haluan jonnekin mennä,en tiedä kyllä mihin menisin,eikö kauppat on kiinni tänään?Saako jostai lottoa ostaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:meillà kaikki auki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Kyllä kai kioskit ja huoltoasemat on auki?
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:meillà kaikki auki![]()
nyt lennän sitten Italiaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:meillà kaikki auki![]()
yes!!! pààset halloween-bileisiin!
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Lottoa saa netistä, just itse otin 10 riviä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:meillà kaikki auki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:meillà kaikki auki![]()
Riittää kun tuut Tornioon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Lottoa saa netistä, just itse otin 10 riviä![]()
Mä en oikein tajua miten netissä voi pelata![]()
hmm..pitääkö mun kokeillaAlkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Lottoa saa netistä, just itse otin 10 riviä![]()
Mä en oikein tajua miten netissä voi pelata![]()
Mäkin lottosin just ekaa kertaa netissä
täytyy vaan luoda sinne tili ja sieltä sitten pääset nettipankista siirtämään rahaa pelitilillesi ja yhdellä klikkauksella on lottorivit taskussa!
Tosi kätevästi meni ja vielä kätevämpä kun ei tarvii niitä numeroita tihrustaa vaan se automaattisesti tarkistaa onko voittoja ja jos on niin maksaa suoraan pankkitilillesi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ..:saahan sen loton ostettua huomenna
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja ..:saahan sen loton ostettua huomenna
onko se vast huomenna?