässä asiasta kuin asiasta, että pojalla vippaa ehkä päässä pikkaisen. Meillä on kyllä toinenkin lapsi, jolla oli kyllä uhmaikä, muttei se tuommoista pitänyt.
Ei ole huomion puutetta, koska oon kova sylittelemään ja hellimään, laulamaan jne.
Välillä tuntuu, kun tuo episodi tulee toisinaan monta kertaa päivässä asiasta kuin asiasta, että pojalla vippaa ehkä päässä pikkaisen. Meillä on kyllä toinenkin lapsi, jolla oli kyllä uhmaikä, muttei se tuommoista pitänyt.